ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs Especialitzat de Neurovendes i Habilitats de Negociació

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Descripció

El propòsit d'aquest curs és ajudar-te a vendre les teves idees, productes / serveis i negociar avantatjosament les teves propostes amb els teus interlocutors-clients.

La clau resideix que has de "vendre sense vendre", "convèncer sense vèncer" i "il·lusionar més que imposar". El teu interlocutor no ha de sentir que li has venut, sinó que ell t'ha comprat.

La clau de l'èxit està en el teu cervell i en el de la teva client. ¡Connecta'ls! ¡Il·lusiona i sedueix al seu cervell!

L'èxit està garantit si connectes amb el seu cervell, però per a això necessites tres coses fonamentals: realitzar un bon diagnòstic de la seva situació (Pain), mostrar adequadament els aspectes diferencials de la teva proposta (Claim) i demostrar els guanys de les que gaudirà si opta per la teva proposta (Gain). Però recorda: "tu no fas una bona venda, ell fa una bona compra".

No et estiguis quiet !, comença a vendre les teves idees, les teves propostes i els teus serveis, però no intentis vendre el que tu vols, sinó el que el client necessita per sentir-se satisfet.

Quina ets car! què esperaves, que el client et digués que ets el més barat del mercat. El que han de ser les teves propostes són rendibles per al client i, sobretot, li han de produir una experiència rellevant.

5 raons per les quals t'interessa aquest curs:

• 1. Si sents que el teu interlocutor-client no t'escolta, probablement sigui cert que no ho fa. Però has elaborat teu missatge-proposta dirigit a les seves necessitats?

• 2. Si no us és fàcil detectar els interessos, desitjos, temors i esperances de la teva interlocutor-client. Però li fas les preguntes pertinents i escoltes les seves respostes o simplement et centres en tu i en els teus interessos.

• 3. Si centras teu discurs en el producte i en les seves característiques tècniques i t'oblides que aquest és només un mitjà perquè el client solucioni un problema i visqui una experiència rellevant.

• 4. Si et costa il·lusionar al teu interlocutor-client amb la teva proposta i acabes tancant per esgotament i preu.

• 5. Si quan negocies les contrapartides al teu proposta no aguantes la pressió de la situació i intentes tancar en un moment inoportú.

Veure més

Temari del curs

1.- Neuroventas i el seu impacte en el cervell del client.
• Neuroventas: el cervell del client en el procés de compra.
• Neuroescenario de la venda: el pain, el claim i el gain en la venda.
• Vendre producte, vendre solucions o vendre experiències.
• El client: la segmentació.

2.- Neurocomunicación: competències i habilitats en la venda.
• La Programació Neurolingüística aplicada a la venda.
• La comunicació gestual aplicada a la venda.
• La persuasió aplicada a la venda.
Durant aquesta sessió es proporcionarà als assistents les pautes necessàries perquè comencin a elaborar el projecte final: presentació de l'empresa de referència i les famílies de producte / serveis que proveeix al mercat, posant èmfasi en un producte / servei estrella o nou.
 

3.- El procés de la venda.
• Planificació de la venda i contacte amb el client.
• L'aproximació i el desenvolupament de la visita comercial.
Simulació: desenvolupament d'una visita comercial o de pre negociació.
Cas: indicadors d'èxit d'una visita comercial o de pre negociació.
 

4.- La previsió de vendes i les Xarxes Socials.
• Previsió de vendes.
• Xarxes Socials i comercialització.
Cas: creació i gestió d'una campanya a Facebook.
Simulació: crear una campanya a Twitter.
 

5.- Neuronegociación: objeccions, preu i tancament.
• Negociació amb clients i proveïdors.
• Preparació de les fases d'una negociació.
• Presentació de propostes i contrapropostes.
• La presentació i negociació del preu.
o Cas: diferents maneres de presentar el preu.
o Simulació: quan presentar el preu.
• El tancament en la negociació.
o Cas: la importància del tancament en una negociació.
o Simulació: diferents tancaments en una negociació.
• La presentació del projecte.
• Presentació del cas final.
Claustre i programa subjectes a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris

Professionals que hagin de vendre les seves idees, propostes i serveis.

Professionals que hagin de comunicar, convèncer i il·lusionar amb les seves propostes als seus interlocutors.

Professionals que han de millorar les seves capacitats de comunicació i negociació.

Professionals que han de desenvolupar el seu negoci.


Metodologia

Totes les sessions es desenvoluparan de forma dinàmica treballant en casos, realitzant simulacions i dramatitzant situacions en què es troben els participants en el seu dia a dia professional. També, i com a element clau d'aquesta metodologia, al llarg del curs es realitzaran diferents diagnòstics del perfil de cada assistent: orientació a l'assoliment, empatia, assertivitat, feeling, actitud de negoci, capacitat negociadora, autocontrol i intel·ligència emocional. Cada assistent, a partir de la informació obtinguda en els diferents diagnòstics, elaborarà un PAI (Pla d'Acció Individual) que li permeti transferir al seu treball diari el desenvolupat a l'aula.

Horari/Torn

Del 28/02/2020 al 04/04/2020: Divendres i dissabtes 16-21 / 9:00-14:00.
Del 27/10/2020 a desembre 2020: Dimarts, dimecres i dijous de 19 a 22h.

Durada

Convocatòries:
Del 28/02/2020 al 04/04/2020.
Del 27/10/2020 a desembre 2020.

Objetius

Obtenir les habilitats necessàries per a aplicar tècniques de neurociències en el procés de venda.

Augmentar l'eficàcia en la comunicació amb l'interlocutor-client.

Incrementar la productivitat en millorar el diagnòstic del Pain del client, mostrar el Claim de la seva proposta i demostrar el Gain per al client.

Transferir els coneixements del neuromàrqueting i de les neuroventas i la seva aplicació pràctica en el dia a dia professional.

Influir en les decisions de compra del client coneixent els principis de funcionament del cervell.

Desenvolupar habilitats per activar els "botons de compra" del client.

Conèixer-se a si mateix, adquirint competències per potenciar les fortaleses i superar les debilitats.

Promocions

Antics Alumnes d'ESIC i empreses col·laboradores, consultar condicions especials.

Acció formativa bonificable a través de Fundae.

Preu

Preu convocatòria 28/02/2020: 1950 euros.
Preu convocatòria 27/10/2020: 2800 euros.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat de Neurovendes i Habilitats de Negociació

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Especialitzat de Neurovendes i Habilitats de Negociació