ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster
Presencial
9 Mesos
  • Barcelona
13.400 €

Descripció


Cercar la satisfacció del client + Conèixer l'individu davant del estereotip + Millorar la credibilitat de l'organització + Incrementar la reputació corporativa.

El Màster facilita l'especialització necessària per al desenvolupament de professionals a la Direcció de Comunicació, una àrea empresarial en auge, insuficientment explorada i que ofereix noves i atractives oportunitats professionals. A més, aprofundeix en la gestió d'estratègies publicitàries en entorns multimèdia i màrqueting digital.

Les empreses transmeten multitud de missatges de forma voluntària i involuntàriament. I és està comunicació -unida al factor humà- on radica la diferència entre l'èxit i el fracàs en la relació de les empreses amb la resta d'agents que intervenen en la seva activitat.

El MPC facilita els coneixements i les eines necessàries per abordar amb èxit els reptes que planteja aquesta nova societat de la informació on el poder està, en bona part, en mans del consumidor.

El Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat, està format per dos postgraus superiors, que es poden cursar de forma independent, en aquest cas s'obtindrien les titulacions: Programa Superior de Direcció de Comunicació (PSDC) i Programa Superior en Publicitat i Entorns Digitals ( PSDP).

Característiques:

• Programa especialitzat en l'àmbit de la comunicació i el màrqueting que facilita el desenvolupament de professionals en Direcció de Comunicació.

• Potència l'actitud proactiva en la presa de decisions de la Direcció de Comunicació, d'acord amb l'evolució empresarial.

• Desenvolupa les funcions relacionades amb la Direcció de Publicitat de qualsevol institució, ja sigui en mitjans convencionals, o en els digitals.

• Proporciona un coneixement integral de l'àmbit de les noves tecnologies, tenint en compte les seves implicacions en la cultura, la gestió i l'organització d'empreses.



Veure més

Temari del curs

  • Módulo 1: Business Management & Environment
  • Módulo 2: Expert Knowledge
  • Módulo 3: Personnel & Management Development

Destinataris

Persones proactives disposades a desenvolupar una carrera professional directiva en àrees de negoci comercials i generar networking empresarial, els candidats han de comptar amb estudis superiors i un expedient acadèmic satisfactori, coneixements d'English Business, així com qualsevol altre mèrit tant professional com personal valorable per la Comissió d'Admissions d'ESIC.

Per al Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat busquem persones proactives disposades a desenvolupar una carrera professional directiva en àrees de negoci comercials i generar networking empresarial.



Candidats amb estudis superiors i un expedient acadèmic satisfactori, coneixements d'English Business, així com qualsevol altre mèrit tant professional com personal valorable per la Comissió d'Admissions d'ESIC.

Alumnes que vulguin especialitzar-se dins de les següents àrees:

• Direcció comercial

• Gabinet de Comunicació d'Empreses.

• Departaments de Publicitat d'Anunciants.

• Agències de Publicitat i RRPP

• Agències de Màrqueting Directe i Promocional.

• centrals de mitjans.

• Estudis, instituts i gabinets d'Investigació.

• Mitjans de Comunicació.

• Empreses consultores i auditores.

• Institucions.

Veure més

Metodologia

La clau del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat es basa a desenvolupar, de manera coherent, un programa que cobreix el món de la comunicació empresarial i la publicitat al llarg d'un curs acadèmic, d'un any de durada. Els grups, organitzats en aules amb un reduït nombre d'alumnes, permeten contrastar, debatre i analitzar casos reals proposats per professionals que aporten els coneixements necessaris per dur a bon terme els casos i exercicis proposats.

Tipus d'avaluació

L'avaluació del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat es realitza de forma continuada durant tot el programa per assegurar l'assimilació dels seus continguts.

Horari/Torn

Convocatòria 1: Dilluns a Dijous de 19h a 22h. Convocatòria 2: dilluns a dijous de 19h a 22h.

Durada

Convocatòria 1: Inici: 05/11/2018. Fi: Juliol 2019. Convocatòria 2: Inici: 20/11/2018. Fi: Juliol 2019.

Promocions

Consulta les nostres beques i finançament sense interessos.

Preu

13.400 €

Avantatges del curs

És el programa líder en comunicació empresarial a Espanya. Està en procés d'avaluació contínua que inclou simulacions en escenaris reals i en entorns hostils.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat

També et recomanem aquests cursos

Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat