Descripció

Aquest curs està dissenyat per professionals amb una necessitat d'aconseguir competències i coneixements en la gestió dels diferents models de negoci de restauració.

El quadre docent i els col · laboradors que participen en el curs són reconeguts professionals i directius de contrastada experiència en empreses líders del sector. A més, el curs es realitza en col · laboració amb la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona, el que permet dissenyar un producte pedagògic complet i del més alt nivell.

Els coneixements adquirits garanteixen a l'alumnat la promoció professional en l'àmbit laboral, afavorida per l'estreta relació del CETT amb el sector empresarial i institucional del turisme i perquè ofereix a l'alumnat una potent borsa de treball. La diversitat cultural de l'alumnat del curs possibilita un enriquidor intercanvi professional i una visió global




 
Veure més

Temari del curs

Gestió d'empreses de restauració:

Màrqueting aplicat a restauració:

Estratègies d'e-Màrqueting
  •      Revenue Management
  •      Brand Management
  •      Gestió de vendes

La gestió dels RRHH
  •      L'excel · lència en recursos humans: la gestió del capital humà i l'orientació al servei
  •      Ètica i lideratge
  •      La gestió del canvi i el comportament organitzatiu
  •      Desenvolupament de competències personals i professionals
  •      La gestió de la diversitat

La gestió economicofinancera
  •      Gestió econòmica dels centres d'ingrés i de cost
  •      Pressupost i control de la gestió
  •      Fonaments de l'anàlisi financera
  •      Valoració d'inversions hoteleres i gestió d'actius

Direcció estratègica
  •      Disseny i implementació d'estratègies en empreses hoteleres
  •      Desenvolupament de models de negoci adaptats a la realitat hotelera actual
  •      Iniciativa i esperit emprenedor
  •      Responsabilitat social corporativa

Food service:
  •      Direcció d'operacions de restauració
  •      Càtering i col · lectivitats
  •      Noves fórmules de restauració

Customer experience:
  •      Màrqueting experiencial
  •      Anàlisi de la clientela i satisfacció de les necessitats
  •      Gestió d'esdeveniments

Projecte Final
Veure més

Destinataris

Tècnics en empreses i Activitats Turístiques o en restauració amb un mínim de 3 anys d'experiència professional en el sector.

Professionals de l'àmbit de la restauració i de l'hoteleria o professionals del sector vinculats a l'àmbit de l'alimentació i de les begudes.

Durada

Propera convocatòria: A consultar.

Objetius

Dotar els alumnes dels coneixements i habilitats necessaris perquè siguin capaços de:

Desenvolupar competències clau per al directiu del segle XXI, des del lideratge fins a la capacitat de prendre decisions complexes, sense oblidar el treball en equip i l'adaptació multicultural.

Adquirir les principals competències per a la direcció i la gestió dels departaments d'alimentació i begudes.

Desenvolupar i aplicar solucions estratègiques que responguin als reptes de la restauració comercial i de col · lectivitats en l'entorn actual.

Fomentar la iniciativa i l'esperit emprenedor en l'àmbit de la restauració.

Donar a conèixer les pautes d'una alimentació saludable en les diferents etapes i situacions fisiològiques de la vida, planificar menús adequats per als diferents col · lectius i aplicar les normes adequades per a la correcta manipulació dels aliments.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Gestió de la Restauració Comercial i per a Col.lectivitats

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de Gestió de la Restauració Comercial i per a Col.lectivitats