Grau en Màrqueting i Comunicació Digital

Grau
Oficial / homologat
Semi-presencial
Terrassa (Barcelona)
4 anys
Més de 10000 €

Descripció

La revolució digital i les noves tecnologies estan transformant la societat i la manera com vivim i, per això, el mercat laboral demana professionals capaços d'adaptar-se a un entorn altament dinàmic i competitiu.
El Grau en Màrqueting i Comunicació Digital d'Euncet Business School està concebut per proporcionar els coneixements i les eines necessàries per formar professionals que liderin aquesta transformació als llocs de treball clau en l'àmbit del màrqueting i la comunicació digital. El Grau prepara professionals capaços d'assumir funcions directives dins les noves professions que estan emergint a l'entorn de l'economia digital. El Grau de Màrqueting i Comunicació Digital està enfocat al desenvolupament, des d'un punt de vista pràctic, de les capacitats necessàries per preparar els millors professionals del màrqueting en la transformació que està patint el món laboral, i en particular el màrqueting global, des de el punt de vista digital. Permet conèixer el màrqueting i la publicitat des de la visió, nacional i internacional, de les vendes i la tecnologia de la informació.
L'objectiu principal del Grau de Màrqueting i Comunicació Digital és el desenvolupament professional dels nostres estudiants perquè estiguin preparats per ocupar les diferents figures del màrqueting digital. Entre aquests perfils ens trobem amb la figura del Product Manager, Brand Manager, especialista en Màrqueting Digital i posicionament en línia o Director de Comunicació Digital. Creem els futurs professionals del màrqueting i comunicació digital necessaris a les diferents àrees funcionals d'una empresa per establir les estratègies de màrqueting correctes i aconseguir objectius reals.
Per què estudiar el Grau en Màrqueting i Comunicació Digital a Euncet?
  • Formem professionals qualificats per ajudar les empreses a adaptar-se a un entorn altament dinàmic originat per la revolució digital i les noves tecnologies.
  • És una de les carreres més sol·licitades per les seves múltiples opcions professionals com: Digital Marketing Manager, Digital Communication Manager, Content Manager, Social Media Manager…
  • Treballem en el desenvolupament de perfils multidisciplinaris i persones resolutives, motivades i capaces de prendre decisions àgilment, requisits importants a l'entorn digital.
  • Els horaris són intensius i s'imparteix una assignatura per dia, cosa que permet una major aprofundiment en les matèries i la utilització de dinàmiques i metodologies molt pràctiques, que requereixen més temps per a la realització.
  • El model de formació és dinàmic i experiencial, permetent realitzar pràctiques en agències de publicitat, consultores de comunicació i en departaments de màrqueting.
  • Podràs fer estades acadèmiques a universitats estrangeres a través dels programes Erasmus i convenis bilaterals amb universitats de tot el món

Temari

Primer curs
  • Fonaments de Matemàtiques
  • Fonaments de Màrqueting
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació
  • Gestió Empresarial
  • Habilitats Professionals
  • Matemàtiques Aplicades a la Gestió
  • Innovació i Creativitat
  • Introducció a l'economia
  • SociologiaSociologia
  • Anglès
Segon curs
  • Fonaments d'Estadística
  • Anàlisi de l'Entorn Econòmic
  • Màrqueting Estratègic
  • Màrqueting Digital
  • Estadística i Visualització de Dades
  • Estadística i Anàlisi de Dades
  • Fonaments de Relacions Públiques
  • Introducció al Dret
  • Comportament del Consumidor
  • Tecnologia web i Bases de Dades
Tercer curs
  • Estratègies de comunicació
  • Investigació de Mercats
  • Màrqueting a Cercadors
  • Dret Digital
  • Multimèdia i Disseny Gràfic
  • Publicitat i Relacions Públiques Digitals
  • Finances per a Màrqueting
  • Intel·ligència de Màrqueting i CRM
  • Experiència de l'Usuari
  • Màrqueting de Continguts
Quart curs
  • Gestió de Comunitats a Entorns Digitals
  • Logística i Operacions
  • Anàlisi d'audiències i mètrica digital
  • Màrqueting Directe
  • Gestió de projectes
  • Treball de Fi de Grau
  • Itinerari optatiu

Competències per a les quals et prepara el curs

El Grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l'Euncet Business School et formarà perquè aprenguis a identificar i anticipar-te a les noves oportunitats que ofereix l'àmbit del màrqueting i concretament la comunicació digital. Amb aquest títol oficial adquiriràs coneixements sobre una de les àrees funcionals més importants de l'empresa i un dels sectors amb més desenvolupament professional i inserció laboral del moment. Aprendràs sobre estratègies comunicatives gràcies al pla d'estudis complet que ofereix el grau universitari, on realitzaràs des d'assignatures bàsiques com fonaments de màrqueting o comportament del consumidor entenent com la irrupció d'internet i les xarxes socials han canviat la presa de decisions de clients i usuaris, fins a arribar a assignatures més específiques sobre direcció de màrqueting, màrqueting digital o màrqueting global, on adquiriràs eines i coneixements per dominar la transformació digital de qualsevol empresa...

Destinataris

Vies d'accés - Perfil d'estudiant:
  • Estudiants de batxillerat (PAU)
  • Cicles formatius de Grau Superior (CFGS)
  • Titulats universitaris
  • Estudiants estrangers
  • Proves d'accés per a adults
  • Majors de 40 anys amb experiència professional

Prova d'accés

Cal fer un procés d'admissió.

Metodologia

La modalitat presencial del Grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l'Euncet Business School us permet estudiar de forma presencial en horari de matí combinant la part teòrica amb la pràctica. La modalitat semipresencial del Grau en Màrqueting i Comunicació Digital de l'Euncet Business School et permet estudiar al teu ritme combinant la formació presencial amb la online. Assistint només a tres classes a la setmana en horari de tarda, i gràcies al campus virtual, l'alumne podrà estudiar màrqueting digital obtenint el millor de les dues modalitats. Metodologia learning by doing, que està composta per un 40% d'avaluació continuada i un 60% per l'examen final.

Idiomes en els quals s'imparteix

Anglès, Castellà, Català.

Durada

Inici: setembre 2023.

Titulació obtinguda

Titulació Oficial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Graduat/ada en Màrqueting i Comunicació Digital.

Perspectives laborals

Director de Màrqueting Mobile Màrqueting Manager Brand Manager Product Manager Social Media Manager e-Commerce Manager SEO-SEM Specialist Responsable de comunicació Analista digital e-Business Manager Content Manager UX Designer o expert en experiència d'usuari CRM & Inbound Marketing Manager Digital Account Manager Social Media Strategist

Promocions

Beques i ajuts Euncet disponibles.

Professorat

Claustre docent està format per professors de màxima excel·lència i professionalitat amb una dilatada trajectòria empresarial i amb doctors de reconegut prestigi.
Grau en Màrqueting i Comunicació Digital
Euncet Business School (centre adscrit a la UPC)
Campus i seus: Euncet Business School (centre adscrit a la UPC)
EUNCET Business School Terrassa
Camí del Mas Rubial, 1 08225 Terrassa (Barcelona)
Cursos més populars
X