LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda

LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

La internacionalització de la moda està generant importants canvis en la direcció de les empreses. Motiu pel qual un nombrós grup d'empresaris ha proposat a l'Escola Superior de Disseny Felicidad Duce, donada la seva trajectòria professional, crear un programa que englobi formació, tant creativa com a directiva, per a empreses del sector tèxtil i de la moda.

El Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda està avalat per la gran experiència docent que té la nostra Escola, i pel nivell internacional de les Facultats de Belles Arts i de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Barcelona, amb les quals s'ha treballat estretament en el disseny del programa, garantint d'aquesta manera un pla docent estructurat, modern i actual.

Cal destacar també la importància de la indústria tèxtil, la col · laboració ha fet possible desenvolupar un programa complet i coherent, que proporcionarà als assistents coneixements profunds i amplis en la matèria.

Aquest Màster s'ha dissenyat d'acord amb les reformes plantejades en el procés de Bolonya i es fonamenta en els principis de qualitat, diversitat i competitivitat.
Veure més

Temari del curs

El programa d'estudis s'estructura en 4 innovadors i pràctics mòduls, més la realització d'una Tesi Final:

     MÒDUL I: Història i Moda
     MÒDUL II: Producte, Tendències i Teixits
     MÒDUL III: Comunicació i Comercialització de Moda
     MÒDUL IV: Estratègia Empresarial
     TESI FINAL DEL MÀSTER
     PRÀCTICA PROFESSIONAL (Opcional)

A través d'aquest programa acadèmic, es desenvolupa una formació dirigida als sectors de la moda, el tèxtil, els accessoris, la joieria, els perfums i la cosmètica.
 

Destinataris

 



Deshacer cambios



 








 








Objetius


  • Proporcionar les eines necessàries per gestionar eficaçment una empresa del sector tèxtil i de la moda.

  • Conèixer el marc legal, econòmic i organitzatiu que regula les empreses del sector tèxtil i de la moda.

  • Saber analitzar l'empresa amb l'objectiu d'adaptar a les necessitats actuals.

  • Aportar la capacitat creativa necessària amb l'objectiu de potenciar nous recursos de gestió i lideratge empresarial.



Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda