Màster en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism

Informació del curs
Descripció
Barcelona i Florència són dos dels principals destins turístics d'Europa i ambdós atrauen turistes gràcies a una combinació única d'art, cultura i una gran qualitat de vida i hospitalitat.
Avui en dia per llançar i donar força a una marca en aquests sectors és necessari comptar amb una sèrie d'habilitats transversals i una visió de 360°. El territori ja ha deixat de ser una limitació per a convertir-se en un valor clau a l'hora de tenir reconeixement en tot el món. Tant la Toscana com Catalunya són regions que construeixen les seves estratègies de marca sobre aquest valor i tenen èxit amb aquest.
El master s'impartirà a Barcelona i Florència, dues ciutats vinculades a una llarga tradició en els sectors del turisme, l'etnologia i la restauració. La gran presència de la Toscana i Catalunya en les fèries comercials especialitzades i en empreses de gran reconeixement internacional les ha col·locat en el mapa com a regions estratègiques per a aquelles persones que desitgin desenvolupar la seva carrera en aquest àmbit.
Temari
ÀREA 1: MÀRKETING
- Territorial Marketing
- Tourism Marketing
- Brand Analysis
- Brand Identity
- Brand Positioning
- Brand Strategy
- Building Brand Experience
- Personal Branding
- Public Relations and Hospitality
- Events
ÀREA 4: DESIGN THINKING AND PROJECT MANAGEMENT
- Project Management for Hospitality Business
- Design Thinking Bootcamp
- Service Design
- Strategic Design Planning
- The HO.RE.CA Design Experience
Destinataris
Metodologia
Idiomes en els quals s'imparteix
Durada
Objectius
L'objectiu principal del màster és fomentar el desenvolupament de la competència professional aplicant un enfocament actiu basat en la formació pràctica que combina experiència i habilitats d'escolta mediant una metodologia teòrica i pràctica relacionada amb el Design Thinking. L'objetiu és formar a experts en estratègia i comunicació en la construcció de la identitat i valors relacionats amb les marces en els sectors de la gastronomia, el turisme i la etnologia.