EducaciOnline

Expert en Publicitat

EducaciOnline

Curs
On-line
60 Hores
2.395 €

Descripció

La planificació, execució i control d'una campanya publicitària és un procés complex i delicat que habitualment recau en agències especialitzades, tant en la creació del missatge com en la seva difusió.

Tant si es compta amb un suport extern per realitzar aquesta gestió com si no, aquest curs aportarà els criteris bàsics i conceptes clau tant per poder contractar com per controlar l'execució d'una campanya de publicitat.

El principal objectiu del curs de Planificació i Gestió de Mitjans Publicitaris és donar a conèixer, d'una manera eminentment pràctica, els coneixements necessaris per desenvolupar un pla publicitari



Perfil professional

El curs capacita el titulat per a l'exercici professional a nivell tècnic com a planificador de mitjans dins d'una agència de mitjans, un departament de mitjans d'una agència de publicitat de serveis plens o al departament de comunicació d'un anunciant, i així mateix, com executiu comercial en un mitjà de comunicació.

Per tant, estarà capacitat per a la definició d'una estratègia de mitjans, la planificació, gestió i compra d'espais publicitaris de manera coherent amb la visió global de l'empresa, de la seva organització i la seva relació amb l'entorn de manera adequada al pressupost assignat, controlant el retorn de la inversió.



Competències

• Comprendre i aplicar els conceptes bàsics de la publicitat i el paper dels agents que formen part: l'anunciant, l'agència de publicitat i el consumidor.

• Participar en la preparació, el procés i l'avaluació d'una planificació de mitjans.

• Analitzar l'activitat publicitària i la informació extreta de les fonts de dades de planificació de mitjans des del punt de vista d'un planificador de mitjans.

• Realitzar una planificació de mitjans tàctica, seleccionant els mitjans i suports més adequats per a una campanya de publicitat.

• Calcular i controlar la inversió d'una campanya publicitària, mitjançant la distribució en el temps i geogràficament, l'ús dels formats creatius més adequats en funció dels mitjans i objectius, i l'establiment de pressupostos per mitjans.

• Controlar les etapes del procés de negociació amb els mitjans i la gestió de les campanyes.

• Comprendre i aplicar els principals paràmetres de mesura de les campanyes i saber valorar l'eficàcia d'aquestes.

Veure més

Temari del curs

La publicitat
Agents i legislació general de l'activitat publicitària
El procés de planificació de mitjans
Investigació de mitjans
Panorama de mitjans
L'estratègia de mitjans
Negociació, gestió i seguiment
Veure més

Requisits

Requisits d'accés
- Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).
- Una capacitat professional adequada.

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Planificació i gestió de mitjans publicitaris

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en Publicitat