Inesdi Digital Business School

Màster en Comunicació Digital & SEO i SEM

Inesdi Digital Business School

Màster
Presencial | On-line | Semi-presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem el Màster en Comunicació Digital & SEO i SEM amb el qual aprendràs a aportar solucions reals als processos de transformació digital de l'empresa. Perquè les organitzacions del segle XXI necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat. Al llarg d'aquest curs adquiriràs els coneixements i tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió, anàlisi i mesurament d'un Pla de Social Media 360o, incloent també un Pla de Màrqueting de Cercadors. De la mateixa manera, aprendràs sobre posicionament web i optimització.

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat de Nebrija.



    Possibilitat de realitzar el Postgrau de forma presencial, online o semipresencial.

    Ensenyament pràctica i amb casos empresarials reals.

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs.

    Orientació laboral mitjançant un individualitzat "Pla de carrera professional".

    Desenvolupament d'un "Pla de Comunicació Digital" i una "auditoria SEO & SEM".
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Pla de Social Media Màrqueting- Projecte de fi de curs
Què és i com desenvolupar un Pla de Social Media Marketing
Responsabilitats en Social Media
Com presentar un pla de Social Media Marketing
Mòdul 2: Xarxes Socials
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram i Pinterest
Mòdul 3: Gestió professional: accions, canals i eines 2.0
Tàctica i operativa en Social Media: gestió diària, difusió 2.0, captació i engagement
Inbound Màrqueting: atracció del teu públic objectiu
Mesura en Social Mitjana: KIP, informes i reporting
Gestió de base de dades i newsletter
Mòdul 4: Content Management: creació, gestió i difusió de continguts
Estratègia de continguts. Comunicació 2.0: planificació, redacció i curació
Plataformes de blogging: WordPress
vídeo Màrqueting
Mòdul 5: OMR, mesurament i monitoratge
monitorització
Reputació online corporativa, influència i "sentiment"; resolució de crisi en Social Media
Mòdul 6: Analítica i mesurament
Analítica web: Google Analytics
Mòdul 7: Introducció al posicionament
Definició de SEO: fortaleses i debilitats
El SEO és mix del màrqueting en línia
Com funciona un cercador
Mòdul 8: Creació d'un lloc amb WordPress
Funcionament del CSM: instal·lació i configuració
Etiquetatge correcte del post
WordPress SEO by Yoast
Mòdul 9: SEO on page
Estructura del SEO on page
SEO on page de contingut
Factors del SEO on page
SEO on server
Mòdul 10: Analítica web orientada a SEO
Introducció i configuració d'Analytics (GA)
La Interfície de GA
implementació tècnica
Personalització i anàlisi SEO
Mòdul 11: Excel i Spreadsheet
Excel aplicat a SEO
Spreadsheet com a eina un SEO
Mòdul 12: Keyword Research, recerca de paraules clau accionable
Com trobar les keywords adequades per al nostre negoci
Anàlisi i estratègies de keyword research
Eines de keyword research
Com implementar les keyword triades en el nostre contingut
Mòdul 13: SEO tools
Eines d'anàlisi on page
Eines de control de posicionament i de blacklink i report de links.
Plugings i complements SEO
Mòdul 14: Content màrqueting, creació de contingut impactant i optimitzat per SEO
Introducció al Content Màrqueting & SEO
Com crear un Pla de Content Màrqueting
Tipus de contingut i curació de continguts; eines
Processos de generació de continguts
Mòdul 15: Linkbuilding i les seves claus
Com augmentar la velocitat d'indexació
Enllaços, com aconseguir-los. Enllaços de qualitat vs. Enllaços de baixa qualitat.
Com defensar-te d'un atac SEO negatiu
Google Penguin: què és, com funciona i com sortir d'una penalització
Mòdul 16: Pressupost SEO
Elements d'un pressupost SEO
Control de competència
Informe de seguiment d'una campanya SEO
Mòdul 17: SEO local
Què és SEO local
La geolocalització com a eina de venda
Com posicionar el teu negoci a Google+ Local / Places
Mòdul 18: Microformatos
microformatos
SEO en vídeo (TouTube)
Mòdul 19: SEM: Publicitat a cercadors: Adwords
Definició de SEM: PPC i Adwords
Què és Adwords. Estructura d'un compte
Tipus d'anuncis: cerca, display
Creació i gestió de campanyes
adwords editor
Mòdul 20: Optimització
Enllaçar comptes d'Analytics; etiquetatge de campanyes
Dades rellevants per optimitzar i retargeting
Mòdul 21: Pressupost SEM
Com pressupostar Adwords
projecte final
 
Eines amb llicència durant la durada de la formació:

Ahrefs, Semrush i Klipfolio

NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumne

 
Veure més

Destinataris

El Màster en Comunicació Digital & SEO i SEM està dirigit a professionals que busquen reciclar-se i especialitzar-se en les noves disciplines del Social Media; a totes aquelles persones que vulguin especialitzar-se en l'àmbit del Social Media i del màrqueting en cercadors, i als professionals que volen millorar els seus coneixements, reorientar la seva activitat o promocionar-se professionalment.



Idealment, les persones interessades han de complir algun dels següents requisits:



    Disposar de títol universitari

    Disposar de títol del 2n cicle Formatiu d'FP o Batxillerat

    Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empreses o institucions de sectors afins

    Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà en INESDI, previ enviament  del CV

    actualitzat amb fotografia
Veure més

Horari/Torn

Horari: dilluns i dimecres de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici presencial: 28 de maig de 2018

Data d'inici en línia: 16 de gener de 2018 i es precisés unes 750 hores de dedicació.


Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Responsable de l'estratègia digital
Digital Màrqueting / Manager
Expert en SEM, publicitat en cercadors
Digital Product Manager
E-commerce Manager
Responsable de la relació digital amb els clients
Social Media Manager
Expert en adquisició de trànsit
Expert en vendes en canals digitals
 

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Comunicació Digital & SEO i SEM

També et recomanem aquests cursos

Màster en Comunicació Digital & SEO i SEM