Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial

Marketing digital, xarxes socials i web 2.0

Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial

Curs
On-line | Distància
300 Hores
consultar preu

Descripció

L'avanç vertiginós de les noves tecnologies ha revolucionat el concepte de màrqueting a les empreses. Avui més que mai, les companyies necessiten incorporar a professionals formats en el domini dels mitjans digitals i en les estratègies més avançades de màrqueting, relacions públiques i publicitat digital.



A través d'aquest pack formatiu podrà adquirir les competències necessàries per a dissenyar un bon programa de motors de recerques; diferenciar els prototips de comprador i crear contingut exclusiu per a aquests; publicar el contingut en el format en línia que més s'ajusta al seu sector: podcast, blocs, e-llibres, llocs web, etc ...


Temari del curs

Mòdul 1. Màrqueting digital, xarxes socials i web 2.0
  • Antigues normes del màrqueting i de les relacions públiques.
  • Noves normes del màrqueting i de les relacions públiques.
  • Els compradors.
  • L'audiència a la qual es dirigeixen els mitjans socials.
  • Explicar la seva història a milions de seguidors a través dels blocs.
  • Motivar l'acció amb l'àudio i el vídeo.
  • Les noves normes de les notes de premsa.
  • El web ens afecta a tots.
  • Els continguts a la web.
  • Crear la seva pròpia estratègia de màrqueting i relacions públiques.
  • Credibilitat en línia.
  • La comunicació amb els compradors.
  • El procés de compra influenciat pel contingut web.
  • El màrqueting a les xarxes socials.
  • Arribar als compradors a través del bloc.
  • Introducció al vídeo i poscasting.
  • Arribar directament als compradors utilitzant les notes de premsa.
  • La sala premsa en línia.
  • Utilitzar les noves normes per arribar als mitjans de comunicació.
  • El màrqueting dels motors de cerca.
Mòdul 2. Consideracions finals.
Mòdul 3. CDROM Màrqueting digital (Videotutorials)
Veure més

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Marketing digital, xarxes socials i web 2.0

Marketing digital, xarxes socials i web 2.0