Inesdi Digital Business School

Màster en Customer Intelligence & Analítica Digital

Inesdi Digital Business School

Màster
Presencial | On-line
240 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

INESDI llança el Màster en Customer Intelligence & Analítica Digital.

Internet, les plataformes digitals i les tecnologies de la informació estan transformant el nostre entorn. Les empreses del segle XXI necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat, per això impulsem aquest màster, amb l'objectiu de formar professionals que puguin aportar solucions reals als processos de transformació digital de l'empresa.

Aquest màster en Customer Intelligence & Analítica Digital resulta clau dins de la formació especialitzada en economia digital. Els alumnes desenvoluparan els coneixements i les tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió i anàlisi d'un Pla de Mesura Online i d'Analítica de Dades.

El màster compta amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School.



    Màster presencial.

    Ensenyament pràctica i amb casos empresarials reals.

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs.

    Orientació laboral mitjançant un "Pla de carrera professional" individualitzat.

    Desenvolupament d'un "Pla de Mesura Online i d'Analítica de Dades."



 
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Introducció i Estratègia
El client en el centre de la nostra activitat
La nova relació amb el client
Visió 360º del client
rendibilitat
Gestió de projectes d'analítica de dades
 
Mòdul 2: CRM
Fonaments i beneficis del CRM
implementant CRM
Eines i casos pràctics
Del CRM al Social CRM
 
Mòdul 3: Business Intelligence & Business Analytics
Fonaments de Business Intelligence
Taller pràctic MicroStrategy Analytics
Data Governance: la importància de la gestió de la dada
Transformant les dades en coneixement
Visualització de dades
Taller IBM Watson Analytics
 
Mòdul 4: Big Data & Data Science
Fonaments de Big Data
Privacitat de les dades i aspectes legals
Arquitectura Big Data
data Science
Eines Data Science
casos pràctics
 
Mòdul 5: Situant a l'analítica web en el seu context
Alinear estratègia de negoci amb estratègia de mesurament partint de 4 pilars: paciència, creativitat, passió i coratge
On són les dades?
- Eines de mesurament en línia
- Eines de feedback de l'usuari
- Eines d'intel·ligència
- Exercici pràctic

Mòdul 6: Pla de mesurament en línia
Objectius, KPIs i hipòtesis
Per on començo? Quines dades tinc?
Definir objectiu macro i micro
Definir KPIs per objectius
-Obtenir conclusions: realitzar hipòtesis
-Exercici pràctic
Estratègia de mesurament en línia
Estructura del Pla de Mesura Online
Perfil de l'analista digital
 
Mòdul 7: Conceptes tècnics bàsics per a l'analítica web
La visió tècnica d'un analista web
Conceptes tècnics bàsics. Per què són necessaris?
Estructura dels clients i servidors web
Conceptes de posicionament
El codi de programació des de la visió del Analista Web
Baixant al codi
eines imprescindibles
galetes
expressions regulars
On poso el marcador?
Gestors de continguts
Gestors de comerç electrònic
 
Mòdul 8: Dominant una eina de web tracking (Google Analytics)
implementació tècnica
Introducció a l'eina
Instal·lació de Google Analytics
Configura un compte
Gestió d'usuaris
Perfils i filtres
Ús de les regex a Google Analytics (Exemples)
Exercici pràctic:
Implementació tècnica II
mètriques bàsiques
GTM (Google Tag Manager)
Implementació del comerç electrònic
E-commerce multimoneda
E-commerce anàlisi
exercici pràctic
Objectius i reporting
Què mesurar
Indicadors segons tipologia de web
Assignar valor als objectius
Objectius micro i objectius macro
Com millorar el procés de compra
Configuració d'objectius en GA
Treballant amb els informes de GA
Exercici pràctic.
Analítica avançada I
Seguiment entre dominis i subdominis
variables personalitzades
Seguiment d'esdeveniments
exercici pràctic
Analítica avançada II
Pàgines virtuals - Implementació
Pàgines virtuals - Aplicacions pràctiques i casos
Altres personalitzacions (setSessioncooki TimeOut, etc ...)
Cercador intern
Exercici pràctic:
-Configurar el cercador intern en caixes de cartró
Diferenciar la url del formulari i la de formulari enviat (subscripció a la newsletter)
segmentació
Aspectes clau per ser un bon analista
Segmentació de dades
Segments avançats de GA
Interpretació de dades
exercici pràctic
Personalització de Google Analytics
informes personalitzats
Alertes
dashboards
Multichannel Funnels
dubtes GAIC
exercici pràctic
CRO (Conversió Rate Optimization) - Processos d'optimització
 
Mòdul 9: Creació de quadres de comandament o Dashboards
Excel avançat
Introducció als quadres de comandament
Quadres de comandament vs panells de control
KPIs bàsics
Disseny de quadres de comandament / panells de control
best practice
exercici pràctic
Tipus de quadres de comandament
Per activitat de l'empresa
Per departament / objectius
exercici pràctic
Quadres de comandament & Panells de control
Google Analytics - Dashboards
Excellent Analytics i altres
Personalitzats, ad hoc
Exercici pràctic per projecte
recursos
Fonts de dades / procedència (API)
Tableau
Klipfolio
eines gràfiques
Seguiment exercici pràctic per projecte
 
Mòdul 10: Càlcul del ROI en analítica web
Què és el ROI i com mesurar-ho amb Google Analytics
exercicis pràctics
Com Google calcula els ingressos?
Com calcular i establir un valor objectiu?
exercicis pràctics
 
Mòdul 11: Altres eines de mesurament mitjançant marcadors
Webtrekk Q3 - Digital Intelligence Suite
 
Mòdul 12: Mesura de campanyes publicitàries
Mesurar l'efectivitat de la publicitat en línia
Mètriques de publicitat en línia
Definició dels objectius de campanya
cas pràctic

Mòdul 13: Anàlisi estratègica de les accions en Social Media
Social Media Analytics
Mesurar l'efectivitat de les accions de Social Mitjana des del punt de vista de la Comunicació i Relacions Públiques
 
Mòdul 14: Vídeo & Rich Mitjana Analytics / App & Mobile Analytics
Anàlisi dels vídeos en línia, mesurament de fidelització d'usuaris, monitorització dels clics dels usuaris i mesurament de la durada de la reproducció
Mesura i optimització d'aplicacions Apple, Android, Windows phone i Blackberry
 
Mòdul 15: Intel·ligència competitiva
Ubicar qualitativa i quantitativament la posició del teu negoci online respecte a la competència i el mercat
Context metodològic de la IC
Continguts, objectius i tècniques
Desafiaments: Big Data, Internet Invisible, etc.
Benchmarking com a eina d'IC
Fases d'implementació d'un procés estructurat de benchmarking en línia
Definició d'objectius
Més enllà de les "mètriques de mercat", definició d'indicadors ad hoc
Tècniques i eines de localització i monitorització d'informació
Visualització de la informació: "de la dada a la intel·ligència"
 
Casos d'estudi
 
projecte final
Al llarg del curs l'alumne desenvoluparà en equip un Pla de Mesura Online i d'Analítica de Dades per posar en pràctica els coneixements apresos.

NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.
Veure més

Destinataris

Professionals interessats en conèixer el procés de la presa de decisions al voltant de les dades de clients. A totes aquelles persones que vulguin entrar en el món del Business Intelligence, Big Data i Data Science, tant per posar en marxa estratègies d'aquest tipus com per ampliar coneixements. I als professionals de l'analítica de dades tradicional que desitgin reciclar-se en les noves eines i tecnologies.



 

Horari/Torn

Horari: dilluns i dimecres de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici presencial: 25 d'abril de 2018

Data d'inici en línia: març 2018 i es precisés unes 1500 hores de dedicació.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Departaments d'Intel·ligència de Clients
Business Intelligence Project Manager / Analyst
CRM Project Manager / Analyst
Manager / Analyst de Clients
Customer Intelligence Manager / Analyst
Màrqueting Intelligence Manager / Analyst
Àrees d'Analítica de Clients, Big Data i Data Science

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Customer Intelligence & Analítica Digital

També et recomanem aquests cursos

Màster en Customer Intelligence & Analítica Digital