Informació del curs
Descripció
Aquest curs està dissenyat per professionals amb una necessitat d'aconseguir competències i coneixements en la gestió dels diferents models de negoci de restauració.
El quadre docent i els col · laboradors que participen en el curs són reconeguts professionals i directius de contrastada experiència en empreses líders del sector. A més, el curs es realitza en col · laboració amb la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona, el que permet dissenyar un producte pedagògic complet i del més alt nivell.
Els coneixements adquirits garanteixen a l'alumnat la promoció professional en l'àmbit laboral, afavorida per l'estreta relació del CETT amb el sector empresarial i institucional del turisme i perquè ofereix a l'alumnat una potent borsa de treball. La diversitat cultural de l'alumnat del curs possibilita un enriquidor intercanvi professional i una visió global
El quadre docent i els col · laboradors que participen en el curs són reconeguts professionals i directius de contrastada experiència en empreses líders del sector. A més, el curs es realitza en col · laboració amb la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona, el que permet dissenyar un producte pedagògic complet i del més alt nivell.
Els coneixements adquirits garanteixen a l'alumnat la promoció professional en l'àmbit laboral, afavorida per l'estreta relació del CETT amb el sector empresarial i institucional del turisme i perquè ofereix a l'alumnat una potent borsa de treball. La diversitat cultural de l'alumnat del curs possibilita un enriquidor intercanvi professional i una visió global
Temari
Gestió d'empreses de restauració:
Màrqueting aplicat a restauració:
Estratègies d'e-Màrqueting
La gestió dels RRHH
La gestió economicofinancera
Direcció estratègica
Food service:
Customer experience:
Projecte Final
Màrqueting aplicat a restauració:
Estratègies d'e-Màrqueting
- Revenue Management
- Brand Management
- Gestió de vendes
La gestió dels RRHH
- L'excel · lència en recursos humans: la gestió del capital humà i l'orientació al servei
- Ètica i lideratge
- La gestió del canvi i el comportament organitzatiu
- Desenvolupament de competències personals i professionals
- La gestió de la diversitat
La gestió economicofinancera
- Gestió econòmica dels centres d'ingrés i de cost
- Pressupost i control de la gestió
- Fonaments de l'anàlisi financera
- Valoració d'inversions hoteleres i gestió d'actius
Direcció estratègica
- Disseny i implementació d'estratègies en empreses hoteleres
- Desenvolupament de models de negoci adaptats a la realitat hotelera actual
- Iniciativa i esperit emprenedor
- Responsabilitat social corporativa
Food service:
- Direcció d'operacions de restauració
- Càtering i col · lectivitats
- Noves fórmules de restauració
Customer experience:
- Màrqueting experiencial
- Anàlisi de la clientela i satisfacció de les necessitats
- Gestió d'esdeveniments
Projecte Final
Destinataris
Tècnics en empreses i Activitats Turístiques o en restauració amb un mínim de 3 anys d'experiència professional en el sector.
Professionals de l'àmbit de la restauració i de l'hoteleria o professionals del sector vinculats a l'àmbit de l'alimentació i de les begudes.
Professionals de l'àmbit de la restauració i de l'hoteleria o professionals del sector vinculats a l'àmbit de l'alimentació i de les begudes.
Durada
Propera convocatòria: A consultar.
Objectius
Dotar els alumnes dels coneixements i habilitats necessaris perquè siguin capaços de:
Desenvolupar competències clau per al directiu del segle XXI, des del lideratge fins a la capacitat de prendre decisions complexes, sense oblidar el treball en equip i l'adaptació multicultural.
Adquirir les principals competències per a la direcció i la gestió dels departaments d'alimentació i begudes.
Desenvolupar i aplicar solucions estratègiques que responguin als reptes de la restauració comercial i de col · lectivitats en l'entorn actual.
Fomentar la iniciativa i l'esperit emprenedor en l'àmbit de la restauració.
Donar a conèixer les pautes d'una alimentació saludable en les diferents etapes i situacions fisiològiques de la vida, planificar menús adequats per als diferents col · lectius i aplicar les normes adequades per a la correcta manipulació dels aliments.
Desenvolupar competències clau per al directiu del segle XXI, des del lideratge fins a la capacitat de prendre decisions complexes, sense oblidar el treball en equip i l'adaptació multicultural.
Adquirir les principals competències per a la direcció i la gestió dels departaments d'alimentació i begudes.
Desenvolupar i aplicar solucions estratègiques que responguin als reptes de la restauració comercial i de col · lectivitats en l'entorn actual.
Fomentar la iniciativa i l'esperit emprenedor en l'àmbit de la restauració.
Donar a conèixer les pautes d'una alimentació saludable en les diferents etapes i situacions fisiològiques de la vida, planificar menús adequats per als diferents col · lectius i aplicar les normes adequades per a la correcta manipulació dels aliments.
Curs de Gestió de la Restauració Comercial i per a Col.lectivitats
Campus i seus: Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme CETT, centre adscrit a la Universitat de Barcelona
Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme CETT, centro adscrito a la Universidad de Barcelona
Avda. Can Marcet, 36-38
08035
Barcelona
Cursos més populars