Inesdi Digital Business School

Màster en Comunicació Digital & Analítica Web

Inesdi Digital Business School

Màster
Presencial | On-line | Semi-presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem el Màster en Comunicació Digital & Analítica Web, amb el qual aprendràs a aportar solucions reals als processos de transformació digital de l'empresa. Perquè les organitzacions del segle XXI necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat. Al llarg d'aquest curs desenvoluparàs els coneixements i les tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió, anàlisi i mesurament d'un Pla de Social Media 360º, així com un Pla de Mesura Online. Perquè les empreses del segle XXI necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat. No deixis passar aquesta oportunitat i uneix-te a un referent de formació especialitzada en l'economia digital.

A més de comptar amb la titulació de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat de Nebrija.



    Possibilitat de realitzar el Postgrau de forma presencial, online o semipresencial.

    Ensenyament pràctica i amb casos empresarials reals.

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs.

    Orientació laboral mitjançant un individualitzat "Pla de carrera professional".

    Desenvolupament d'un "Pla de Comunicació Digital" i un "Pla de Mesura Online".
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Pla de Social Media Marketing - Projecte de fi de curs
Què és i com desenvolupar un Pla de Social Media Marketing
Responsabilitats en Social Media
Com presentar un pla de SMM
Mòdul 2: Xarxes Socials
Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
Instagram i Pinterest
Mòdul 3: Gestió professional: accions, canals i eines 2.0
Tàctica i operativa en social mitjana: gestió diària, difusió 2.0, captació i engagement
Inbound Màrqueting: Atracció del teu públic objectiu
Mesura en Social Mitjana: KIP, informes i reporting
Gestió de base de dades i newsletter
Mòdul 4: Content Management: creació, gestió i difusió de continguts
Estratègia de continguts. Comunicació 2.0: planificació, redacció i curació
Plataformes de blogging: WordPress
vídeo Màrqueting
Mòdul 5: OMR, mesurament i monitoratge
monitorització
Reputació online corporativa, influència i "sentiment"; resolució de crisi en Social Media
Mòdul 6: Situació analítica web en el seu context
Situant analítica web en el seu context: alineació de l'estratègia de negoci amb l'estratègia de mesurament, eines i exercici pràctic
Mòdul 7: Pla de mesurament en línia
Objectiu, KIP i hipòtesis
Estratègia de mesurament en línia
Mòdul 8: Conceptes tècnics bàsics per a l'analítica web
La visió tècnica d'un analista web
El codi de programació des de la visió de l'analista web
On poso el marcador?
Mòdul 9: Dominant una eina de web tracking (Google Analytics)
implementació tècnica
Objectius i reporting
analítica avançada
segmentació
Personalització de Google Analytics
CRO (Conversion Rate Optimization). Processos d'optimització
Mòdul 10: Creació de quadres de comandament o Dashboard
Excel avançat
Introducció als quadres de comandament
Tipus de quadre de comandament
Quadres de comandament & panells de control
recursos
Mòdul 11: Càlcul del ROI en analítica web
Què és ROI i com mesurar-lo a Google Analytics. exercicis pràctics
Com Google calcula els ingressos?
Com calcular i establir un valor objectiu? exercicis pràctics
Mòdul 12: Altres eines de mesurament mitjançant marcadors
Webtrekk Q3 - Digital Intelligence Suite
Mòdul 13: Mesura de campanyes publicitàries
Mesurar l'efectivitat de la publicitat en línia
Mòdul 14: Anàlisi estratègica de les accions en Social Media
Social Media Analytics
Mesurar l'efectivitat de les accions de Social Mitjana des del punt de vista de la comunicació i RRPP
Mòdul 15: Vídeo & Rich Mitjana Analytic / App & Mobile Analytic
Anàlisi dels vídeos en línia, mesurament de fidelització d'usuaris monitorització dels clics dels usuaris i mesurament de la durada de la reproducció
Mesura i optimització d'aplicacions Apple, Android, Windows Phone i Blackberry
Mòdul 16: Intel·ligència competitiva (IC)
Ubicar qualitativa i quantitativament la posició del teu negoci online respecte a la competència i el mercat
Context metodològic de la IC
Benchmarking com a eina d'IC
Visualització de la informació: "de la dada a la intel·ligència"
Casos d'estudi
Mòdul 17: Les bases del Big Data
Big Data ¿què és i per què suposa un nou repte?
D'on prové tota la informació?
Quin tipus de dades puc explorar?
Components d'una plataforma Big Data
Data Science i Data Scientist
projecte final
 
Eines amb llicència durant la formació:

Adobe Analytics, Semrush, Klipfolio i Webtrekk

NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.
Veure més

Destinataris

El Màster en Comunicació Digital & Analítica Web està dirigit a professionals que busquen reciclar-se i especialitzar-se en les noves disciplines del Social Media; a totes aquelles persones que vulguin especialitzar-se en l'àmbit del Social Media i de l'Analítica Digital; i als professionals que volen millorar els seus coneixements, reorientar la seva activitat o promocionar-se professionalment.

Idealment, els interessats han de complir algun dels següents requisits:



    Disposar del títol de 2n Cicle Formatiu d'FP o Batxillerat.

    Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empresa, organització o institució.

    Disposar d'alguna titulació en Màrqueting o una altra disciplina empresarial.

    Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà individualment en INESDI, previ enviament del CV actualitzat amb fotografia.

 
Veure més

Horari/Torn

Horari: dilluns i dimecres de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici presencial: 28 de maig de 2018

Data d'inici en línia: 16 de gener de 2018 i es precisés unes 1500 hores de dedicació.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Responsable de l'estratègia digital
Digital Màrqueting Manager
analista Web
Digital Product Manager
E-commerce Manager
Responsable de la relació digital amb els clients
Social Media Manager
Lead Màrqueting Specialist
Affiliate Marketing Manager
Expert en adquisició de trànsit
Expert en vendes en canals digitals
 
 

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Comunicació Digital & Analítica Web

Màster en Comunicació Digital & Analítica Web