ACCERTO

Estratègia fidelització telefònica

ACCERTO

Curs
On-line
60 Hores
consultar preu

Descripció


QUÈ APRENDRÀS?



Els eixos del telemàrqueting i la venda telefònica, amb especial èmfasi en l'atenció al client, la conversa i tancament de vendes.


El protagonisme del client en la conversa telefònica del servei d'atenció.


Discriminar els diferents tipus de clients per aplicar les actituds més afavoridores.


Argumentar i gestionar la resolució de conflictes, queixes i reclamacions.


Valorar i reforçar els aspectes que més ens interessen en la conversa com a treballador del servei d'atenció al client.


Temari del curs

El contingut del programa s'estructura en 8 unitats didàctiques. Inclou recursos tecnològics i multimèdia que faciliten l'estudi i l'assimilació de continguts.
 
Cada unitat didàctica disposa d'una presentació dels principals objectius, un cas pràctic interactiu, eines que t'ajuden a assimilar els continguts, glossari i l'autoavaluació.
 
Unitat 1. L'atenció al client: un valor afegit per a l'èxit empresarial
Unitat 2.Conducta proactiva
Unitat 3. El client com a protagonista
Unitat 4. Principals causes d'insatisfacció dels clients
Unitat 5. Resolució de conflictes
Unitat 6. Tancar la conversa cap al nostre objectiu
Unitat 7. Atenció postvenda
Unitat 8. Auditoria de les trucades
Veure més

Promocions

-53% = 79€ Promoció vàlida fins al 28/02/15

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Estratègia fidelització telefònica

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Estratègia fidelització telefònica