La Salle

Master in Mobile Business

La Salle

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El desenvolupament de la tecnologia mòbil ha donat lloc a un canvi revolucionari en el màrqueting i en els negocis.

El que va començar sent una eina de comunicació, actualment s'utilitza en el menor dels casos per a aquesta funció, mentre que la major part del temps s'utilitza per veure la televisió, comprar, veure vídeos, fer servir aplicacions, jugar, buscar informació, etc ., i per això la indústria del Mobile s'ha convertit en un dels mercats globals amb major creixement.



El Màster en Mobile Business ofereix una visió completa de totes les àrees involucrades en un negoci Mobile amb especial èmfasi en la part del Management.

Temari del curs

Desenvolupament de model de negoci 1
  • Introducció al món Mobi, canvis en costums i sectors des del punt de vista de
  • client.
  • Business prototiping.
  • Generació d'idees
  • Estratègia de la innovació. Crear una estratègia competitiva.
  • Anàlisi de la demanda i detecció d'oportunitats de negoci.
  • Dissenyant la nostra empresa. Solucions actuals B2B i B2C en el mercat.
  • Definició d'aspectes operatius.
  • Definició de rols i organigrama.
  • Context tecnològic Mobile.
Desenvolupament de model de negoci 2
  • Internacionalització i localització
  • Lean startup
  • Estratificació de l'adopció Mobile. models adaptatius
  • Models d'adopció Mobile dins de l'empresa
  • Emprenedoria. Problemes de l'emprenedor
  • Estructures físiques necessàries per a la generació d'un operatiu de projectes Mobile
  • Forecasting Daily Unicas: Models basats en corbes de retenció vs. Models basats en recència.
Finances per a empreses tecnològiques
  • Forma legal de l'empresa
  • Òrgans d'administració. Consell d'administració
  • Pacte de socis. Negociació.
  • fundraising
  • Balanç de situació i compte de resultats
  • costos
  • Anàlisi d'inversions
Mètodes àgils per a la gestió de projectes i el desenvolupament de productes
  • Scrum i altres mètodes àgils.
  • Direcció de projectes.
  • Gestió del delay amb el client a nivell de contracte.
  • Onsites.
  • Subcontractacions i nivell de servei.
  • Gestió del client
  • Direcció d'equips.
tecnologia Mobile
  • Tecnologia per a una aplicació bàsica
  • Interacció amb gadgets interns i externs
  • Interacció amb un altre dispositiu sense servidor. Bluetooh. comunicacions P2P
  • Interacció unidireccional amb servidor. Mostra continguts tipus CSS
  • Interacció amb SDKs externs
  • analytics
  • xarxes Socials
  • Mètodes de pagament i PUSH
Apps design 1
  • Coneixent als nostres usuaris
  • Definint la proposta 1 (incloure classificació de les aplicacions Disseny de les funcionalitats i requeriments per a una aplicació).
  • Definint la proposta 2
  • Testejant amb usuaris
  • Tablets & Experiència multicanal, negoci i UX
  • Tecnologies de desenvolupament (hibrida, web, natives, diferents tipus de pantalla, so, 2.3 4.1, reescalar. Que m'ofereix cada tecnologies per si mateix, Tipus de desenvolupament d'apps: cross platform, native, phone up, traductors titanium, etc. )
  • Tecnologies de desenvolupament 2. SDK externs (JSON, XML, API REST, SOAP diferències entre ells)
  • Tools i gestió equip (git subversions fontades mprojects)
Apps design 2
  • realitat augmentada
  • Passarel·les i mètodes de pagament (seguretat)
  • Roll out markets i tipus actualitzacions automàtiques.
  • Com construir una app mòbil per a una empresa d'ecommerce
  • Instrumentalitzar una app mòbil per a màrqueting digital, i experiències amb campanyes digitals
  • State of the art en cupons mobiles.
  • Encaix amb serveis i sistemes actuals en cas d'ecommerce
  • Disseny d'una app per JUMESA
monetització mobile
  • Comportament i pautes de compra
  • Tipus de models de monetització Mobile.
  • Mètodes de pagament
  • Condicionants a considerar.
  • Models de negoci basats en APPS.
  • Diferències a nivell de pagament de web app / nativa
  • Gamification i serious game
Màrqueting i publicitat Mobile
  • Objectius del Màrqueting i KPIs de negoci
  • Canals. Definició, exemples i mesurament general.
  • Tècniques de màrqueting. Cross-promotion, Cross-selling and Cannibalization: Maximitzar el potencial de la nostra xarxa d'usuaris
  • Models econòmics de la cadena
  • A / B testing
  • Market & Platform Mix
Habilitats directives per a la gestió d'equips
  • Competències i nivell de control
  • motivacions
  • Lideratge i gestió de conflictes
  • Gestió d'expectatives
  • política retributiva
  • Promocions. Impacte en la resta de l'equip
  • Selecció de personal i models de contracte empleats. Períodes de prova.
  • categories
  • confidencialitat
Treball final de màster
Generar una idea, desenvolupar un model de negoci, crear una empresa i dissenyar l'aplicació mòbil que serveix de base per al negoci.
Veure més

Destinataris


  • Gerents, directius i consultors que desitgen reciclar-se en l'entorn del negoci Mobile.

  • Professionals que, pertanyent o no al sector tecnològic, volen emprendre un nou negoci a partir d'una idea basada en el negoci Mobile.

  • Professionals d'empreses fora de línia que desitgen incorporar solucions Mobile com un element competitiu diferencial per la seva companyia.

  • Enginyers informàtics que desenvolupen aplicacions natives i Webs Mobile i que desitgen emprendre un nou negoci o ocupar càrrecs de responsabilitat en la gestió d'un negoci existent.



Metodologia

La metodologia d'aprenentatge inclou sessions magistrals i pràctiques, amb un renovat mètode del cas, simulacions, investigació, role playing, videoconferències i discussions amb directius convidats; així mateix hi ha un continu desenvolupament de les capacitats directives a través de seminaris específics d'habilitats interpersonals.

Com a complement de la formació presencial els alumnes poden accedir al Campus Virtual de La Salle-line per poder:
Assistir a la classe presencial en format OnLine;
Accedir al material utilitzat pel professor;
Relacionar-se amb professors a través de l'entorn virtual;
Participar en fòrums i xats oberts a tots els alumnes de l'Executive MBA;
Desenvolupar treballs en equip i relacionar-se amb els companys de classe a través d'eines de l'entorn virtual.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

Horari: Divendres de 19.00 a 22:00 dissabtes de 9h a 15h

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Durada

Inici: 07/10/2016

Objetius

Formar professionals capaços d'identificar oportunitats de mercat, conceptualitzar models de negoci i crear i dissenyar solucions al voltant de la tecnologia Mobile;
Capacitar professionals perquè siguin capaços de dirigir àrea de negoci Mobile;
Formar els alumnes per siguin capaços de fer del Mobile una font de competitivitat i de diferenciació de la companyia;
Adquirir les nocions tècniques bàsiques necessàries per establir una comunicació fluïda i clara amb tot l'organigrama tècnic de l'empresa;
Oferir una visió de les eines i processos habituals per al desenvolupament d'una aplicació.

Perspectives laborals

CEO d'start-up basades en un model de negoci Mobile;
Consultors experts en intel·ligència de negoci Mobile.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.


Preu

A consultar

Avantatges del curs

El Màster en Mobile Business ofereix una visió completa de totes les àrees involucrades en un negoci Mobile amb especial èmfasi en la part del Management, perquè els alumnes puguin emprenedor i / o dirigir empreses o àrees de negoci Mobile, dirigir un departament de tecnologia Mobile o realitzar consultoria en intel·ligència de negoci Mobile; El mercat del Mobile és un dels que més creixerà en els propers anys. A través del mòbil l'usuari cada vegada té i demanda més companyies de serveis públics que generen i transformen sectors sencers de la indústria; Tots els professors de l'MMB La Salle URL estan dia a dia afrontant els reptes reals i poden ensenyar, no només la teoria, sinó casos reals i pràctics com: Privalia, King (Candy Crush), Catchoom, Geenaker, Uvinum, Zacaris, Promocions Farma , Grup Volkswagen, Emmasolutions (Grup Elogia), etc.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master in Mobile Business

Master in Mobile Business