Descripció
La revolució de la web social ha generat una necessitat d'integrar en l'empresa un Community Manager . Aquest màster ofereix una formació específica per establir un pla estratègic de social mitjana i per gestionar la comunicació de marca i el seu posicionament a internet.
Objectius
- Conèixer el fenomen de les xarxes socials i la web social aprofundint el coneixement en el canvi de paradigma comunicatiu i l'aparició de la reputació digital .
- Conèixer la gestió de comunitats virtuals i la vinculació entre digital i analògic .
- Formar professionals capacitats per implantar plans estratègics integrats i gestionar la comunicació corporativa digital .
Sistema d'avaluació i acreditació acadèmica
El sistema d'avaluació del programa està basat en l'avaluació contínua de cadascuna dels blocs a través de l'assistència a les classes i / o examen , per la qual cosa l'alumne haurà d'haver superat cada assignatura de forma independent .
Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida , l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en Social Media & Community Manger d'INSA Business , Marketing & Communication School .