Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Màster en Comunicació de Moda. Blanquerna - 080 Barcelona Fashion

Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
6.400 €

Descripció

La moda és creació, però compta també amb una dimensió social i sociològica evident. La informació, la publicitat i l'entreteniment basats en aquesta indústria ocupen espais destacats en els mitjans de comunicació. A més, les revistes, canals i programes audiovisuals i webs especialitzades segueixen en augment. En aquest programa, la participació d'experts i professionals de reconegut prestigi garanteix la utilitat i l'actuació constant dels continguts que s'hi imparteixen. El seu ampli programa de pràctiques permet perfeccionar i aplicar en les empreses del sector –entre d'altres la passarel•la 080- els continguts tractats a l'aula. El vincle amb les indústries de la comunicació i la moda es reforça amb l'elaboració d'un projecte professional orientat a potenciar la inserció laboral dels estudiants.

Temari del curs


Context i Mercat. Definició i Activació  (8 ECTS)
- Atributs de la Contemporaneïtat. Inspiració Creativa. Estratègia de Marca
- Història de la moda. Revistar el Passat i Projectar cap al Futur
- Sociologia de la Moda
- Nou Mainstream = Suma de Subcultures
- Transversalitat i Globalitat: Grupuscles Contemporanis
- De la Creativitat al Màrketing
- Noves Expressions de la Moda
- Trendfocus: Nou Luxe
- Scouting: Cara B Barcelona
- Agents Clau en el Context de Mercat
 
Galaxia Moda. Hibridacions Creatives (6 ECTS)
- Moda i cultura. Mirroring. Marta Marín
- Immersió Creativa. Francesca Tur
- Fotografia. David Urbano
- Il·lustració. Berto Martínez
- Estilisme. Jaume Vidiella
- Arts Plàstiques. Helena Juncosa
- Disseny. Josep Abril i Teresa Helbig
- Vestuari. Mònica Cabanillas
- Films & Fashion. Canadá
- Gràfica. Àlex Truchut
- Editorial. Folch Studio
- Digital. Hipster from Spain
- Música. Aleix Perdigó
- Música, moda i mitjans musicals. Indiespot by Aleix Ibars
- Univers Fragàncies
- Beauty & Make Up. Fashionisima
- Lab: Loewe
- Trendfocus: thcreative.net. Bibiana Ballbé
- Scouting: Sensorial Barcelona. Beatriz Barco
- Agents Clau en el Context Creatiu
La indústria de la moda. Anàlisi de Tendències e Innovació (8 ECTS)
- Macrotendèncias. Tendències Expressives. Hypes
- Hubs i Hotspots Referencials
- De la idea a la col·lecció
- Calendari i cicle de la moda
- Metodologies i Tècniques d'Investigació de Mercats. Expansió
- Transmèdia
- Tecnologia i Innovació
- Ecosistemes digitals de comunicació
- Imperfect Future & Internet Culture
- Lab: Teixits & Wearebles
- Trendfocus: Storytelling
- Trendfocus: Imaginaris Simbòlics
- Scouting: Consumir Barcelona
- Agents Clau en el Context Experimental
Màrketing, publicitat i relacions públiques en la moda (8 ECTS)
- Habilitats Estratègiques
- Com funciona la indústria de la moda.
- Qui és qui a la indústria de la moda. Clusters
- Cartografia de la Moda
- Comunicació Corporativa
- Branding
- Retail
- Eventització i Experiencialització
- Lab: La Fura dels Baus
- Trendfocus: Estètica i Mercat
- Scouting: Idear/Crear Barcelona
- Agents Clau en el Context Estratègic
Comunicació de moda (8 ECTS)                                         
- Expressió Creativa
- L'Art de Comunicar
- El Pla de Comunicació
- Dir Com
- La moda en els mitjans impresos
- La moda en los mitjans audiovisuals
- La moda en los mitjans digitals
- Cibermitjans, Xarxes Socials i Entorn 2.0.
- Continguts de moda en mitjans generalistes
- Continguts de moda en mitjans especialitzats
- Propostes per a generar valor: Boom de les Aplicacions
- Lab: Llibres d'Artista
- Trendfocus: Social Advertising
- Scouting: Blog Moda Barcelona
- Agents Clau en el Context Comunicatiu
Pràctiques (12 ECTS)
El màster ofereix un programa de pràctiques que s'adequa als interessos dels estudiants i de les empreses/agències col·laboradores, garantint el mutu enriquiment dels estudiants i de les organitzacions que hi prendran part.  
Projecte professional (10 ECTS)
Els estudiants han de desenvolupar un projecte professional dins del sector de la comunicació, concretament dins l'especialitat de la moda i les tendències. El treball ha de ser original i viable, i s'ha d'elaborar a partir d'un pla sistemàtic que respongui a les necessitats actuals de la indústria de la comunicació centrada en la moda i les tendències. 
 
Veure més

Destinataris

Aquest curs està dirigit a totes aquelles persones interessades en el món de la comunicació i de la moda. Al costat de professionals actius del sector, els estudiants aprofundissin en la trajectòria i història de la moda, així com en el paper dels mitjans de comunicació i altres formats propis de l'era 2.0

Horari/Torn

De dilluns a dijous, de 18:00 a 21:00 h.

Durada

Un curs acadèmic

Lloc on s'imparteix el curs

Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Plaça Joan Coromines s/n, 08001 Barcelona
infopostgrausfcc@blanquerna.url.edu

Objetius

Especialització en la comunicació de moda. Impuls de projectes professionals centrats en la promoció de la indústria de la moda. Obtenir coneixement tècnic per planificar i organitzar esdeveniments en el sector de la moda. Habilitat per elaborar un projecte professional de comunicació adaptat a la indústria de la moda

Preu

6.400 €

El pagament del màster es realitza en tres quotes: Un primer pagament del 40% en formalitzar la matrícula, un 30% al mes de desembre i el 30% restant al mes de febrer.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Comunicació de Moda. Blanquerna - 080 Barcelona Fashion

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Comunicació de Moda. Blanquerna - 080 Barcelona Fashion