La Salle

Master in Social Media Branding & Strategy

La Salle

Màster
Presencial
9 Mesos
  • Barcelona

Descripció

Estratègia, Creativitat, Disseny, Gestió, Dinamització i lideratge de la reputació de marca en línia en social media per augmentar el poder de la seva marca internet i en el mercat de forma estratègica.


 


Aprendre a gestionar la reputació de la marca en els Social media, en comunitats online i en internet és una necessitat imperiosa per a l'èxit dels projectes de les empreses. Està demostrat que una marca no posicionada a internet o amb una imatge negativa, impacta directament en les vendes i, per tant, en el negoci.


 


Avui, més d'un 70% de les persones abans de realitzar una compra o de triar una marca, consulten a internet, parlen i pregunten sobre quines marques comprar a les xarxes socials, en social media (Facebook, Twitter, Foursquare, LinkedIn, Tuenti , etc.).


 


El Màster in Social Media Branding & Strategy és un dels primers programes a Espanya i Europa dirigit a professionals ia futurs professionals, a empresaris i emprenedors que necessiten gestionar i crear la reputació d'una marca a internet i en xarxes socials de forma professional.


Veure més

Temari del curs

MÒDUL 1: Brand Community Management Specialization

1 - THINK: Estratègia de marca en línia

Professora Titular i mentor en línia: Dra. Gemma Vallet
 
Com es crea una estratègia de marca en línia
Estratègies de marques en xarxes socials ia internet
Gestió de crisi i reputació de marca en línia
Social media strategy and social media pla

2 - CREATE: Estratègia creativa per a la marca en línia

Professor Titular i mentor en línia: David Brown
 
Creació visual d'una marca digital.
Creació de plataformes en xarxes socials: Blog, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google+ ...
Redacció SEO per a blogs, webs i xarxes socials
Content strategy: com es crea i executa branded content
Content Social Media Pla

3 - Maximize: Posicionar la marca, augmentar el seu poder i reputació

Professor Titular i mentor en línia: Mariano Fernández
 
Introducció a l'analítica web, Google Analytics
Posicionament de marca amb el nou SEO, SEM, SMO social media optimization
Optimització i maximització de les accions en línia: Usabilitat, Customer Relationship Optimization, realització de quadres de comandament en analítica web.

4 - LEAD: Lideratge de carrera i gestió del lideratge personal

Professorat titular: Emma Barthe, Jo Gascoigne
 
Sessions grupals amb mentor i personal coacher

5 - SHOW: Realització i defensa d'un projecte real en Brand Community Management i social media màrqueting

Tribunal avaluador: Professor Sr. David Brown, Professor Sr. Mariano Fernández, Professor Sr. Javi Anglès, Professora i Dra. Gemma Vallet.
 

MÒDUL 2: Social Media Strategy Specialization

1 - THINK II: Social media strategy for Brands and corporations

Direcció i Estratègia en branding on i off-line.
Estratègies de branding d'èxit aplicades en social mitjana.
Social Media Management, SMM, i gestió de la reputació de marca online:
 
              -  El poder dels blocaires, els influenciadors i els líders d'opinió en línia sobre les marques.
              - Online mitjana room, la sala de premsa a internet.
              - Social Media Press PR amb bloggers, influenciadors, líders d'opinió:
 
Estratègies i gestió de comunicació de crisi online i off-line.
Legal en social mitjana.
Responsabilitat social corporativa en la nostra estratègia.
El pla d'acció estratègic en social media, a Internet.
 

2 - CREATE II:

 - Creative thinking
                  Estratègies creatives i metodologies creatives en línia branding.
 - Designing Brands línia
                  La marca aplicada a totes les plataformes online: site corporatiu, web de marca, blocs,         Twitter, etc.

 - brand Content
                 Creació de continguts rellevants.
                 Redacció en social media, blocs, online (SEO focus).

3 - maximize II

Monitorització de la reputació de marca en línia: eines i metodologia.
Dinamització: Esdeveniments en línia i Campanyes per maximitzar la visibilitat de la marca. (SMM i SEM).

4 - LEAD II:

Gestió de projectes amb metodologies provades com SCRUM, AGILE aplicada a projectes en social media Management.
 

5 - SHOW II:

Realització i defensa d'un projecte en social media strategy
Veure més

Destinataris


  • Professionals i futurs professionals en gestió de marca, brand managers.

  • Planificadors estratègics de marca, planners, responsabilitat i reputació corporativa, màrqueting i direcció de marca.

  • Responsables de premsa.

  • Professionals i emprenedors que vulguin augmentar el poder de la seva marca a la web 2.0

  • Professionals que desitgin reorientar la seva carrera i entenguin el poder de la xarxa social i l'impacte del branding en l'economia i societat actual.



Metodologia

El Master in Social Media Branding & Strategy posa tots els recursos perquè l'alumnat pugui:
- Definir i planificar una estratègia de marca en línia (digital planner skills); -Crear una marca en línia (online branding design and social mitjana implementation);
- Garantir el posicionament de la marca en línia, aprenent tècniques per posicionar com motor de cerca Optimization SEO i Social Media Optimization SMO;
- Donar a conèixer la marca en línia i maximitzar la seva presència mitjançant relacions amb els bloggers i els influenciadors de la xarxa, amb tècniques de Social Media Management SMM;
- Monitorització de la reputació de marca en línia i analítica web per conèixer la brand performance i la conversió de la nostra accions online;
- Gestió del projecte online

Idiomes en què s'imparteix

Castellà i anglès

Horari/Torn

Horari: Divendres de 17h a 22h i dissabtes de 9 ha 14 h.

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Objetius

Dotar l'alumne dels coneixements i metodologia que li permetin formular i planificar una estratègia de marca en línia en social media.
Ser capaços de crear dissenyar i implementar una marca online amb contingut rellevant per als seus públics.
Aprendre a redactar i crear continguts en xarxes socials amb un clar enfocament a resultats de negoci.
Dinamitzar la comunicació de marca mitjançant campanyes de relacions públiques (Social Media Management) i de publicitat (Social Media Marketing) dirigida als nostres públics i especialment als influenciadors online.
Aprendre a fer seguiment i monitoratge del que es diu sobre l'empresa i la competència per analitzar la informació i proposar estratègies i accions.
Formar en gestió de projectes en línia, mitjançant tècniques com el AGILE en project management i coach personal i individual.

Perspectives laborals

Social Media Strategist and Brand Community Manager;
Social Media influencer;
Social Media Manager;
Digital planner;
Online branding director;
Professional i expert en estratègia, creació i gestió d'una marca en mitjans socials ia internet.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.

Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master in Social Media Branding & Strategy

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Master in Social Media Branding & Strategy