Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat de Publicitat Digital

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs
Presencial | On-line
2 Mesos
  • Barcelona
consultar preu

Descripció


Aprendràs a desenvolupar, gestionar i mesurar campanyes de publicitat i comunicació interactiva a internet i altres mitjans digitals


 


Gràcies a aquest nou Curs Especialitzat, aprendràs a formar de manera àmplia, profunda i rigorosa en les noves formes de fer publicitat en un entorn creixentment digital; un entorn on audiències milionàries consumeixen més informació i durant més temps que en altres mitjans més "convencionals".


 


Al llarg del Curs coneixeràs en profunditat quines oportunitats, estratègies, tècniques, mitjans i formats et permeten fer publicitat eficaç en l'entorn digital, així com les mètriques Online que et permeten mesurar i analitzar els resultats en un entorn digital. Aspectes com planificació de mitjans digitals, coneixement de mitjans i formats més importants (Internet, mòbil i TV interactiva), formes de generar notorietat, trànsit i leads (affiliate marketing, SEM, PPC, etc.) s'estudiaran des d'un punt de vista eminentment pràctic.


 


Curs Superior de Màrqueting a Internet


Coneixeràs en deteniment el nou consumidor digital i com pots utilitzar Internet per tenir pres el pols a la teva marca i la competència (monitorització d'opinions, posts, notícies, etc.) així com per identificar tendències socials i de consum.


 


En definitiva, a través d'aquest curs, et formaràs en el més punter i avançat de publicitat, sempre en un entorn digital.


 


Per tot això, tindràs més tallers completament pràctics i específics de les qüestions més importants:


 


Creativitat en línia: aconseguir resultats brillants, de manera brillant


Desenvolupament i aplicació d'estratègia en SEM


Opcions avançades a Google Adwords


Creació i optimització d'email i landing pages


Amb una durada de 2 mesos, els Cursos Especialitzats de l'Institut de l'Economia Digital (ICEMD) tenen una metodologia basada en un aprenentatge pràctic i d'aplicabilitat real.


 


Sota la direcció d'un Tutor responsable de la coordinació del programa, aprendràs de professionals especialistes en actiu i líders del sector, que comparteixen els seus coneixements amb els alumnes per mitjà de casos, exemples i exercicis durant les sessions del curs.


 


Com alumne del Curs Especialitzat, comptaràs en tot moment amb el suport d'un Aula Virtual, a través del qual tindràs accés a recursos d'ajuda per a un millor aprofitament del curs: documentació extensa, vídeos, fòrums, possibilitat de preguntar als ponents més enllà l'aula física ...


Veure més

Temari del curs

La planificació i contractació de mitjans digitals
Principals actors del mercat publicitari online
Actors convencionals del mercat publicitari
Nous actors amb l'entrada del Real Time Biding (RTB)
La Planificació de Campanyes Digitals Integrades: com aconseguir el màxim ROI
Quadre de Comandament de control d'inversió publicitària
Negociació i compra de campanyes
Principals eines de planificació:
Tipus de mesurament d'audiència digital
Eines de planificació
Aspectes bàsics legals a tenir en compte
 
Les mètriques i l'anàlisi de resultats en campanyes de publicitat digital
Introducció
Adservers. Funcionament i tipus
Seguiment de campanyes. mètriques tradicionals
Altres mètriques a tenir en compte:
GRP s digitals
Crossmedia.
Interaccions: Nombre, Temps i Cost per Engagement
 
CREATIVITAT ONLINE: com aplicar el copy i l'art en entorns en línia per aconseguir resultats brillants
AIDA en l'entorn online
Redactar titulars per anuncis d'AdWords, el "Assumpte" del correu electrònic, el banner, etc.
Com persuadir amb 6 principis psicològics
Característiques versus beneficis
Crear ofertes que empenyen a l'clic i al check-out
Eliminar pors: garanties
Eliminar mandra: acceleradors
Copy i credibilitat: auto-responders
Les paraules que sumen i les que resten
¿Email curt o llarg? Landing page curta o llarga?
Elecció d'imatges o il·lustracions
L'ordre de lectura: com llegeix l'ull humà una pantalla d'ordinador
Tipografies offline versus línia
L'ús del color i les seves emocions
Els 7 motivadors de la resposta
 
Search Engine Marketing (SEM): planificació, execució i mesurament de campanyes SEM
Màrqueting de Cercadors: Eines, Mètodes i Conceptes:
El paper de les Keywords
Anàlisi intern i extern per a la identificació de Keywords
Keywords "Short Tail" genèrics amb volum alt vs. Keywords "Long Tail"
Eines per generar la llista de paraules clau
Keywords segons objectius de cada campanya: trànsit, leads, venda ...
Anàlisi del Costos Permesos segons objectius
Projectar i pressupostar el cost permès de la nostra campanya: alinear trànsit projectat amb costos
Subhastes de Keywords: com optimitzar la nostra inversió en licitacions
Conversió de trànsit a trànsit qualificat:
La importància de les landing pages
Estratègies i tàctiques per optimitzar les landing pages
Mètriques de Trànsit i Conversió
Gestió de Projectes SEM
 
Crea la teva pròpia campanya SEM de principi a fi i practica les principals tècniques
Creació de compte Google Adwords
Generació de Keywords
Estratègia de Licitacions
mètriques
optimització
 
Posada en pràctica de les tècniques principals per a la creació i optimització de Landing Pages
La 'landing page': què és i per a què serveix
De la web-catàleg al web-comercial
Tres objectius: conversió, conversió, conversió
Analytics i els 'sals Funnels'
AIDA, titulars, beneficis, ofertes i altres tècniques de eficàcia provada
Usabilitat web, interactivitat i motivació de la resposta
Eines web per detectar oportunitats de millora
Cas pràctic: Briot Weco, biseladoras òptiques i equips d'optometria
Copy i Art a la Landing Page
Split Test A / B i Test Multivariable
Cas pràctic: Voices.com i altres exemples
Google Website Optimizer
 
EMAIL MÀRQUETING: pas a pas, des de la fase estratègica fins a la revisió de resultats de la campanya de l'e-mailing
 
 
Fases de creació d'un email
A qui: llistes pròpies i externes
El què: USP, oferta, característiques i beneficis, early-birds, garanties ...
El com:
Elecció de format: concert per una nota?
Estructura: AIDA aplicada a l'e-mailing
Redactant la línia del "Assumpte"
La gestió del "De:" i el 'Permission Màrqueting'
Redactant el 'body' o cos del correu electrònic
¿Curt o llarg? El principi d'ambigüitat
Credibilitat: què fer quan un ós us persegueix
La part gràfica del correu electrònic
El quan enviar i la freqüència d'enviaments
Mètriques i tests en l'e-mail
El cas particular de les newsletters
La meravella dels 'auto-responders': sèries d'e-mails que s'enderroquen muralles
 
Display Advertising i Rich Media
Mitjans, formats i suports
Tecnologies i tècniques per aconseguir "seduir" i facin "clic through"
La importància de la landing page
Eines i mètriques
 
Affiliate Màrqueting
Identificació de Xarxes Afins
Adaptació de les teves comunicacions a les xarxes afins
Accions co-màrqueting: email, presència en web, publicitat ...
Com generar base de dades a través d'Affiliate Màrqueting
Principals mètriques de Affiliate Màrqueting
Planificació i negociació d'acords
 
SMO (Social Media Optimització): com fer publicitat i optimitzar en xarxes socials
Centrant l'objectiu, quan es realitza un projecte de màrqueting en xarxes i mitjans socials?
Beneficis concrets: abast d'objectius, control i mesurament de resultats.
Xarxes socials d'oci i professionals
Anàlisi de les principals xarxes socials relacionades amb l'oci
Quins formats publicitaris ens ofereixen? ¿Els podem treure més partit?
Mitjans socials: parlem de blocs
Anàlisi de les principals xarxes de blocs tant en el mercat nacional com en el mercat internacional
Evolució dels blocs i les diferents xarxes: què oferien? ¿Què ofereixen? ¿Què oferiran?
Sindicació de contingut i podcast
Anàlisi de la sindicació de continguts (RSS) i podcasts
Per què RSS i podcasts funcionen com a eines publicitàries fora de les nostres fronteres?
Anàlisi del ROI en accions publicitàries en Social Media
mètriques
eines
Mobile Marketing, Geolocalització i Internet TV
 
Mobile Marketing
Enteniment del medi: Cap a la mobilitat total. Evolució, eines i usos.
Les capacitats del mòbil
Mobile màrqueting i les (noves) aplicacions mòbils en el màrqueting
Planificació de l'estratègia de comunicació mòbil
Establiment dels objectius de la campanya mòbil
Tipus de campanyes segons objectius
Mètriques: anàlisi i resultats
Internet Mobile
Geolocalització: de l'universal al local
Geotags que són i per a què serveixen
El web geogràfica
aplicacions geogràfiques
Google maps i els seus aplicacións i publicitat
Geolocalització al telèfon, classificats, recomanacions locals, directoris, ...
Comunitats i Xarxes Socials locals
Aplicacions que integren webs, geotaging i mòbil
 
Publicitat a Internet TV
La publicitat en televisió a internet
Integració de continguts multiplataforma
Campanyes multiplataforma, multisegment, multipersonalización
TV Mobile
Nota: Programa subjecte a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris


Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als professionals que volen millorar o consolidar la seva activitat de Publicitat:


Responsables d'Internet i Comerç Electrònic.


Responsables de les àrees de Màrqueting i Comunicació.


Directors i caps de màrqueting.


Caps de producte.


Responsables de Gestió de Clients.


Responsables de Publicitat.


Responsables i professionals de desenvolupament de negoci.


Professionals d'agències interactives.


Professionals de màrqueting relacional.


Empresaris i directius de pimes.


Objetius

L'objectiu del Curs Especialitzat és preparar al participant a gestionar la publicitat de marca, la comunicació interactiva i les RRPP a través dels mitjans digitals, i els emergents mitjans socials.


objectius:


A través del Curs Especialitzat aprendràs i treballaràs sobre:


La nova planificació de mitjans: com planificar i contractar mitjans digitals.
Com mesurar els resultats a Internet.
Les Claus de la Creativitat Online. Amb un taller específic: com aconseguir resultats brillants de manera brillant en un entorn en línia
La inversió i optimització en cercadors (SEM). Amb un taller específic de desenvolupament i aplicació d'estratègia en SEM i un altre taller d'opcions avançades a Google Adwords
Taller específic d'optimització de landing pages
Noves formes de publicitat digital: display, suports interactius, affiliate marketing, mobile màrqueting, social media optimització. Amb un taller específic de creació d'emails
Geolocalització i Internet TV

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat de Publicitat Digital

Curs Especialitzat de Publicitat Digital