1 E-commerce • Què és el comerç electrònic • Models de negoci innovadors • Vendre sense estoc Dropshipping
2 Inbound Màrqueting • Que és el Inbound Màrqueting • Com crear una estratègia Inbound Màrqueting • Inbound Màrqueting infografia
3 mailing Empresarial • Tria un proveïdor per al teu email màrqueting • Planifica una estratègia d'email màrqueting • Com crear campanes de correu electrònic professional • Inclou una secció de notícies i novetats • Recopila informació dels teus visitants i dels teus clients • Mesura els resultats de les teves campanes per email • Guia MailChimp • Guia mailrelay
4 SEO • Què és el Seu • Com fer Seu per a un negoci local • Com optimitzar la teva web per a la recerca local • Utilitza les xarxes socials • Optimitza la inclusió de negoci local a Google • Inclou el teu negoci en mapes disponibles on line • En Seu el contingut és el Rei • Crea contingut únic • Escriu contingut valuós • Crea vídeos originals per aconseguir visites • Optimitzar la web amb Seu • Prioritats en preparar la teva web • Prioritats en determinar paraules clau • Prioritats en incloure paraules clau • Llocs web multiidioma • Seu a les imatges, inclou etiquetes • Estratègia Seu a E-commerce • Inclou la botiga o web a les xarxes socials de social shopping • Converteix amb Seu • Prioritats d'usabilitat • Prioritats en l'optimització per a conversions • Seu Link Building Prioritats • Prioritats en link building de tipus general
5 SEM • Visió general de la publicitat on line • Avantatges d'AdWords • Introducció a Google i Google AdWords • Com es calculen els costos a AdWords • Com controlar els costos d'AdWords • Termes habituals a AdWords • AdWords des de 0 Arxiu • AdWords xarxa de Display i Remarketing Arxiu • Manual conceptes AdWords avançats Arxiu • Manual Google Adwords
6 Xarxes Socials • Què podem fer a les xarxes socials • Estratègia en xarxes socials • Triant les nostres xarxes socials • Com vendre mitjançant l'ús de les xarxes socials • Community Manager • Què pot fer un Community Manager per una Empresa • Què és un Community Manager per una Empresa • Qualitats d'un Community Manager • Funcions del Community Manager • Primeres accions ha realitzar per tot Community Manager • Eines útils per a un Community Manager • Vocabulari Community Manager • Facebook • Facebook per a Empreses • Linkedin • Què és el Networking • Linkedin per a empreses • Twitter • Perquè podem utilitzar Twitter • Què no hem de fer a Twitter • Twitter per a empreses • Vocabulari de Twitter
7 Analítica Web • Per fer servir Google Analytics • Google Analytics com crear i gestionar el teu compte • Informes Google Analytics • Google Analytics Training Arxiu • Manual Google Analytics
8 Pla de Màrqueting On line • Model de negoci • Anàlisi Dafo • Pla de Màrqueting • Decàleg Pla de Màrqueting on line
9 Exercici final de màster • Presentació inversors • Treball final Màster
Gerents, professionalsde vendes, atencióclient, departamentde màrquetingiqualsevolprofessionalrelacionatamb l'empresa quedesitgiampliar els seusconeixementsen l'àrea oque les seves decisionsafecten laprojecciódel producte en elmercat
Bonificableatravés de la FundacióTripartita iel FonsEuropeu.
Realitzemtotselstràmitsperquè la formaciópugui serbonificada.
Professorat
Carlo Petrúngaro
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Curs de formació per a empreses de Màrqueting online
L'elecció del curs i el centre adequat donarà forma al teu futur.
Enviant ara aquesta sol·licitud, t'assegures tenir tota la informació que
necessites per prendre una decisió correcta:
* Tindràs les dades de contacte del centre i t'assessoraran personalment
* Podràs fer-los totes les consultes que necessitis
* De forma totalment gratuïta i sense comprometre't a res