OTS Online Tourism School

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management hoteler en línia

OTS Online Tourism School

Màster
On-line
60 Crèdits
6.700 €

Descripció

Integra els coneixements més innovadors en màrqueting en línia, e-commerce i comercialització turística.

Raons per estudiar el nostre Màster en Màrqueting i Revenue:

• Ostelea és una escola especialitzada en Revenue: Únic programa a Espanya que uneix la figura de director de Ecommerce + Director de Revenue Management

• Classes en línia en temps real: Metodologia guiada pels professors, amb conferències i sessions síncrones (classes online en temps real) o asíncrones

• Mateixos professors que en la modalitat presencial: Desenvolupament dels coneixements necessaris del programa, adaptat a la modalitat online

• Turisme: Pioner en Revenue: El Revenue és un camp del màrqueting que va sorgir en el sector Turisme, i a dia d'avui és referència per a altres sectors. A més, és un factor clau en el compte de resultats de qualsevol empresa
Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Durada

Convocatòria: Octubre el 2019.

Preu

6.700 €

Avantatges del curs

Altres valors destacats:
Gamificació: L'assignatura de Revenue Management s'imparteix a través d'una simulació amb un sistema de Business Game.
Visió professionalitzadora i pràctica: a través de l'aprofundiment en eines i situacions plantejades per un professorat provinent del sector amb suport de casos reals.
Màrqueting Online i Offline: Cal conèixer tant el màrqueting en línia com el màrqueting offline. Les dues metodologies d'expliquen al detall.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management hoteler en línia

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management hoteler en línia