ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster en Màrqueting Digital

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster
Presencial
  • Barcelona
18.900 €

Descripció



Converteix-te en un professional de màrqueting digital global aprenent les estratègies, tècniques i pràctiques de màrqueting i publicitat digital de l'entorn en línia actual.

El digital ho ha canviat tot i ja és hora de recuperar el control de la relació de la teva marca amb els teus clients en un entorn digital. Descobreix amb el Màster en Màrqueting Digital de ICEMD les oportunitats d'una revolució imparable, les seves possibilitats de segmentació, de comunicació bidireccional, el mesurament de resultats, l'accés a un mercat global ...

Sis complets mòduls que t'ajudaran a dominar les disciplines més avançades i efectives en Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i la Venda Online, de la mà d'experts digitals en actiu. Tot el món del Màrqueting Digital en un sol màster, al final del qual tindràs tots els coneixements necessaris per potenciar digitalment el teu negoci i donar-li un nou gir a la teva carrera professional.

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic, durant els 9 mesos de formació comptaràs amb diferents tallers monogràfics de tech-briefing, usabilitat, optimització de landing pages o creació d'emailings, així com projectes amb marques reals i un treball final de recerca. A més durant el curs tindràs a la teva disposició webminars, tallers magistrals, masterclasses i l'Aula Virtual ICEMD, on podràs continuar la teva formació després de les classes.

Característiques:

• Crear i gestionar un pla de màrqueting digital i explotar la relació del consumidor actual.

• Posicionar un producte / servei en cercadors.

• Optimitzar l'experiència d'usuari tant en versió web com mòbil.

• Realitzar campanyes de publicitat digitals: SEM, afiliació, email màrqueting i inbound màrqueting.

• Dissenyar i gestionar una planificació de mitjans i conèixer les mètriques per avaluar els resultats.

• Aprofitar tot el potencial de les xarxes socials mitjançant continguts orgànics i de pagament per generar engagement.

• Desenvolupar una estratègia omnicanal en l'empresa que inclogui el llançament d'un projecte de Ecommerce.





 





Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Estratègia de Màrqueting Digital
Mòdul 2: Web & Mobile Màrqueting: SEO & ASO
Mòdul 3: SEM i mitjans digitals
Mòdul 4: Social Media
Mòdul 5: Display i planificació
Mòdul 6: Comerç elèctronic

Destinataris

Responsables de Màrqueting, Publicitat i Comunicació

Professionals de eMàrqueting

Community Managers i Online Reputation Managers

Caps de producte

Responsable de Tecnologies

Responsables d'Internet i Comerç Electrònic

Professionals de desenvolupament de negoci

Professionals d'agències i consultores interactives

Professionals de màrqueting relacional

Gerents de pimes

Veure més

Horari/Torn

Divendres i dissabtes 16:30-21:30 / 9:00-14:00.

Durada

Inici: 19/10/2018. Fi: Juliol 2019. Durada: De 5 mesos a 1 any.

Titulació obtinguda

Diploma Màster en Màrqueting Digital atorgat per ESIC. European Diploma in Interactive Màrqueting atorgat per FEDMA.

Preu

18.900 €

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital

Màster en Màrqueting Digital