KSchool Barcelona

Màster d'Analítica Web

KSchool Barcelona

Màster
Presencial
200 Hores
  • Barcelona
5.995 €

Descripció

L'Analítica Web és una de les disciplines més demandades del sector online, des que vam treure el primer màster en Analítica Web a Espanya el 2011, en KSchool formem als millors analistes web del mercat gràcies al programa més complet.

L'objectiu principal del màster és que et converteixis en analista digital professional, i per això el nostre màster se centra a desenvolupar les capacitats principals que qualsevol analista ha de tenir:

· Visió de negoci

· Habilitats tècniques

· Capacitat d'anàlisi

· Coneixements de l'entorn digital

 

Cada mòdul del màster és abordat de forma pràctica d'acord a la filosofia de KSchool perquè aprenguis treballant i puguis establir-te com a analista digital professional en acabar el màster.

Temari del curs

Mòdul 1. Analítica Digital
Què és l'analítica web. Per a què serveix l'analítica web. Fonaments de l'analítica web. Metodologia de base de l'analista web. Primers passos en l'analítica web
Mòdul 2. Objectius i KPIs. Estratègia d'un lloc web
· Establiment d'objectius i KPIs.
· Tipus de llocs web i estratègies, objectius i KPIs bàsiques.
· Alinear l'analítica web amb l'estratègia de negoci.
· Tallers a resoldre per l'alumne:
· Lloc de tipus comercial
· Lloc de tipus continguts
· Lloc de tipus serveis
· Lloc de tipus aconseguir contactes
· Exposició de les solucions.
Mòdul 3. Google Analytics Bàsic
· Introducció a Google Analytics
· Com configurar un compte
· Recorregut de les pantalles bàsiques
· Obtenció de dades
Mòdul 4. Google Analytics Avançat
· Google Analytics per dins: Dimensions i Mètriques. Com es tracta la informació a Analytics?
· Les bases de la Tracking API Javascript.
· Perfils orientats a negoci: els filtres.
· Variables Personalitzades, les seves limitacions i les seves utilitats pràctiques.
· Esdeveniments, les seves limitacions i utilitats pràctiques.
· Objectius i Ecommerce.
· Aplicacions d'Informes Personalitzats.
· Aplicacions de Segments Personalitzats.
· Performance Màrqueting amb Analytics: Creant test a mida dels sites.
· Exportacions de Dades amb la Export API i possibilitats.
· Segmentació avançada amb Google Analytics

Mòdul 5. Anàlisi quantitativa
· Metodologia per a anàlisi quantitativa
· Anàlisi de Màrqueting
· Anàlisi d'Entorn
· Anàlisi de conversió
· Aprendre a pensar
· Exercicis pràctics de cada anàlisi
Mòdul 6. Anàlisi qualitativa
· Tècniques d'investigació de mercat clàssiques aplicades en analítica web Com fer que les dades que recollim ens diguin què passa?
· Una landing no funciona, la home té rebot, el funnel perd en aquest pas, però ... per què?
· L'analítica qualitativa es val d'enquestes, entrevistes, focus group, test amb usuari per entendre com actua l'usuari, i sobretot, per què fa el que fa.
· A què ha vingut la visita? Què valora de nosaltres? Què detesta? Google Analytics ens ho dirà.
Mòdul 7. Tecnologia i eina
· Base tecnològica d'una eina d'AW
· Com funciona una eina?
· Evolució: De Logs a Tags
· Relació entre etiquetatge i la seva translació a variables i mètriques
· Identificació de l'usuari
· Etiquetatge bàsic i adhoc
· Validació d'etiquetatge i confiança en les dades
· Exercici: Validació d'etiquetatge en una web
· Integració en Web Analytics
· Eines: Criteris d'elecció
· Procediment d'un projecte d'etiquetatge ·
Exercici: Elaboració d'un pla d'etiquetatge
Mòdul 8. Excel per analistes
· Introducció a l'Excel
· Per a què serveix i què ens ofereix
· Maneig general del programa
· Límits del programa
· Eines més utilitzades i útils, amb enfocament en l'Analítica web
· Enllaços i Fórmules més útils / usables.
· Fixació de fila i / o columnes
· Formats condicionals
· Gràfics immediats. Quins són els més útils / usables i quines possibilitats tenen · Gràfics elaborats. Alguns exemples pràctics
· Crear plantilles / KPIs que s'actualitzin el més automàticament possible
· Dreceres i Extres del Excel més usats:
· Tecles directes
· Ús del F4
· Macros senzilles per fer tasques repetitives, etc.
Mòdul 9. Adobe Site Catalyst
· Terminologia bàsica: esdeveniments, variables i propietats
· Personalització de l'eina
· Informes bàsics i embuts de conversió
· Segments
· Ús de l'API d'Excel: Excel Client i Report Builder
· Segmentació avançada: Discover
Mòdul 10. Google Tag Manager
.Ens introduirem en la part més tècnica de l'analítica web. Mitjançant una classe molt pràctica i treballant amb un lloc web, aprendrem a donar les primeres passes per a la correcta configuració d'Analytics i implementació amb el gestor de tags més usat en els principals llocs web d'internet: Google Tag Manager. Al final de la classe tindràs els coneixements necessaris per començar a utilitzar GTM, tant per inserció de tags, mesurament d'esdeveniments, etc.
Mòdul 11. API
.L'objectiu del mòdul és conèixer el funcionament de l'API de Google Analytics, i la seva integració amb les eines que fa servir l'analista. És un mòdul amb enfocament 100% pràctic, on aprendràs a automatitzar els teus propis reportings de mètriques sobre Excel / GDocs, i com generar les capes de dades automatitzades per als teus quadres de comandament.
Mòdul 12. CRO
· Conceptes fundacionals
· Cicle de Compra i Elements de la conducta en línia
· Mètode científic i CRO
· Piràmide de conversió
· El Procés de CRO de principi a fi
Mòdul 13. Optimització
· Optimització del Site
· Eines d'optimització web
· Metodologia d'optimització web
· Test A / B i MVT
· Interpretar resultats
· Cas pràctic optimització web i exposició de les solucions
Mòdul 14. Campanyes
· La publicitat on line
· Fortaleses debilitats
· Errors més comuns
· Campanyes Online i el seu etiquetatge
· Anàlisi campanyes display / email / afiliats
· Analítica web i SEM (activació, manteniment i optimització)
· Optimització de les campanyes
· Landing Pages
· Tallers a resoldre per l'alumne:
· Informes de les diferents campanyes del site
· Exposició de les solucions
Mòdul 15. SEM
· Introducció a cercadors
· Configuració de Campanyes
· Estructura: Campanyes, Grups d'anuncis, Anuncis, Keywords
· Redacció d'anuncis
· Keywords: concordances
· Eines
· Seguiment de Conversions i Reconeixement
· Anàlisi i optimització de Campanyes
Mòdul 16. Dashboards i Visualització de Dades
· Google Data Studio
· Tableau
· Klipfolio
Mòdul 17. Integració de Fonts
, La integració de dades de múltiples fonts s'ha convertit en un punt clau en qualsevol empresa. Les dades ja no poden estar aïllats i controlats en sitges. És important destacar que es tracta d'una comunicació en dos sentits; enriquir l'analítica web / digital amb altres dades internes / externes de l'empresa i ajudar a que la resta de processos incorpori dades dels actius digitals com la web, apps, etc.
Mòdul 18. Estadística i analítica
.L'objectiu del mòdul és refrescar els conceptes més bàsics de l'estadística aplicada a l'analítica digital. L'enfocament és 100% pràctic, partint de problemes i dades reals obtingudes de Google Analytics, i mostrant les solucions a aquests problemes aplicant tècniques descriptives, inferencials i predictives. En aquest mòdul bàsic treballem des d'Excel per permetre l'accés a tots els alumnes, independentment del seu nivell d'inici.
Mòdul 19. Data Mining
.Exploraremos els usos i tècniques d'anàlisi de grans volums de dades; especialment quan provenen de fonts diferents, no tenen el mateix format o estructura i són dirigits per diferents departaments.
Mòdul 20. Introducció al llenguatge R
.Descubrirás el seu potencial com el més important llenguatge estadístic, perfecte per al tractament i anàlisi de dades. Et introduirem conceptes bàsics per al seu maneig que complementarem amb exercicis pràctics basats en casos reals que et permetran comprovar per què cada dia es demanen més professionals amb coneixements del mateix.
Mòdul 21. Customer Analytics
.Quan els clients són més intel·ligents, més informats i menys lleials, les empreses ja no poden competir com ho feien abans. Han de fer servir fer servir noves estratègies basades en dades per generar valor tant per al client com per la dada. Necessiten, sens dubte, alguna, Customer Analytics. En aquest mòdul es revisa el concepte, en què consisteix i algunes de les principals tècniques.
Veure més

Requisits

Per cursar aquest màster no és necessari tenir una titulació prèvia específica ni tenir coneixements d'Analítica web. Això ho aprendràs amb nosaltres!



Només són necessaris coneixements de màrqueting digital (conceptes, vocabulari, etc.) i sobretot, moltes ganes per jugar amb dades, nombres i per aprendre aquesta professió.

Metodologia

La filosofia de KSchool és "posa't amb", de manera que en les nostres
classes hauràs de arremangar i posar-te a treballar. òbviament,
les classes tenen un component teòric necessari, però un cop
assimilat, hauràs de posar-ho en pràctica.

Horari/Torn

Divendres, de 17h a 22h. Dissabtes, de 9h a 14h

Durada

Inici: Pròximament

Fi: 5 mesos

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Objetius

· Aprendràs sobre les diferents disciplines de màrqueting en línia (SEO, SEM, Campanyes, Xarxes Socials ...) per a ser capaços d'assenyalar recomanacions i accions per optimitzar l'estratègia en cada un d'ells.



· Aprendràs a realitzar anàlisis web en mitjans, llocs de continguts, generadors de leads i ecommerce.



· Estudiaràs la web des del disseny i la usabilitat per poder determinar què canviar i on. Aprendràs a combinar les dades quantitatives amb les dades qualitatives per determinar què ha passat i per què, i a crear models i fer prediccions.



· Practicaràs amb les eines per poder extreure les dades de diferents fonts, i seràs capaç d'analitzar en quin estat està la implementació d'aquestes eines per poder fer una anàlisi completa de les dades.



· Tindràs una primera presa de contacte en el llenguatge R per anar un pas més enllà i analitzar grans quantitats de dades, el que t'ajudarà a aprofundir en l'anàlisi dels clients i fer anàlisis de cohorts, de productes, de retenció ...



· Aprendràs a fer que les dades siguin un actiu més de l'empresa i a prendre decisions basades en aquestes dades, que impacten directament en el negoci.

 

Perspectives laborals

- Analista Digital
- Digital Analytics Manager
- Business Analytics Manager entre d'altres.

Promocions

Bonificable a través de la Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació

Preu

5.995 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster d'Analítica Web

També et recomanem aquests cursos

Màster d'Analítica Web