Informació del curs
Descripció
La titulació amb major grau d'especialització en màrqueting i referent a Espanya.
Formació en habilitats directives, tecnologia i idiomes. Perquè les empreses demanden professionals, no estudiants.
Una cursa que aposta per la internacionalització: accés a una segona titulació oficial internacional a França, Alemanya, Anglaterra o els EUA sumat a experiències: Study tours i semestres internacionals.
Una cursa que s'adapta a les noves necessitats de mercat i les empreses, combinant tots els instruments de l'màrqueting, l'economia digital, vendes, l'estratègia empresarial, les competències comercials i l'emprenedoria.
Fonamentat en dos pilars: saber ser i saber fer; i un objectiu: la teva ocupabilitat.
Formació en habilitats directives, tecnologia i idiomes. Perquè les empreses demanden professionals, no estudiants.
Una cursa que aposta per la internacionalització: accés a una segona titulació oficial internacional a França, Alemanya, Anglaterra o els EUA sumat a experiències: Study tours i semestres internacionals.
Una cursa que s'adapta a les noves necessitats de mercat i les empreses, combinant tots els instruments de l'màrqueting, l'economia digital, vendes, l'estratègia empresarial, les competències comercials i l'emprenedoria.
Fonamentat en dos pilars: saber ser i saber fer; i un objectiu: la teva ocupabilitat.
Temari
Primer curs
• Introducció a l'Economia
• Bussines Eviroment
• Introducció a l'Màrqueting
• Ecosistema Digital
• Investigació Científica
• Antropologia
• Ofimàtica Pro I
• Ser Professional
• Anglès I
• Investigació de Mercat
• Comportament de l'Consumidor
• Business Analytics
• Sistemes d'Informació Comptable
• Estadística Aplicada
• Ofimàtica Pro II
• Esperit Crític
• Anglès II
Segon curs
• Màrqueting de Producte
• Princing
• Dircom
• Recerca i Anàlisi de Tendències
• Negociació Comercial
• Multimèdia
• Desenvolupament Creativio
• Ingés III
• Trade & Retail Màrqueting
• Markcom
• Direcció de Vendes
• Màrqueting de Clients
• Previsió de Vendes
• Bases de Dades
• Teamworking
• Anglès IV
Tercer curs
• Direcció de Màrqueting
• Estratègia Empresarial
• Direcció d'Empreses i Responsabilitat Social
• Gestió de Talent
• Marc Jurídic
• Digital Màrqueting Strategies
• Pensament Social Cristià
• Generació d'Espais Digitals
• Autodiagnòstic
• Finances de Màrqueting
• Màrqueting Intel·ligent (ON I OFF)
• Digital Màrqueting Metrics and Analytics
• Data Driven Màrqueting
• Decision Màrqueting
• Màrqueting Pla
• Ètica Empresarial3
• Programació
• Lideratge
Quart curs
• Global Mindset
• Glocal Marketing
• Global Communication
• E-Markets4,
• Finances Estratègiques
• Realitat Digital
• El meu Petjada Digital
• Innovació Empresarial
• Emprenedoria
• Creació d'Empreses
• Business with a Global Causi
• Mindlab
• Transformació i Canvi
• Pràctiques externes
• TFT - Treball de Fi de Títol
• Introducció a l'Economia
• Bussines Eviroment
• Introducció a l'Màrqueting
• Ecosistema Digital
• Investigació Científica
• Antropologia
• Ofimàtica Pro I
• Ser Professional
• Anglès I
• Investigació de Mercat
• Comportament de l'Consumidor
• Business Analytics
• Sistemes d'Informació Comptable
• Estadística Aplicada
• Ofimàtica Pro II
• Esperit Crític
• Anglès II
Segon curs
• Màrqueting de Producte
• Princing
• Dircom
• Recerca i Anàlisi de Tendències
• Negociació Comercial
• Multimèdia
• Desenvolupament Creativio
• Ingés III
• Trade & Retail Màrqueting
• Markcom
• Direcció de Vendes
• Màrqueting de Clients
• Previsió de Vendes
• Bases de Dades
• Teamworking
• Anglès IV
Tercer curs
• Direcció de Màrqueting
• Estratègia Empresarial
• Direcció d'Empreses i Responsabilitat Social
• Gestió de Talent
• Marc Jurídic
• Digital Màrqueting Strategies
• Pensament Social Cristià
• Generació d'Espais Digitals
• Autodiagnòstic
• Finances de Màrqueting
• Màrqueting Intel·ligent (ON I OFF)
• Digital Màrqueting Metrics and Analytics
• Data Driven Màrqueting
• Decision Màrqueting
• Màrqueting Pla
• Ètica Empresarial3
• Programació
• Lideratge
Quart curs
• Global Mindset
• Glocal Marketing
• Global Communication
• E-Markets4,
• Finances Estratègiques
• Realitat Digital
• El meu Petjada Digital
• Innovació Empresarial
• Emprenedoria
• Creació d'Empreses
• Business with a Global Causi
• Mindlab
• Transformació i Canvi
• Pràctiques externes
• TFT - Treball de Fi de Títol
Destinataris
• Estudiants que desitgin dedicar-se a l'màrqueting i / o la gestió comercial.
• Interessats en convertir-se en professionals globals, capaços de treballar en qualsevol lloc de món.
o Nois i noies que a més tinguin ...
o Esperit emprenedor. La cursa dota els alumnes de les eines necessàries per a poder crear i gestionar una empresa.
o Capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
o Coneixements sobre economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de noves tecnologies.
• Interessats en convertir-se en professionals globals, capaços de treballar en qualsevol lloc de món.
o Nois i noies que a més tinguin ...
o Esperit emprenedor. La cursa dota els alumnes de les eines necessàries per a poder crear i gestionar una empresa.
o Capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
o Coneixements sobre economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de noves tecnologies.
Requisits
Requisits per a l'obtenció de l'títol:
A final de quart curs cal:
• Aportar certificat d'anglès B2 o superior.
• Haver realitzat, al menys, un d'aquests tres itineraris internacionals:
• 2 dels 3 STUDY TOURS dels estius de 1r, 2n i 3r.
• semestres internacional en el primer semestre de 4t.
• Double degree durant tot 4t en una universitat estrangera.
A final de quart curs cal:
• Aportar certificat d'anglès B2 o superior.
• Haver realitzat, al menys, un d'aquests tres itineraris internacionals:
• 2 dels 3 STUDY TOURS dels estius de 1r, 2n i 3r.
• semestres internacional en el primer semestre de 4t.
• Double degree durant tot 4t en una universitat estrangera.
Metodologia
Claus metodològiques:
Aula everywhere: formació dins i fora de l'aula.
Casos riu: connexió d'assignatures en un mateix objectiu.
Actualització contínua.
Sigues un professional ja a l'aula.
Combina les sessions a l'aula, amb l'estudi personal i la realització de treballs individuals i en equip. Durant el quart curs de la carrera hauràs de realitzar un Projecte Final, a triar entre diferents matèries, que et permetrà conèixer, des de dins, el funcionament i la millor manera de desenvolupar-te en l'escenari de l'màrqueting i la gestió comercial.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Assignatures en anglès.
Durada
Inici: Setembre 2022.
Titulació obtinguda
El Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global (TSDMG) és una titulació pròpia, però totalment adaptada a el Pla Bolonya, sent la seva durada de 4 anys.
Perspectives laborals
Aquesta titulació et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa.
Aquests són alguns dels càrrecs i llocs que podries exercir:
Director de màrqueting.
Analista d'estudis de mercat.
Brand manager.
Business Intelligence analyst.
Customer relationship manager.
Director comercial.
Especialista en màrqueting digital.
International account manager.
International global màrqueting manager.
Cap de producte.
Cap de vendes nacional.
Key account manager.
New business manager.
Online màrqueting manager.
Responsable de desenvolupament de negoci.
Trade màrqueting manager.
Responsable de comerç internacional.
Responsable de planificació.
Director de comerç electrònic.
Director d'empresa familiar.
Responsable de màrqueting directe.
Promocions
Beques, ajudes i finançament disponibles.
Avantatges del curs
Assignatures en anglès.
Mobilitat internacional.
Certificació oficial d'idiomes.
Ràtio d'ocupabilitat del 97% a l'any d'haver acabat el programa.
Grau en Direcció de Màrqueting Global
Campus i seus: ESIC, Business & Marketing School
ISM-ESIC Campus Barcelona
Santalo, 36-38 Edif. "Las Américas"
08021
Barcelona
Cursos més populars
Sol·licita informació