Implika Barcelona

Màrqueting Digital i E-Commerce

Implika Barcelona

Curs
Presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El màrqueting digital és l'ús dels canals digitals per promoure o comercialitzar productes i serveis als consumidors i empreses. En una actualitat marcada per l'ús d'aquests canals, es fa imprescindible comptar amb professionals capaços d'arribar al consumidor a través d'aquests mitjans.

Per la seva banda, el concepte e-commerce fa referència a la compra i venda de productes o serveis a través de mitjans electrònics. Aquest tipus de comerç creix constantment, pel que és important conèixer aquests mitjans i treure el màxim partit d'ells.

Temari del curs

Màrqueting digital
  •     Administració dels accessos i les connexions a xarxes
  •     Serveis i protocols d'Internet
  •     Facturació electrònica i administració telemàtica
  •     Relacions entre els usuaris de la Xarxa
  •     Construcció de pàgines web
  •     Disseny del pla de màrqueting digital
  •     Definició de la política de comerç electrònic d'una empresa


Màrqueting digital i comerç electrònic
  •     Màrqueting i tecnologies digitals: una introducció.
  •     L'entorn Inter-net.
  •     L'estratègia de màrqueting digital.
  •     La investigació de màrqueting digital.
  •     Productes, preus i competència en l'entorn digital.
  •     Comunicacions de màrqueting digital.
  •     Publicitat digital i màrqueting de mitjans socials.
  •     Distribució i comerç electrònic a Internet.

Innovació i màrqueting de serveis en l'era digital
Part I Revolució digital dels serveis en l'era del client: Innovació, Màrqueting i resultats.
Capítol 1. Què és el SEO?
Capítol 2. Què és el màrqueting mòbil? Continguts i newsletters optimitzats per a mòbils
Capítol 3. Mètriques i anàlisis bàsiques: els informes de contingut
Capítol 4. Com optimitzar el posicionament en cercadors
Capítol 5. Aplicació web per a mòbils o aplicació nativa?
Capítol 6. Optimització de llocs web
Capítol 7. Social Media Mobile
Capítol 8. Mètriques fonamentals en xarxes socials: ¿és possible calcular el ROI?
Capítol 9. El que fa la competència val per a mi?
Capítol 10. Analítica web i competència: ¿les mètriques quantitatives són suficients per conèixer a la competència?
Capítol 11. Planificar una estratègia SEO competitiva
Capítol 12. La paraula prohibida: estratègia
Capítol 13. L'estratègia de mesurament en línia
Capítol 14. Què és Google AdWords
Capítol 15. Campanyes mitjançant aplicacions: In-app màrqueting i advergaming
Capítol 16. Mesura de campanyes
Capítol 17. Preguntes freqüents a nivell SEO
Capítol 18. Eines per al màrqueting mòbil
Capítol 19. Eines de mesura

E-COMMERCE
Part 1. Introducció al comerç electrònic
Part 3. Conceptes de negocis i aspectes socials

Moda a l'entorn digital.
Comunicació i atenció al client.
Veure més

Objetius


  • Desenvolupar habilitats per promoure i comercialitzar productes i serveis en els canals digitals.

  • Conèixer el funcionament del comerç electrònic.

  • Dominar tècniques i eines per gestionar projectes de comerç electrònic.

  • Desenvolupar capacitats per detectar oportunitats empresarials



Perspectives laborals

Projectes de comerç electrònic.
Projectes de Màrqueting Digital.
Departament De vendes en línia.
Màrqueting Estratègic i digital.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màrqueting Digital i E-Commerce

Màrqueting Digital i E-Commerce