Màster en Disseny Publicitari i Comunicació

Màster
Presencial
60 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

En el context tan complex del mercat global actual les habilitats i competències del comunicador i del dissenyador exigeixen una professionalitat altament qualificada per a les tasques de concepció d'estratègies i formalització eficient de missatges. En termes de comunicació, allò que no es veu no existeix.

El programa forma professionals en les eines necessàries per al desenvolupament d'un pla estratègic de comunicació, des de la definició dels objectius fins a l'execució de les actuacions que se'n deriven, en una visió de 360 graus, amb una atenció especial als nous mitjans i al concepte PAID, EARNED, OWNED.

L'objectiu principal d'aquest programa és formar professionals amb una visió estratègica i global de la comunicació, que dominin les competències i les funcions pròpies del creatiu publicitari per idear missatges persuasius amb la voluntat de vendre i convèncer.

Temari

Diploma de Postgrau en Disseny i Estratègies de Comunicació

Mòdul 1. Comunicació i context
Mòdul 2. Els múltiples llenguatges del disseny. Llenguatges, suports i canals
Mòdul 3. Anàlisi i estratègia
Mòdul 4. Un projecte és un trajecte. mètode Hourglass
Mòdul 5. Projecte Final

El Diploma de Postgrau en Creativitat i Publicitat s'estructura a partir dels següents mòduls temàtics:

Mòdul 1. Context professional i creativitat
Mòdul 2. Departament creatiu i Tool Kit
Mòdul 3. Pensar digitalment
Mòdul 4. Total Events. Publicitat de gran format

Destinataris

  • Graduats superiors en Disseny.
  • Llicenciats en Comunicació i Publicitat.
  • Llicenciats en Belles Arts.
  • Perfils professionals o acadèmics amb experiència acreditada.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà. És recomanable tenir coneixements bàsics d?anglès, ja que alguns materials o conferències impartides podran donar-se en aquest idioma.

Durada

Anualment es realitzen dues edicions amb inici al setembre i al febrer

Objectius

  • Destacar el paper central de la comunicació estratègica i la creativitat com a factor de diferenciació i de posicionament, tant per a les organitzacions del sector privat com per a les del sector públic.
  • Dotar l'alumne d'un perfil professional competitiu que sàpiga incorporar a les seves praxis les darreres tendències en comunicació i màrqueting integral.
  • Formar nous professionals amb una visió i un pensament estratègics envers la comunicació i el disseny, per aconseguir solucions reals i eficients als problemes plantejats.
  • Formar les habilitats de l'alumnat i dotar-lo d'eines perquè pugui elaborar una acció estratègica de 360 graus, global i multicanal.
  • Oferir a dissenyadors i professionals de la comunicació la possibilitat d'integrar els coneixements adquirits en una praxis professional des de la perspectiva del disseny.
  • Donar a conèixer les últimes pràctiques i tendències en comunicació i disseny visual.
  • Dotar els participants de la base teòrica i pràctica per a l'adquisició d'una competència professional sòlida, en el marc dels nous mitjans, advertisement, branded content i Internet.
  • Crear un marc de formació que integri els últims criteris d'investigació en disseny centrat en l'usuari amb la pràctica actual de l'activitat publicitària. El relat i l'storytelling com a suport dels missatges persuasius.
  • Desenvolupar mètodes creatius per portar a terme campanyes eficients.

Titulació obtinguda

Màster en Disseny Publicitari i Comunicació, títol expedit per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona.

Promocions

Amb l'objectiu de premiar el talent i estimular la creativitat de les joves promeses, ELISAVA convoca la cinquena edició de la Beca Fahrenheit. El guanyador de la beca podrà cursar gratuïtament aquest programa. 

Preu

Consulteu el preu
Curs 2017-2018: 8.950? (més 475? en concepte de drets de matrícula).

Borsa de treball

En finalitzar els estudis, els estudiants disposen d'un servei de borsa de treball que compta amb vincles estables amb empreses nacionals i internacionals de gran rellevància.

Professorat

JORDI CANO Director de projectes d'Eumogràfic. Director del programa Màster de Disseny i Direcció d'Art i del Màster en Disseny Publicitari i Comunicació d'ELISAVA. Professor de Disseny Gràfic del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències Socials i Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Lloc on s'imparteix el curs

ELISAVA Escola Superior de Disseny e Enginyeria de Barcelona (La Rambla 30-32)

Horari

dimarts, dijous i divendres, de 17h a 21.15h
Màster en Disseny Publicitari i Comunicació
Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
Campus i seus: Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
La Rambla 30-32 08002 Barcelona
Cursos més populars
X