EducaciOnline

Expert en Turisme

EducaciOnline

Curs
On-line
195 Hores
2.395 €

Descripció

El coneixement del mercat, la comercialització i el màrqueting, l'estratègia empresarial, el control econòmic-financer, les noves tecnologies de la informació i el control de la qualitat en les operacions de servei han redefinit el treball de Direcció i Gestió dels establiments turístics de mida petita.

En ells, avui és fonamental trobar enfocaments integradors que generin la màxima satisfacció,

i disposar d'un model de qualitat sustentat per la millora contínua.



Perfil professional

El curs capacita el titulat per a la direcció i coordinació d'un petit establiment turístic de manera eficaç i autònoma.

Serà capaç d'analitzar el comportament del mercat i dels productes i serveis turístics, definir un pla de viabilitat i programar mètodes de treball dels departaments de recepció, manteniment i neteja.

Així doncs, obtindrà les competències per coordinar amb èxit els recursos a través de l'organització, planificació i control dels mateixos amb la finalitat d'assolir de forma òptima els objectius establerts, orientats a la satisfacció del client i la seva fidelització.



Competències

• Comprendre la importància econòmica de l'activitat turística i de la seva relació amb el patrimoni.

• Analitzar les característiques específiques del mercat turístic espanyol, i especialment la relació existent entre l'oferta la demanda i els productes turístics.

• Identificar els recursos turístics naturals i culturals d'un territori.

• Classificar els establiments turístics i relacionar les diferents normatives seguides en el sector turístic tant en l'àmbit nacional com autonòmic.

• Comprendre i valorar la importància de la sostenibilitat social i mediambiental.

• Analitzar i dissenyar el pla de negoci d'una empresa hotelera, organitzar els recursos necessaris per a la posada en marxa de la mateixa i avaluar diferents projectes.

• Planificar, executar, controlar i ajustar els processos dels diferents departaments, proposant estratègies de millora relacionades amb la dinàmica de l'empresa.

• Realitzar de manera eficient la gestió administrativa, pressupostària i fiscal de l'empresa hotelera.

• Planificar i aplicar les accions de màrqueting i comerç electrònic i vincular als objectius establerts.

• Valorar la importància de la conservació de la informació empresarial i identificar amenaces que puguin comprometre la seva integritat.

• Utilitzar les aplicacions dels dispositius terminals de punts de venda i integrar-les en les bases de dades.

• Organitzar l'òptim rendiment dels recursos humans i tecnològics dels departaments, atenent a la necessària prevenció de riscos laborals per a aconseguir una excel · lent atenció al client.

Veure més

Temari del curs

Característiques del mercat turístic espanyol
Recursos turístics naturals i culturals
Característiques de les empreses d'allotjament i classificació dels allotjaments hotelers
Pla de viabilitat i direcció estratègica
Gestió econòmica i financera i pressupostària
Entorn jurídic i fiscal de les empreses turístiques
Comunicació i màrqueting hoteler
Gestió de comerç electrònic hoteler
Gestió de recursos humans
Internet i les noves tecnologies
Seguretat dels sistemes d'informació
Connectivitat sense fils i sistemes de comunicació.
     Terminals punt de venda
Departament de recepció
Departament de pisos
Departament de manteniment
Atenció al client
Prevenció de Riscos Laborals
Veure més

Requisits

Requisits d'accés


- Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).
- Una capacitat professional adequada.

Durada

Quota: 99 euros / mes.

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Direcció i gestió d'allotjaments turístics

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en Turisme