La Salle

Màster en eCommerce

La Salle

Màster
Presencial
2 Semestres
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

En l'actual entorn empresarial, altament competitiu i global, el marketing està experimentant una intensa transformación. Els consumidors estan fragmentats en segments cada vegada més intel·ligents i difícils d'accedir. La tecnologia avança tan ràpidament que apareixen constantment noves eines d'e-Commerce, màrqueting i comunicació.


Actualment, moltes empreses espanyoles opten per l'internacionalització obrint nous canals de venda. En aquest sentit, moltes d'elles passen per el desenvolupament d'una àrea d'e-Commerce que els permeti utilitzar el canal de venda d'Internet per oferir els seus productes de forma global.


 


Per això les empreses demanden actualment professionals que siguin capaços de dissenyar, implantar i gestionar aquestes àrees, com a unitats estratègiques de negoci de les companyies.


El Màster en e-Commerce (MECOM) és un programa innovador i actualitzat que s'adapta a les exigències del mercat, combinant en profunditat les tècniques de Màrqueting Digital i d'e-Commerce, amb les tècniques de Management necessàries per dirigir una unitat de negoci estratègica.


Veure més

Temari del curs

MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL
  • Nivells estratègics i blended màrqueting
  • El pla de màrqueting digital
  • El mercat i el consumidor digital
  • Aspectes jurídics del màrqueting digital
  • Motor de cerca Optimization
  • Branding, posicionament i publicitat
DISSENY I OPTIMITZACIÓ WEB
  • user Experience
  • Conceptes bàsics tecnològics
  • Creació del site
  • Accions de màrqueting a Mobile, tablet i Smart TV
  • Analítica web 6. optimització web
  • Disseny i optimització Mobile (APP)
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 1ª PART (PROJECTE FINAL)

MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL II
  • estratègies Mobile
  • Introducció a la publicitat digital
  • La planificació de campanyes i Pla de Mitjans
  • Correu electrònic màrqueting
  • Audiències 2.0
  • Seguiment de campanyes
  • Analítica web 360. Campaign analytics

MÀRQUETING I E-COMMMERCE
  • Introducció al comerç electrònic
  • Principals plataformes per comerç electrònic
  • Comparadors de Preu i Marketplaces
  • màrqueting B2B
  • Logística i Operacions
  • Mitjans de Pagament
  • Gestió del Frau
  • Omnicanalidad
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS I
  • Estratègia en Social Media per a empreses: El Social Media Pla.
  • Com incloure el social mitjana en les campanyes 360
  • Twitter ús professional i nous formats publicitaris
  • Facebook ús professional i nous formats publicitaris
  • Instagram i Pinterest: el poder de la imatge
  • Branded Content. La construcció de continguts en Social Media
  • Social Media Analytics: Mesura de resultats. Els KPI'S bàsic.
  • Tendències: El fenomen Social TV. El mòbil a les Xarxes Socials. Xarxes Socials i la geolocalització
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS II
  • Estratègia en Social Media per a empreses: Linkedin
  • El perfil professional del Community Manager. L'estructura d'un departament de Social Media i els seus rols.
  • Gestió i dinamització de comunitats: Youtube i Facebook
  • El paper dels influencers en Xarxes Socials. El Klout com a mesura estàndard de influencers. El networking en Xarxes Socials
  • Blocs professionals. Com treure rendiment a un bloc. El cas "cuiner Fidel"
  • Xarxes Socials corporatives.
  • Branding Personal i la seva estratègia en Social Media.
  • El Social Media Pla per a empreses
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 2a PART (PROJECTE FINAL)
GENERACIÓ DE TRÀNSIT I CAPTACIÓ DE CLIENTS
  • Eines de Màrqueting Digital
  • Analítica i Mètriques eCommerce
  • Conversions i Anàlisi Qualitativa
  • Màrqueting i eCommerce B2B
  • Comparadors de Preu i Market places
  • Social Media i PR per eCommerce
  • Mesura de resultats i campanyes
CONVERTIR, VENDRE I COBRAR
  • Principals plataformes per eCommerce
  • Usabilitat, Arquitectura de la Informació i Desenvolupament
  • Mobile i Social Shopping
  • solucions Multicanal
  • Organització i Processos
  • Desenvolupament d'un eCommerce
PLA DE eCommerce 1ª PART (PROJECTE FINAL): DESENVOLUPAMENT DEL MODEL DE NEGOCI
LOGÍSTICA, atenció al client I FIDELITZACIÓ
  • Logística i operacions en eCommerce
  • Atenció al client
  • CRM i fidelització
  • Omnicanalidad
  • casos Pràctics
FINANCES I ASPECTES LEGALS
  • Gestió dels pagaments en comerç electrònic
  • Control del frau en comerç electrònic
  • Introducció a les finances per a empreses tecnològiques
  • Compte de resultats
  • Compte de resultats: casos pràctics
  • Cash-flow
  • Marc Legal en eCommerce
PLA DE eCommerce 2a PART (PROJECTE FINAL): PLA OPERATIU
Veure més

Destinataris

Professionals de les àrees de màrqueting, comercial, comunicació, publicitat i consultoria que vulguin dirigir àrees de Màrqueting Digital i àrees d'e-Commerce.


Professionals d'altres àrees que desitgin reorientar la seva trajectòria professional cap a una nova professió amb gran demanda per part de les empreses ..


Professionals de l'àrea tècnica que necessiten ampliar coneixements en altres àrees funcionals, necessàries per gestionar amb èxit un e-Commerce amb especial èmfasi en el màrqueting digital i xarxes socials com accelerador de negoci.


Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

Horari: Divendres de 19h a 22h i dissabte de 09h a 15h

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Durada

Inici: 07/10/2016

Objetius

Formar professionals que siguin capaços de dirigir un departament de màrqueting digital i una àrea d'e-Commerce, com a unitats estratègiques de negoci dins de les companyies.
Donar una visió profunda i completa de totes les àrees involucrades en el eCommerce, amb especial èmfasi en el màrqueting digital i les seves capacitats d'acceleració de negocis a Internet.
Capacitar per fer l'anàlisi de l'informació del mercat i de l'empresa un actiu estratègic, clau per a l'implantació i direcció de les àrees de venda digital assegurant el manteniment de la competitivitat i de la diferenciació de l'empresa.
Facilitar les eines necessàries per observar el mercat amb mirada crítica i distingir les oportunitats de negoci reals que existeixen en e-Commerce.
Detectar tendències, millors pràctiques i activar mecanismes per mantenir actualitzat en un sector tan dinàmic com l'online.

Perspectives laborals

Responsables de les àrees de Màrqueting Digital i d'e-Commerce.
Consultors experts en estratègia global d'e-Commerce.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.

Preu

A consultar

Avantatges del curs

Veuràs la visió estratègica de l'àrea de negoci d'un e-Commerce i rebràs formació en gestió (management) que et capacitarà per tenir una visió global i crítica del negoci./
Tractaràs casos d'empreses online i offline, pel que veuràs com es gestionen les àrees de màrqueting digital i d'e-Commerce amb un enfocament de 360º: és a dir, amb empreses que ja han nascut en línia, però també amb les que són fora de línia i volen obrir nous canals de venda./
Et formaràs en un perfil empresarial demandat actualment per les empreses./
Professorat actiu laboralment que desenvolupa la seva activitat en departaments de màrqueting digital i e-Commerce.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en eCommerce