Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic (Online)

Màster
On-line
60 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El sector turístic en general, i l'hoteler en particular, estan vivint una transformació accelerada en l'àrea de màrqueting, distribució i vendes. El domini de les noves eines online són clau per poder dirigir els establiments hotelers. L'alta competitivitat d'aquest entorn requereix de la figura del director de Ecommerce i del Director de Revenue Management com a llocs claus dins de la indústria hotelera actual.
Amb el Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic Online és l'únic màster a tot Espanya que compleix els dos següents punts. Actualment no hi ha cap altra escola universitària que formi als seus alumnes costat de executius del seu sector i que ho faci amb les mateixes eines que utilitzen la majoria d'empreses. Totes les assignatures tenen un desenvolupament totalment pràctic i enfocat a professionalització de l'alumne
Raons per estudiar el Màster:
• Gamificació: L'assignatura de Revenue Management s'imparteix a través d'una simulació amb un sistema de Business Game. Perquè l'alumne practiqui dirigint el negoci d'un hotel i treballant amb els seus companys en situacions idèntiques a les que es donen en un establiment real.
• Certificació opcional Google: Els alumnes que ho desitgin poden obtenir la certificació en GoogleAds de manera gratuïta i addicional al programa.
• Visió totalment professionalitzadora i pràctica: El programa s'orienta a l'adquisició d'aptituds eminentment aplicades, a través de l'aprofundiment en eines i situacions plantejades per un professorat provinent del sector amb suport de casos reals.
• Ostelea és membre de l'Associació Espanyola de Directors i Directius d'Hotel.
• Classes en línia en temps real: El programa Online permetrà als alumnes combinar la feina i la família amb les seves classes. Totes les assignatures del programa compten amb docència en línia en temps real o en diferit, segons les necessitats de l'estudiant.

Temari

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic Online de Ostelea es classifica en 6 mòduls:
Estructura de Mercat, Comercialització Hotelera Internacional i Direcció Estratègica
Finances del Sector Hoteler, Finances per a Màrqueting i Comercial
Màrqueting Turístic, Offline i Online
Habilitats Directives i Habilitats Personals
Ecommerce i Distribució Online. Revenue manament i Pricing Hoteler
Treball de fi de màster

Destinataris

El màster s'adreça a professionals del sector amb 3 anys mínim d'experiència laboral.

Durada

Convocatòria oberta 2018.

Objectius

Desenvolupament d'habilitats personals i directives: En els llocs directius cal saber gestionar: persones, equips, emocions, conflictes, negociacions. L'alumne ha d'aprendre a crear la seva pròpia marca personal, gestionar la seva pròpia xarxa contactes, redactar un bon currículum i respondre adequadament les entrevistes de treball.
Coneixement en màrqueting online i offline: S'expliquen al detall totes les casuístiques, eines i analítiques del màrqueting en línia per a hotels. Com els gestors de contingut, SEO, SEM, email màrqueting, analytics, reputació online, xarxes socials o blocs. També es treballa el màrqueting offline.
Comercialització: Es presta especial atenció a l'estratègia de vendes, planificació de campanyes i gestió d'equip de vendes. Es treballa amb els diferents tipus d'intermediaris, contractació, assistència a fires, creació de paquets turístics. Les finances hoteleres són estudiades des d'un punt vista pràctic i han de permetre entendre un compte de resultats, poder realitzar el pressupost del seu departament així com realitzar una lectura del balanç de situació, costos per vendes o desviacions de resultats.
E-commerce i revenue management: Al ecommerce es treballa la planificació, eines, tecnologies per a la venda directa, tecnologies per a la distribució, bases de dades, sistemes de cobrament, dispositius mòbils, mètriques i analítiques web. Al revenue management es treballa la fixació de preus, el forecasting, segmentació de clients així com les tàctiques de pricing, overbookin, upselling.

Titulació obtinguda

El participant que completi amb èxit el programa obtindrà: Màster Executive en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per la Universitat de Lleida (PROPI). Màster Executive en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per Ostelea (PROPI). Màster Executive en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per EAE Business School (PROPI).

Perspectives laborals

Director comercial d'empreses turístiques i hoteleres. Executiu de màrqueting d'empreses turístiques i hoteleres. Cap de reserves. Revenue manager. Responsable d'e-commerce turístic i hoteler. Intel·ligència de negoci en centrals de reserves, cadenes hoteleres o cadenes de restauració. Consultoria en polítiques comercials d'empreses turístiques. Emprenedoria en el sector turístic.

Promocions

Ostelea posa a disposició dels candidats beques que consisteixen en ajudes econòmiques amb l'objectiu de donar suport als nostres estudiants.

Avantatges del curs

Posem a disposició dels alumnes el TSDP (Tourism Skills Development Program) a més d'un paquet de serveis l'objectiu és orientar-lo i acompanyar-lo per assolir els seus objectius professionals. Aquests serveis inclouen (subjecte a convocatòria): Itineraris (a triar un): Ocupabilitat - Emprenedoria - Transacció de Carrera. Talent Week. Fòrum d'ocupació. Programa de Graduats. Company Meetings.

Professorat

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic Online, està dirigit per Tomeu Pons. Actualment és director general de Conica Hospitality Group. En el passat va ser Country Manager d'Pricematch de Booking.com, Director de Desenvolupament en diverses empreses de tecnologia turística i Director de Màrqueting a Sercotel Hotels i Hotusa.
Campus i seus: Ostelea - EAE
Ostelea Barcelona
C/ Aragó, 28 08015 Barcelona
Ostelea Madrid
C/ Príncipe de Vergara, 108 28002 Madrid
Cursos més populars
X