IL3 - Universitat de Barcelona

Màster en Màrqueting Digital & Social Media

IL3 - Universitat de Barcelona

Màster
Semi-presencial
65 Crèdits
  • Barcelona
6.040 €

Descripció

Una revolució radical s'està vivint en el dia a dia d'un professional del màrqueting i la comunicació. Les empreses s'estan adaptant de forma ràpida a noves eines en entorns digitals. Com a professional en aquest camp, has de preparar-te per integrar, dins el Pla de Màrqueting, les estratègies i les eines digitals per a la generació de tràfic, captació, fidelització i mesurament de resultats.



El Màster en Màrqueting Digital & Social Media de la Universitat de Barcelona, d'una banda t'aporta les habilitats i competències necessàries per crear campanyes on-line efectives, analitzar els resultats i prendre les decisions correctes, integrant-les al pla de màrqueting general de la marca o companyia. Per altra banda, t'ofereix les claus per entendre el canvi de paradigma comunicatiu i la formació necessària per dissenyar plans estratègics de social media.



D'aquesta manera, es configura com el més complet, actualitzat i pràctic en aquest camp, i va de la mà dels professionals que estan liderant la revolució digital en empreses de referència, per així treure el màxim rendiment de les oportunitats dels entorns digitals.



MÀSTER EN MÀRQUETING DIGITAL & SOCIAL MEDIA (65 ECTS) = POSTGRAU EN MÀRQUETING DIGITAL (30 ECTS) + POSTGRAU EN COMMUNITY MANAGER & SOCIAL MEDIA (30 ECTS) + PROJECTE FINAL (5 ECTS)
Veure més

Temari del curs

Postgrau en Màrqueting Digital

1. Valorar el present i el futur digital
1.1. El nou consumidor
1.2. El canvi cultural
1.3. Actors que intervenen en el nou mercat digital
1.4. La relació consumidor, tecnologia i marques
1.5. Tendències digitals

2. Aprendre a pensar: definint l'estratègia digital
2.1. Estratègia de marca i branded content
2.2. Estratègies de generació de trànsit
2.3. Estratègies de conversió
2.4. Estratègies de fidelització
2.5. La planificació de mitjans
2.6. Definició del pressupost

3. Passar a l'acció: gestió d'un entorn multipantalla
3.1. SEM (search engine marketing)
3.2. SEO (search engine optimization)
3.3. Social media optimization (SMO) i social media marketing (SMM)
3.4. Mòbils, tablets i phablets: les noves pantalles
3.5. Aplicacions i màrqueting d'apps
3.6. Publicitat mòbil
3.7. Display i rich media
3.8. E-mail màrqueting
3.9. Planificació de mitjans digitals

4. Connectar marques i persones: estratègies i reputació en les xarxes socials
4.1. Què ofereixen les xarxes socials a les marques
4.2. Disseny d'estratègies en social media
4.3. Disseny de línies editorials per a social media
4.4. Anàlisi i mesurament de KPI en social media. Gestió col·laborativa. Estratègies d'escolta
4.5. Reputació de marca, manuals de gestió de crisi i el poder dels influencers

5. Innovar en el missatge: creativitat eficaç, creativitat que funciona
5.1. La força de les idees. Aprendre a pensar creativament
5.2. Principis bàsics de la creativitat en entorns digitals
5.3. Contingut per crear relacions
5.4. Storytelling transmedia

6. Valorar l'èxit: mesures, anàlisi, aprenentatge i optimització
6.1. Mesura més enllà del clic
6.2. Analítica web
6.3. Mobile Analytics
6.4. Social Analytics
6.5. El mesurament en mitjans directes i massius

Postgrau en Community Manager & Social Media

1. La Nova Era de la Web Social

1.1. L'organització en l'era de la conversa
1.2. El web 2.0 són les persones
1.3. Nous entorns, nous continguts
1.4. El blogging i l'escriptura en entorns digitals
1.5. Xarxes socials, microblogging i contingut conversacional
1.6. Reputació en línia i marca personal
1.7. Recursos humans i detecció del talent
1.8. Introducció al fenomen Open
1.9. Open innovation-crowdsourcing
1.10. Open Government - Govern 2.0
1.11. Open journalism - Periodisme 2.0
1.12. Mitjans socials a l'empresa: el marc jurídic 2.0
1.13. Com identificar els riscos jurídics?

2. Community Management
2.1. Què és un community manager?
2.2. Funcions, tasques i responsabilitats del community manager
2.3. Com ha de ser un community manager. Els deu manaments
2.4. Les eines del community manager
2.5. Accions de comunicació sobre hubs
2.6. El decàleg de les relacions i la moderació: nettiquete i respecte a la comunitat
2.7. SMM. Social Media Manager. El community manager empresarial
2.8. SMS. Social Media Strategist. L'estratega que confecciona i dirigeix el pla estratègic
2.9. L'escenari futur del community management

3. Estratègia de Comunicació en Xarxes Socials: Net Strategy
3.1. La comunicació institucional/corporativa en l'univers 2.0
3.2. El pla de comunicació corporativa 2.0
3.3. La importància del contingut
3.4. Altres eines de social media per a la comunicació corporativa
3.5. Les relacions públiques corporatives i el social media
3.6. Mobile strategy
3.7. Anàlisi i avaluació de resultats

4. Màrqueting Relacional
4.1. Inbound Marketing i el màrqueting de contingut
4.2. La revolució del màrqueting relacional: el social CRM
4.3. Recollint informació per a l'estratègia de social CRM
4.4. Estratègia de venda en social CRM
4.5. La tercera pota del social CRM
4.6. El social CRM més enllà de les vendes

5. Màrqueting Online i Posicionament
5.1. La publicitat en Internet en l'era d.b. (després del banner)
5.2. Publicitat en línia: un mètode publicitari per a cada tipus de campanya
5.3. Màrqueting en cercadors. Posicionament orgànic SEO
5.4. Màrqueting en cercadors. Posicionament de pagament SEM
5.5. SEO Social
5.6. Marketing Mobile

6. Analítica Web i Eines en Línia
6.1. Introducció a l'analítica web i la presa de decisions
6.2. Quadre de comandament i interpretació de dades
6.3. Analítica web i cercadors
6.4. Mètriques per a xarxes socials
6.5. Fidelització de l'usuari i mesurament del retorn de les accions
6.6. Del ROI al poder de les relacions
6.7. Breu manual d'ús de Google Analytics
6.8. Eines d'analítica, monitorització i community management

7. Social Commerce: La Venda a través de les Xarxes Socials
7.1. Models de negoci en Internet
7.2. E-Commerce: crea la teva botiga en línia
7.3. Social Commerce: integra el social media al teu e-Commerce
7.4. Facebook Commerce
7.5. Blog Commerce
7.6. Estratègies e-Commerce en altres xarxes socials
7.7. Social Mobile Commerce

8. Projecte Final de Postgrau: Pla de Comunicació 2.0

Projecte final de Màster
Veure més

Destinataris

El Màster està dissenyat per a professionals interessats en dissenyar estratègies i aplicar eines pròpies digitals per tal d'obtenir la màxima rendibilitat en entorns digitals.



El programa està pensat per a tu si ets:




  • Social Media Manager, Community Manager, Responsable de continguts digitals, investigador de mitjans i estudis de mercat, redactor i qualsevol persona interessada als Social Media.

  • Responsables de RP d'agències de publicitat i de comunicació

  • Professional d'un departament de màrqueting: Product Manager, Brand Manager, responsable o director de Màrqueting o Comunicació, o bé vinculat a la RSC i a la imatge corporativa

  • Professional amb un perfil tecnològic i amb voluntat de desenvolupar-te en màrqueting digital

  • Emprenedor, especialment si Internet és una part important de la teva estratègia o si vols fer carrera professional en entorns on-line, 2.0 o relacionats amb el màrqueting digital



Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

Primer curs: Dilluns, dimarts de 18:45h a 21:45h i l'últim dimecres de cada mes en el mateix horari. Segon curs: on-line

Data Límit:

Matricula oberta

Durada

1625 hores

Inici curs: 25 abril 2016
Final curs: 12 febrer 2018

Lloc on s'imparteix el curs

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

Objetius

El Màster en Màrqueting Digital & Social Media és un programa innovador que té l'objectiu de proporcionar les pràctiques més actuals del màrqueting en entorns digitals. Concretament, quan acabis el Màster, tindràs una visió especialitzada de les possibilitats del màrqueting digital i estaràs preparat per:


Dissenyar, desenvolupar i gestionar un Pla de Màrqueting Digital, coherent amb el Pla General de Màrqueting
Tindràs una visió estratègica de les Xarxes Socials i què, com i quan poden aportar valor al pla de màrqueting.
Escollir i aplicar les eines de màrqueting digital per assolir els objectius en cada una de les estratègies de màrqueting
Crear campanyes on-line efectives, analitzar-ne els resultats i prendre decisions correctes
Estudiar el canvi de paradigma comunicatiu i l'aparició de la reputació digital.
Formar en la concepció i en l'execució de plans estratègics oberts.
Conèixer la gestió de comunitats virtuals.

Titulació obtinguda

Màster en Màrqueting Digital & Social Media per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.

Promocions

Possibilitat de Descomptes, beques i finançament.

Preu

6.040 €

Avantatges del curs

Respon a la creixent demanda del mercat d'especialistes en estratègia digital i xarxes socials.
Aprendràs a integrar el medi on-line estratègicament al teu pla de màrqueting amb una visió 360º, amb especial èmfasi en social media.
Optimitzaràs la inversió en mitjans als diferents canals digitals i proveïdors digitals de manera òptima per escollir, controlar i exigir de manera eficient.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital & Social Media

També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting Digital & Social Media