Descripció
Els cercadors a internet són el punt de partida per trobar informació per fer una compra. Una empresa que no està ben posicionada pot resultar invisible. Una empresa malament optimitzada a les xarxes socials és una empresa a la deriva a la xarxa. És per això que tota organització necessita d'accions de màrqueting en cercadors i de l'optimització en el social mitjana.
Competències per a les que et prepara el curs
Planificar un pla d'e-màrqueting, des dels objectius, les eines necessàries i la seva implementació.
Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa.
Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció online més adequades per a cada situació.
Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga online per al seu posterior desenvolupament. Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.
Comprendre i valorar els aspectes clau de l'analítica web per trobar els indicadors clau de rendiment, definir els objectius, establir un quadre de comandament i interpretar els resultats per convertir les dades en accions.
Saber analitzar un lloc web per poder definir i implementar un pla SEO amb èxit, monitoritzar i mantenir els resultats del pla mitjançant el seu seguiment.