ESERP, Escola Superior

Màster en Màrqueting Digital i Social Media a Barcelona

ESERP, Escola Superior

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
6.500 €

Descripció

Si t'agraden les noves tecnologies i les xarxes socials i vols encaminar el teu futur laboral a aquest sector, formar-te amb el Màster en Màrqueting Digital i Social Media a Barcelona és la millor opció per fer-ho. Podràs ser Social Media Manager, el responsable de les estratègies de màrqueting en línia o fins i tot encarregar-te de la secció de comerç electrònic de la teva empresa.



Aprendràs a estudiar als consumidors en l'entorn digital, a determinar un públic objectiu ia mesurar la influència i el retorn de les teves accions, entre altres coses. També aprendràs a gestionar les xarxes socials ia actuar en cas de crisi a la Xarxa. A més, coneixeràs diferents tendències de mercat com les botigues virtuals i l'ús de dispositius mòbils, que augmenta cada any.



A finalitzar-lo, obtindràs el reconeixement tant de ESERP com de la Universitat Camilo José Cela, que et atorgarà un títol universitari propi. I, per si això fos poc, tindràs accés a la Borsa d'Ocupació d'ESERP, perquè el procés de trobar feina no sigui tan complicat.



Ja saps, si el màrqueting és el teu, demana informació sense compromís sobre el Màster en Màrqueting Digital i Social Media a Barcelona. En tan sols un any i amb totes les facilitats podràs dedicar-te al que més t'agrada. A què estàs esperant?
Veure més

Temari del curs

Fonaments de màrqueting i màrqueting digital.
  • El nou perfil del consumidor i els stake-holders.
  • Fonaments del màrqueting estratègic.
  • Evolució del màrqueting i Mktg mix.
  • Introducció a Mktg digital i estratègia digital.
Community management
  • Facebook - instragram - google + - pinterest, etc ...
  • Linkedin.
  • Twitter.
  • Eines cm.
  • Blogging.
  • La figura del community manager.
  • Gestió de crisi corporatives en xarxes socials.
Digital & Social mitjana strategy.
  • Social mitjana strategist: net strategy.
  • Social CRM.
  • Inbound Mktg.
  • Growth hacking.
Posicionament en motors de cerca.
  • Seu.
  • Sem.
Brand reputation.
  • Gestió de marca corporativa i marca personal.
  • Reputació: audiència vs influència.
E-commerce.
  • Correu electrònic màrqueting i màrqueting d'afiliació / avaluació del retorn.
  • Mobile màrqueting.
Tractament jurídic del Marekting Digital.
  • Dret digital.
  • Protecció dades - propietat intel·lectual.
Màrqueting de continguts.
  • Màrqueting de continguts.
  • Storytelling.
  • Crowdsourcing.
  • Gamification.
Innovació i noves tecnologies.
  • Technology experience & showroom.
  • Lot.
Gestió d'equips de màrqueting digital.
  • Organización de màrqueting digital.
  • Habilitats directives i gestió de competències.
  • Habilitats de comunicació.
Veure més

Requisits

Es deu complir i acreditar un dels següents requisits amb la documentació que es detalla:

  • titulació universitària


Alumnes espanyols o comunitaris:



Fotocòpia del títol universitari oficial amb segell original de la Universitat d'origen, o bé fotocòpia notarial conforme la titulació és original. En el cas que el seu títol s'estigui tramitant, podrà presentar un certificat original de finalització d'estudis i expedient acadèmic amb les seves qualificacions, tots dos documents amb segell i signatura de la institució educativa.



En el cas que el títol estigui expedit en un idioma que no sigui espanyol, s'ha de lliurar una traducció jurada al català degudament signada per un notari.



Alumnes extracomunitaris:



Fotocòpia del títol universitari a la que prèviament hauran aplicat la postil·la de l'Haia o el segell legal equivalent, en el cas que el seu país no estigui subscrit al Conveni de la Haia (l'informaran a la Universitat on va cursar els seus estudis).



 4 anys d'experiència professional



Certificat original realitzat per l'Empresa i signat pel responsable corresponent amb signatura legitimada, en què consti el període en el qual va realitzar tasques professionals i una breu descripció de les seves funcions. Haurà de presentar l'original i estar segellat per l'empresa.
Veure més

Metodologia

Casi-Study: les àrees funcionals de l'empresa s'estudien a través de casos pràctics. La majoria dels quals desenvolupen problemes reals que poden donar-se en qualsevol companyia;

PMO: eines de gestió i acompanyament per transformar un Projecte en realitat, amb visió global i dinàmica de l'entorn, amb les seves fortaleses i debilitats;

Inspireo Workshop / metodologia LEGO: millora de la captació empresarial, alliberant el potencial de les persones en un entorn de treball creatiu i participatiu. Aplicada A través de tallers propis anomenats INSPIREO WOKSHOP;

Balanced Scorecard (disseny d'estratègies en la direcció d'empreses). Model de gestió basat en objectius la consecució es mesura mitjançant indicadors de negoci;
Team Building: els alumnes es divideixen en petits grups de treball. El treball en grup és una part fonamental de la preparació de futurs professionals amb llocs de responsabilitat.

Idiomes en què s'imparteix

espanyol

Horari/Torn

Tarde

Durada

1 any

Objetius


  • Alta capacitat d'organització, direcció i gestió.

  • Facilitat d'adaptació al canvi ia la innovació tecnològica.

  • Habilitat per aportar plans estratègics i operatius en l'alta direcció de l'empresa.

  • Anàlisi crítica i capacitat d'abstracció.

  • Rapidesa en la identificació, anàlisi de problemes i solució dels mateixos.

  • Mentalitat oberta a l'entorn socioeconòmic i cultural.


Així com un alt enriquiment cultural, tant personal com professional en el desenvolupament de la seva activitat diària, transformant finalment el cost de formació en productivitat per a l'empresa i les organitzacions.

Titulació obtinguda

Màster en Màrqueting Digital i Social Media.

Titulació Pròpia de Màster expedit per ESERP

Perspectives laborals

Els estudis t'aportaran la possibilitat de desenvolupar la teva activitat professional en diferents àrees on podràs treballar en àrees com:

Direcció de Màrqueting Digital;
Community Manager;
Social Media;
Màrqueting Relacional;
Màrqueting Directe;
Sales Manager & Product Manager;
Màrqueting Manager & Branding Manager;
Key Account Manager;
E-Commerce: b2b, b2c, one2one;
Consultoria Estratègica en Màrqueting Digital;
Creativitat i Innovació.

Promocions

En el Departament de Beques de ESERP us proposem totes les eines que la Fundació posa a la seva disposició per cobrir totes les seves necessitats econòmic - financeres, de tal manera que pugui centrar els seus esforços exclusivament en la realització del procés d'admissió.



En ESERP oferim diferents plans d'ajudes per als alumnes que cursin Màsters i MBA presencials.

Preu

6.500 €
Alumnos de la UE (Unión Europea) y con posesión de NIE:
Primer pago 1.000?;
El resto se abonará en 10 mensualidades consecutivas de octubre a julio 5.500?. /


Alumnos no procedentes de la UE (Unión Europea):
Primer pago 2.000?;
El resto se abonará en 10 mensualidades consecutivas de octubre a julio 4.500?.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital i Social Media a Barcelona

També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting Digital i Social Media a Barcelona