Descripció
El títol de Grau en Marketing Internacional té com a objectiu formar professionals que investiguin, planifiquin, executin i controlin les estratègies de Marketing i de comunicació de les empreses de qualsevol sector o àrea d'activitat.
Les noves tecnologies han impulsat una transformació global i constant de les empreses per adaptar-se a un nou entorn digital. El Grau en Marketing Internacional proporciona una base sòlida dels conceptes i tècniques del marketing i la comunicació per formar una nova generació de professionals capaços d'assumir els reptes actuals amb capacitat d'adaptació i versatilitat.
Els estudis desenvolupen una sèrie de competències multidisciplinàries, com l'anàlisi crítica, la creativitat, la resolució de problemes o el treball en equip, que són essencials davant el repte que tenen les empreses en l'economia globalitzada del segle XXI. El Pla d'Estudis consta de 180 crèdits ECTS a cursar en tres anys, amb la possibilitat de realitzar l'últim any en una de les universitats europees amb les quals IQS té acords de col·laboració i obtenir així una doble titulació.
Competències per a les que et prepara el curs
Conèixer els conceptes de l?empresa i el paper que aquesta exerceix en l?economia de mercat, així com el seu comportament organitzacional.
Investigar i analitzar el comportament del mercat i del consumidor per detectar oportunitats de negoci.
Ser capaç de dissenyar i establir les estratègies de marketing i comunicació que permeten l?inici o la consolidació de la presència de l?empresa en l?exterior.
Idear nous productes i serveis sobre la base de les característiques de l?empresa i de les demandes del mercat.
Crear i desenvolupar marques comercials.
Comunicar amb eficiència les característiques que defineixen i diferencien un producte pel que fa al de la competència.
Dissenyar campanyes de marketing i marketing digital que comprenguin estratègies de social media, posicionament i visibilitat online.
Crear pàgines web funcionals.
Gestionar comunitats virtuals.
Analitzar dades de l?activitat dels consumidors en l?entorn digital per implementar millores en el pla de marketing