Descripció
En l'actual entorn empresarial, altament competitiu i global, el marketing està experimentant una intensa transformación. Els consumidors estan fragmentats en segments cada vegada més intel·ligents i difícils d'accedir. La tecnologia avança tan ràpidament que apareixen constantment noves eines d'e-Commerce, màrqueting i comunicació.
Actualment, moltes empreses espanyoles opten per l'internacionalització obrint nous canals de venda. En aquest sentit, moltes d'elles passen per el desenvolupament d'una àrea d'e-Commerce que els permeti utilitzar el canal de venda d'Internet per oferir els seus productes de forma global.
Per això les empreses demanden actualment professionals que siguin capaços de dissenyar, implantar i gestionar aquestes àrees, com a unitats estratègiques de negoci de les companyies.
El Màster en e-Commerce (MECOM) és un programa innovador i actualitzat que s'adapta a les exigències del mercat, combinant en profunditat les tècniques de Màrqueting Digital i d'e-Commerce, amb les tècniques de Management necessàries per dirigir una unitat de negoci estratègica.
MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL
- Nivells estratègics i blended màrqueting
- El pla de màrqueting digital
- El mercat i el consumidor digital
- Aspectes jurídics del màrqueting digital
- Motor de cerca Optimization
- Branding, posicionament i publicitat
DISSENY I OPTIMITZACIÓ WEB
- user Experience
- Conceptes bàsics tecnològics
- Creació del site
- Accions de màrqueting a Mobile, tablet i Smart TV
- Analítica web 6. optimització web
- Disseny i optimització Mobile (APP)
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 1ª PART (PROJECTE FINAL)
MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL II
- estratègies Mobile
- Introducció a la publicitat digital
- La planificació de campanyes i Pla de Mitjans
- Correu electrònic màrqueting
- Audiències 2.0
- Seguiment de campanyes
- Analítica web 360. Campaign analytics
MÀRQUETING I E-COMMMERCE
- Introducció al comerç electrònic
- Principals plataformes per comerç electrònic
- Comparadors de Preu i Marketplaces
- màrqueting B2B
- Logística i Operacions
- Mitjans de Pagament
- Gestió del Frau
- Omnicanalidad
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS I
- Estratègia en Social Media per a empreses: El Social Media Pla.
- Com incloure el social mitjana en les campanyes 360
- Twitter ús professional i nous formats publicitaris
- Facebook ús professional i nous formats publicitaris
- Instagram i Pinterest: el poder de la imatge
- Branded Content. La construcció de continguts en Social Media
- Social Media Analytics: Mesura de resultats. Els KPI'S bàsic.
- Tendències: El fenomen Social TV. El mòbil a les Xarxes Socials. Xarxes Socials i la geolocalització
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS II
- Estratègia en Social Media per a empreses: Linkedin
- El perfil professional del Community Manager. L'estructura d'un departament de Social Media i els seus rols.
- Gestió i dinamització de comunitats: Youtube i Facebook
- El paper dels influencers en Xarxes Socials. El Klout com a mesura estàndard de influencers. El networking en Xarxes Socials
- Blocs professionals. Com treure rendiment a un bloc. El cas "cuiner Fidel"
- Xarxes Socials corporatives.
- Branding Personal i la seva estratègia en Social Media.
- El Social Media Pla per a empreses
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 2a PART (PROJECTE FINAL)
GENERACIÓ DE TRÀNSIT I CAPTACIÓ DE CLIENTS
- Eines de Màrqueting Digital
- Analítica i Mètriques eCommerce
- Conversions i Anàlisi Qualitativa
- Màrqueting i eCommerce B2B
- Comparadors de Preu i Market places
- Social Media i PR per eCommerce
- Mesura de resultats i campanyes
CONVERTIR, VENDRE I COBRAR
- Principals plataformes per eCommerce
- Usabilitat, Arquitectura de la Informació i Desenvolupament
- Mobile i Social Shopping
- solucions Multicanal
- Organització i Processos
- Desenvolupament d'un eCommerce
PLA DE eCommerce 1ª PART (PROJECTE FINAL): DESENVOLUPAMENT DEL MODEL DE NEGOCI
LOGÍSTICA, atenció al client I FIDELITZACIÓ
- Logística i operacions en eCommerce
- Atenció al client
- CRM i fidelització
- Omnicanalidad
- casos Pràctics
FINANCES I ASPECTES LEGALS
- Gestió dels pagaments en comerç electrònic
- Control del frau en comerç electrònic
- Introducció a les finances per a empreses tecnològiques
- Compte de resultats
- Compte de resultats: casos pràctics
- Cash-flow
- Marc Legal en eCommerce
PLA DE eCommerce 2a PART (PROJECTE FINAL): PLA OPERATIU