La Salle

Master in Social Media Branding & Strategy

La Salle

Màster
Presencial
9 Mesos
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Estratègia, Creativitat, Disseny, Gestió, Dinamització i lideratge de la reputació de marca en línia en social media per augmentar el poder de la seva marca internet i en el mercat de forma estratègica.


 


Aprendre a gestionar la reputació de la marca en els Social media, en comunitats online i en internet és una necessitat imperiosa per a l'èxit dels projectes de les empreses. Està demostrat que una marca no posicionada a internet o amb una imatge negativa, impacta directament en les vendes i, per tant, en el negoci.


 


Avui, més d'un 70% de les persones abans de realitzar una compra o de triar una marca, consulten a internet, parlen i pregunten sobre quines marques comprar a les xarxes socials, en social media (Facebook, Twitter, Foursquare, LinkedIn, Tuenti , etc.).


 


El Màster in Social Media Branding & Strategy és un dels primers programes a Espanya i Europa dirigit a professionals ia futurs professionals, a empresaris i emprenedors que necessiten gestionar i crear la reputació d'una marca a internet i en xarxes socials de forma professional.


Veure més

Temari del curs

MÒDUL 1: Brand Community Management Specialization

1 - THINK: Estratègia de marca en línia

Professora Titular i mentor en línia: Dra. Gemma Vallet
 
Com es crea una estratègia de marca en línia
Estratègies de marques en xarxes socials ia internet
Gestió de crisi i reputació de marca en línia
Social media strategy and social media pla

2 - CREATE: Estratègia creativa per a la marca en línia

Professor Titular i mentor en línia: David Brown
 
Creació visual d'una marca digital.
Creació de plataformes en xarxes socials: Blog, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google+ ...
Redacció SEO per a blogs, webs i xarxes socials
Content strategy: com es crea i executa branded content
Content Social Media Pla

3 - Maximize: Posicionar la marca, augmentar el seu poder i reputació

Professor Titular i mentor en línia: Mariano Fernández
 
Introducció a l'analítica web, Google Analytics
Posicionament de marca amb el nou SEO, SEM, SMO social media optimization
Optimització i maximització de les accions en línia: Usabilitat, Customer Relationship Optimization, realització de quadres de comandament en analítica web.

4 - LEAD: Lideratge de carrera i gestió del lideratge personal

Professorat titular: Emma Barthe, Jo Gascoigne
 
Sessions grupals amb mentor i personal coacher

5 - SHOW: Realització i defensa d'un projecte real en Brand Community Management i social media màrqueting

Tribunal avaluador: Professor Sr. David Brown, Professor Sr. Mariano Fernández, Professor Sr. Javi Anglès, Professora i Dra. Gemma Vallet.
 

MÒDUL 2: Social Media Strategy Specialization

1 - THINK II: Social media strategy for Brands and corporations

Direcció i Estratègia en branding on i off-line.
Estratègies de branding d'èxit aplicades en social mitjana.
Social Media Management, SMM, i gestió de la reputació de marca online:
 
              -  El poder dels blocaires, els influenciadors i els líders d'opinió en línia sobre les marques.
              - Online mitjana room, la sala de premsa a internet.
              - Social Media Press PR amb bloggers, influenciadors, líders d'opinió:
 
Estratègies i gestió de comunicació de crisi online i off-line.
Legal en social mitjana.
Responsabilitat social corporativa en la nostra estratègia.
El pla d'acció estratègic en social media, a Internet.
 

2 - CREATE II:

 - Creative thinking
                  Estratègies creatives i metodologies creatives en línia branding.
 - Designing Brands línia
                  La marca aplicada a totes les plataformes online: site corporatiu, web de marca, blocs,         Twitter, etc.

 - brand Content
                 Creació de continguts rellevants.
                 Redacció en social media, blocs, online (SEO focus).

3 - maximize II

Monitorització de la reputació de marca en línia: eines i metodologia.
Dinamització: Esdeveniments en línia i Campanyes per maximitzar la visibilitat de la marca. (SMM i SEM).

4 - LEAD II:

Gestió de projectes amb metodologies provades com SCRUM, AGILE aplicada a projectes en social media Management.
 

5 - SHOW II:

Realització i defensa d'un projecte en social media strategy
Veure més

Destinataris


  • Professionals i futurs professionals en gestió de marca, brand managers.

  • Planificadors estratègics de marca, planners, responsabilitat i reputació corporativa, màrqueting i direcció de marca.

  • Responsables de premsa.

  • Professionals i emprenedors que vulguin augmentar el poder de la seva marca a la web 2.0

  • Professionals que desitgin reorientar la seva carrera i entenguin el poder de la xarxa social i l'impacte del branding en l'economia i societat actual.



Metodologia

El Master in Social Media Branding & Strategy posa tots els recursos perquè l'alumnat pugui:
- Definir i planificar una estratègia de marca en línia (digital planner skills); -Crear una marca en línia (online branding design and social mitjana implementation);
- Garantir el posicionament de la marca en línia, aprenent tècniques per posicionar com motor de cerca Optimization SEO i Social Media Optimization SMO;
- Donar a conèixer la marca en línia i maximitzar la seva presència mitjançant relacions amb els bloggers i els influenciadors de la xarxa, amb tècniques de Social Media Management SMM;
- Monitorització de la reputació de marca en línia i analítica web per conèixer la brand performance i la conversió de la nostra accions online;
- Gestió del projecte online

Idiomes en què s'imparteix

Castellà i anglès

Horari/Torn

Horari: Divendres de 17h a 22h i dissabtes de 9 ha 14 h.

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Objetius

Dotar l'alumne dels coneixements i metodologia que li permetin formular i planificar una estratègia de marca en línia en social media.
Ser capaços de crear dissenyar i implementar una marca online amb contingut rellevant per als seus públics.
Aprendre a redactar i crear continguts en xarxes socials amb un clar enfocament a resultats de negoci.
Dinamitzar la comunicació de marca mitjançant campanyes de relacions públiques (Social Media Management) i de publicitat (Social Media Marketing) dirigida als nostres públics i especialment als influenciadors online.
Aprendre a fer seguiment i monitoratge del que es diu sobre l'empresa i la competència per analitzar la informació i proposar estratègies i accions.
Formar en gestió de projectes en línia, mitjançant tècniques com el AGILE en project management i coach personal i individual.

Perspectives laborals

Social Media Strategist and Brand Community Manager;
Social Media influencer;
Social Media Manager;
Digital planner;
Online branding director;
Professional i expert en estratègia, creació i gestió d'una marca en mitjans socials ia internet.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.

Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master in Social Media Branding & Strategy

Master in Social Media Branding & Strategy