Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat de Publicitat Digital

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs
Presencial | On-line
2 Mesos
  • Barcelona
consultar preu

Descripció


Aprendràs a desenvolupar, gestionar i mesurar campanyes de publicitat i comunicació interactiva a internet i altres mitjans digitals


 


Gràcies a aquest nou Curs Especialitzat, aprendràs a formar de manera àmplia, profunda i rigorosa en les noves formes de fer publicitat en un entorn creixentment digital; un entorn on audiències milionàries consumeixen més informació i durant més temps que en altres mitjans més "convencionals".


 


Al llarg del Curs coneixeràs en profunditat quines oportunitats, estratègies, tècniques, mitjans i formats et permeten fer publicitat eficaç en l'entorn digital, així com les mètriques Online que et permeten mesurar i analitzar els resultats en un entorn digital. Aspectes com planificació de mitjans digitals, coneixement de mitjans i formats més importants (Internet, mòbil i TV interactiva), formes de generar notorietat, trànsit i leads (affiliate marketing, SEM, PPC, etc.) s'estudiaran des d'un punt de vista eminentment pràctic.


 


Curs Superior de Màrqueting a Internet


Coneixeràs en deteniment el nou consumidor digital i com pots utilitzar Internet per tenir pres el pols a la teva marca i la competència (monitorització d'opinions, posts, notícies, etc.) així com per identificar tendències socials i de consum.


 


En definitiva, a través d'aquest curs, et formaràs en el més punter i avançat de publicitat, sempre en un entorn digital.


 


Per tot això, tindràs més tallers completament pràctics i específics de les qüestions més importants:


 


Creativitat en línia: aconseguir resultats brillants, de manera brillant


Desenvolupament i aplicació d'estratègia en SEM


Opcions avançades a Google Adwords


Creació i optimització d'email i landing pages


Amb una durada de 2 mesos, els Cursos Especialitzats de l'Institut de l'Economia Digital (ICEMD) tenen una metodologia basada en un aprenentatge pràctic i d'aplicabilitat real.


 


Sota la direcció d'un Tutor responsable de la coordinació del programa, aprendràs de professionals especialistes en actiu i líders del sector, que comparteixen els seus coneixements amb els alumnes per mitjà de casos, exemples i exercicis durant les sessions del curs.


 


Com alumne del Curs Especialitzat, comptaràs en tot moment amb el suport d'un Aula Virtual, a través del qual tindràs accés a recursos d'ajuda per a un millor aprofitament del curs: documentació extensa, vídeos, fòrums, possibilitat de preguntar als ponents més enllà l'aula física ...


Veure més

Temari del curs

La planificació i contractació de mitjans digitals
Principals actors del mercat publicitari online
Actors convencionals del mercat publicitari
Nous actors amb l'entrada del Real Time Biding (RTB)
La Planificació de Campanyes Digitals Integrades: com aconseguir el màxim ROI
Quadre de Comandament de control d'inversió publicitària
Negociació i compra de campanyes
Principals eines de planificació:
Tipus de mesurament d'audiència digital
Eines de planificació
Aspectes bàsics legals a tenir en compte
 
Les mètriques i l'anàlisi de resultats en campanyes de publicitat digital
Introducció
Adservers. Funcionament i tipus
Seguiment de campanyes. mètriques tradicionals
Altres mètriques a tenir en compte:
GRP s digitals
Crossmedia.
Interaccions: Nombre, Temps i Cost per Engagement
 
CREATIVITAT ONLINE: com aplicar el copy i l'art en entorns en línia per aconseguir resultats brillants
AIDA en l'entorn online
Redactar titulars per anuncis d'AdWords, el "Assumpte" del correu electrònic, el banner, etc.
Com persuadir amb 6 principis psicològics
Característiques versus beneficis
Crear ofertes que empenyen a l'clic i al check-out
Eliminar pors: garanties
Eliminar mandra: acceleradors
Copy i credibilitat: auto-responders
Les paraules que sumen i les que resten
¿Email curt o llarg? Landing page curta o llarga?
Elecció d'imatges o il·lustracions
L'ordre de lectura: com llegeix l'ull humà una pantalla d'ordinador
Tipografies offline versus línia
L'ús del color i les seves emocions
Els 7 motivadors de la resposta
 
Search Engine Marketing (SEM): planificació, execució i mesurament de campanyes SEM
Màrqueting de Cercadors: Eines, Mètodes i Conceptes:
El paper de les Keywords
Anàlisi intern i extern per a la identificació de Keywords
Keywords "Short Tail" genèrics amb volum alt vs. Keywords "Long Tail"
Eines per generar la llista de paraules clau
Keywords segons objectius de cada campanya: trànsit, leads, venda ...
Anàlisi del Costos Permesos segons objectius
Projectar i pressupostar el cost permès de la nostra campanya: alinear trànsit projectat amb costos
Subhastes de Keywords: com optimitzar la nostra inversió en licitacions
Conversió de trànsit a trànsit qualificat:
La importància de les landing pages
Estratègies i tàctiques per optimitzar les landing pages
Mètriques de Trànsit i Conversió
Gestió de Projectes SEM
 
Crea la teva pròpia campanya SEM de principi a fi i practica les principals tècniques
Creació de compte Google Adwords
Generació de Keywords
Estratègia de Licitacions
mètriques
optimització
 
Posada en pràctica de les tècniques principals per a la creació i optimització de Landing Pages
La 'landing page': què és i per a què serveix
De la web-catàleg al web-comercial
Tres objectius: conversió, conversió, conversió
Analytics i els 'sals Funnels'
AIDA, titulars, beneficis, ofertes i altres tècniques de eficàcia provada
Usabilitat web, interactivitat i motivació de la resposta
Eines web per detectar oportunitats de millora
Cas pràctic: Briot Weco, biseladoras òptiques i equips d'optometria
Copy i Art a la Landing Page
Split Test A / B i Test Multivariable
Cas pràctic: Voices.com i altres exemples
Google Website Optimizer
 
EMAIL MÀRQUETING: pas a pas, des de la fase estratègica fins a la revisió de resultats de la campanya de l'e-mailing
 
 
Fases de creació d'un email
A qui: llistes pròpies i externes
El què: USP, oferta, característiques i beneficis, early-birds, garanties ...
El com:
Elecció de format: concert per una nota?
Estructura: AIDA aplicada a l'e-mailing
Redactant la línia del "Assumpte"
La gestió del "De:" i el 'Permission Màrqueting'
Redactant el 'body' o cos del correu electrònic
¿Curt o llarg? El principi d'ambigüitat
Credibilitat: què fer quan un ós us persegueix
La part gràfica del correu electrònic
El quan enviar i la freqüència d'enviaments
Mètriques i tests en l'e-mail
El cas particular de les newsletters
La meravella dels 'auto-responders': sèries d'e-mails que s'enderroquen muralles
 
Display Advertising i Rich Media
Mitjans, formats i suports
Tecnologies i tècniques per aconseguir "seduir" i facin "clic through"
La importància de la landing page
Eines i mètriques
 
Affiliate Màrqueting
Identificació de Xarxes Afins
Adaptació de les teves comunicacions a les xarxes afins
Accions co-màrqueting: email, presència en web, publicitat ...
Com generar base de dades a través d'Affiliate Màrqueting
Principals mètriques de Affiliate Màrqueting
Planificació i negociació d'acords
 
SMO (Social Media Optimització): com fer publicitat i optimitzar en xarxes socials
Centrant l'objectiu, quan es realitza un projecte de màrqueting en xarxes i mitjans socials?
Beneficis concrets: abast d'objectius, control i mesurament de resultats.
Xarxes socials d'oci i professionals
Anàlisi de les principals xarxes socials relacionades amb l'oci
Quins formats publicitaris ens ofereixen? ¿Els podem treure més partit?
Mitjans socials: parlem de blocs
Anàlisi de les principals xarxes de blocs tant en el mercat nacional com en el mercat internacional
Evolució dels blocs i les diferents xarxes: què oferien? ¿Què ofereixen? ¿Què oferiran?
Sindicació de contingut i podcast
Anàlisi de la sindicació de continguts (RSS) i podcasts
Per què RSS i podcasts funcionen com a eines publicitàries fora de les nostres fronteres?
Anàlisi del ROI en accions publicitàries en Social Media
mètriques
eines
Mobile Marketing, Geolocalització i Internet TV
 
Mobile Marketing
Enteniment del medi: Cap a la mobilitat total. Evolució, eines i usos.
Les capacitats del mòbil
Mobile màrqueting i les (noves) aplicacions mòbils en el màrqueting
Planificació de l'estratègia de comunicació mòbil
Establiment dels objectius de la campanya mòbil
Tipus de campanyes segons objectius
Mètriques: anàlisi i resultats
Internet Mobile
Geolocalització: de l'universal al local
Geotags que són i per a què serveixen
El web geogràfica
aplicacions geogràfiques
Google maps i els seus aplicacións i publicitat
Geolocalització al telèfon, classificats, recomanacions locals, directoris, ...
Comunitats i Xarxes Socials locals
Aplicacions que integren webs, geotaging i mòbil
 
Publicitat a Internet TV
La publicitat en televisió a internet
Integració de continguts multiplataforma
Campanyes multiplataforma, multisegment, multipersonalización
TV Mobile
Nota: Programa subjecte a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris


Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als professionals que volen millorar o consolidar la seva activitat de Publicitat:


Responsables d'Internet i Comerç Electrònic.


Responsables de les àrees de Màrqueting i Comunicació.


Directors i caps de màrqueting.


Caps de producte.


Responsables de Gestió de Clients.


Responsables de Publicitat.


Responsables i professionals de desenvolupament de negoci.


Professionals d'agències interactives.


Professionals de màrqueting relacional.


Empresaris i directius de pimes.


Objetius

L'objectiu del Curs Especialitzat és preparar al participant a gestionar la publicitat de marca, la comunicació interactiva i les RRPP a través dels mitjans digitals, i els emergents mitjans socials.


objectius:


A través del Curs Especialitzat aprendràs i treballaràs sobre:


La nova planificació de mitjans: com planificar i contractar mitjans digitals.
Com mesurar els resultats a Internet.
Les Claus de la Creativitat Online. Amb un taller específic: com aconseguir resultats brillants de manera brillant en un entorn en línia
La inversió i optimització en cercadors (SEM). Amb un taller específic de desenvolupament i aplicació d'estratègia en SEM i un altre taller d'opcions avançades a Google Adwords
Taller específic d'optimització de landing pages
Noves formes de publicitat digital: display, suports interactius, affiliate marketing, mobile màrqueting, social media optimització. Amb un taller específic de creació d'emails
Geolocalització i Internet TV

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat de Publicitat Digital

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Especialitzat de Publicitat Digital