Centre d'Estudis C.E.S.I.

Gestió de Màrqueting i Comunicació

Centre d'Estudis C.E.S.I.

Formació ocupacional
Presencial
Oficial / Homologat
730 Hores
  • Barcelona
Gratuït

Descripció


Assistir en la definició, organització, difusió i supervisió d'accions promocionals i esdeveniments, de plans de màrqueting i comunicació, i realitzar activitats auxiliars d'organització i seguiment al pla de mitjans, per llançar i perllongar l'existència de productes, serveis i marques, reforçant la imatge de l'organització, i utilitzant, en cas necessari, la llengua anglesa.


Veure més

Temari del curs

  • Sistemes d'informació de mercats: Entorn i informació de mercats 60. Investigació i recollida d'informació de mercats 60. Tractament i anàlisi de la informació de mercats 60.
  • Polítiques de Màrqueting: Pla de màrqueting empresarial 70. Control i seguiment de polítiques de màrqueting 30.
  • Llançament i implantació de productes i serveis: Màrqueting i promoció en el punt de venda 60. Xarxa de vendes i presentació de productes i serveis 30.
  • Gestió d'esdeveniments de màrqueting i comunicació: Organització d'esdeveniments de màrqueting i comunicació 60. Protocol en esdeveniments de màrqueting i comunicació 30.
  • Organització i control del pla de mitjans de comunicació: Pla de mitjans de comunicació i Internet 60. avaluació i control del pla de mitjans 30.
  • Elaboració de materials de màrqueting i comunicació autoeditables: Tècniques de disseny gràfic corporatiu 60. Gestió de continguts web 30.
  • Anglès professional per a activitats comercials 90h.
  • Mòdul de pràctiques professionals no laborals 80h.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Anglès comercial, Esdeveniments comercials, Promoció de vendes, Protocols de comunicacions, Mitjans de comunicació, Informació i formació de productes.

Requisits

Alta com a demandant d'ocupació.
Titulació mínima equivalent a Batxillerat / Grau Superior.

Horari/Torn

Dilluns a divendres de 08:30 h a 14: 30h.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ La Jota, 73
08016 Barcelona

Objetius

Obtenir i elaborar informació per al sistema d'informació de mercats.
Assistir en la definició i seguiment de les polítiques i pla de
màrqueting.
Gestionar el llançament i implantació de productes i serveis en el mercat.
Organitzar i gestionar esdeveniments de màrqueting i comunicació,
seguint el protocol i criteris establerts.
Assistir en l'organització i seguiment del pla de mitjans i
suports establert.
Elaborar i difondre, en diferents suports, materials, senzills i auto editables, publi-promocionals i informatius.
Comunicar-se en anglès amb un nivell d'usuari independent en
activitats comercials.

Titulació obtinguda

Certificat de professionalitat acreditat.

Perspectives laborals

Serveis Tècnics en publicitat i / o relacions públiques.
Serveis Tècnics mitjans en publicitat i / o relacions
públiques.
Serveis Tècnics superiors en publicitat i relacions
públiques, en general.
Serveis Tècnics en organització de fires i esdeveniments.

Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.

Assistent del Cap de Producte.

Tècnic en Màrqueting.

Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.

Controlador d'cursaje o emissió en mitjans de
comunicació.

Subvencionat


Preu

Gratuït

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Gestió de Màrqueting i Comunicació

Gestió de Màrqueting i Comunicació