ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Juliol 2014 - Visual Merchandising & Aparadorisme

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Descripció

Objectius.



. Entendre els diferents components del visual merchandising i l'aparadorisme aplicat a un espail comercial.



.  Analitzar i entendre el punt de venda, els seus continguts des de la morfologia i el concepte de la façana exterior, fins a la correcta col•locació dels productes al linial de l'interior, estudiant d'aquesta manera tots els aspectes relacionats amb el consumidor i el recorregut que en fa per l'espai comercial.

. Definir els diferents elements que conformen l'animació en el punt de venda, revisant tant les diferents àrees d'actuació del mobiliari i els expositors de producte (a nivell corporatiu i promocional) com també els aspectes del merchandising sensorial dins de l'actuació en el punt de venda.



. Conèixer la trajectòria històrica de l'aparadorisme com a fenomen social, i la configuració d'una nova subjectivitat, des de la base mateixa del sorgiment de la nova ciutat i el subjecte modern.



. Conèixer i entendre el panorama actual de les darreres tendències en aparadorisme.



. Crear, dissenyar i elaborar, a partir d'un briefing, un concepte creatiu per a la realització d'un aparador real.


Veure més

Temari del curs

El curs pretén acostar-se al món retail i conèixer la seva situació actual a través del marxandatge visual i l'aparadorisme.

S'analitzaran totes les actuacions necessàries realitzades al punt de venda per aconseguir una correcta implementació del marxandatge, tant en la disposició interna com externa. També s'analitzaran les diferents tècniques d'animació utilitzades en l'espai comercial.
Es revisarà el panorama creatiu actual de l'aparadorisme amb una visió internacional, analitzant les seves diferents tipologies, composicions i plantejaments conceptuals.

El marxandatge i l'aparadorisme són en l'actualitat eines fonamentals per arribar al nou consumidor, més experimentat i informat. El marxandatge i l'aparadorista han de saber aplicar i gestionar els espais comercials cada vegada més saturats i més competitius, a través de diferents eines especialitzades per fer que el consumidor ens triï, alhora que es potencia la imatge de marca.
Saber com arribar al nostre consumidor, conèixer com pensa i actua enfront dels productes i serveis que el mercat li ofereix o posicionar la marca dins del mercat és la missió del marxandatge i l'aparadorisme.
Veure més

Destinataris

Dissenyadors, arquitectes, aparadoristes, interioristes, comerciants

Idiomes en què s'imparteix

Castellano

Horari/Torn

De 10h a 14.15h

Lloc on s'imparteix el curs

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona. La Rambla 30-32. 08002 Barcelona (Espanya)

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Juliol 2014 - Visual Merchandising & Aparadorisme

També et recomanem aquests cursos

Juliol 2014 - Visual Merchandising & Aparadorisme