Inesdi Digital Business School

Màster en Màrqueting Digital & Analítica Web

Inesdi Digital Business School

Màster
Presencial | On-line | Semi-presencial
30 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem el Màster en Màrqueting Digital & Analítica web. A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Internet, les plataformes digitals i les tecnologies de la informació estan transformant tot el nostre entorn. Les empreses necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat, i és per això, que impulsem aquest Màster Universitari amb titulació de la Universitat Nebrija. Amb l'objectiu de formar professionals que puguin aportar solucions a la transformació digital en la qual ens trobem immersos tant les empreses, com la societat en general.

Aquest Màster amb titulació universitària en Màrqueting Digital & Analítica Web es converteix en un referent de formació especialitzada en l'economia digital aplicada a les diferents àrees de les organitzacions empresarials. Els alumnes desenvoluparan els coneixements i les tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió, anàlisi i mesura d'un Pla de Màrqueting Digital 360º, incloent també un Pla d'Estratègia de mesurament d'un lloc web.



    Ensenyament presencial, online i semipresencial

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Màster

    Orientació laboral mitjançant un "Pla de carrera professional" individualitzat

    Desenvolupament d'un "Pla de Màrqueting 360º" i un "Pla d'Analítica Web"

    Amb un total de 37 classes webinar (en la modalitat online)

 
Veure més

Temari del curs

Mòdul introductori: Principis i fonaments de l'economia digital
Mòdul 1: Pla de Màrqueting Digital I
Mòdul 2: Social Media Marketing
Mòdul 3: Pla de Màrqueting Digital II
Mòdul 4: Estratègies de captació i conversió I: Inbound Màrqueting
Mòdul 5: Estratègies de captació i conversió II: Publicitat Digital
Mòdul 6: Pla de Màrqueting Digital III
Mòdul 7: Mobile Marketing
Mòdul 8: Estratègies de fidelització i vinculació en entorns digitals
Mòdul 9: Analítica Web i KPI - Com mesurar i optimitzar el web
Mòdul 10: Emprendre en l'economia digital
Mòdul 11: Pla de Màrqueting Digital IV
Mòdul 12: Introducció a l'Analítica web
Mòdul 13: Conceptes bàsics d'Analítica Web
Mòdul 14: Pla d'Analítica Web I
Mòdul 15: Google Analytics
Mòdul 16: Pla d'Analítica Web II
Mòdul 17: Creació de Quadres de Comandament
Mòdul 18: Càlcul del ROI en Analítica Web
Mòdul 19: Altres eines de mesurament mitjançant marcadors, la visió de Webtrekk Q3
Mòdul 20: Pla d'Analítica Web III
Mòdul 21: Vídeo & Rich Mitjana Analytics / Apps & Mobile Analytics
Mòdul 22: Intel·ligència competitiva
Mòdul 23: Les bases del Big Data
Projecte Final de Màster: Presentació del Pla de Màrqueting Digital i Analítica Web

Eines amb llicència durant la formació:
Klipfolio, Adobe Analytics i Webtrekk Drive Your Profit

NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.

 
Veure més

Destinataris

Professionals de Màrqueting, Comunicació, Periodisme i / o Publicitat, que busquen reciclar-se i especialitzar-se en les noves disciplines del Màrqueting Digital. Professionals amb o sense titulació universitària, amb alguns anys d'experiència en empreses del sector, que vulguin millorar els seus coneixements, reorientar la seva activitat o promocionar-se professionalment. Titulats universitaris que vulguin especialitzar-se en l'àmbit del màrqueting digital i l'analítica web.

 

Horari/Torn

Horari: dimarts i dijous de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici presencial: 27 de febrer de 2018

Data d'inici en línia: 16 de gener de 2018 i es precisés unes 1500 hores de dedicació.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Responsable de l'estratègia digital
E-commerce Manager
Digital Màrqueting Manager
Mobile Marketing Manager
Social Media Manager
Digital Product Manager
Responsable del Trade Màrqueting digital
Responsable de la relació digital amb clients
Expert en SEM, publicitat en cercadors
Lead Màrqueting Specialist
Affiliate Marketing Manager
Expert en adquisició de trànsit
Expert en venda en canals digitals

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital & Analítica Web

Màster en Màrqueting Digital & Analítica Web