European University Barcelona

Màster MBA en Màrqueting Internacional

European University Barcelona

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
20.300 €

Descripció

L'MBA a International Màrqueting cobreix els aspectes fonamentals de la comprensió de mercats, competidors, productes de cartera de valors i comportament del consumidor des d'una perspectiva internacional. Emfatitza els moviments actuals en estratègies de màrqueting electrònic i canvis en la publicitació i l'ús dels mitjans de comunicació. Aquest programa equipa als graduats amb les eines necessàries, les habilitats i la mentalitat requerides per ser comerciants internacionals efectius.



Objectius:



1.Integrar les teories d'inversió i comerç internacional en una anàlisi aplicat de comportament empresarial observat.

2.Evaluar críticament les activitats i estratègies de negoci internacional davant les normes i els reglaments econòmics.

3.Comparar i contrastar els conceptes clau i les teories actuals relacionades amb l'estratègia de negoci i la gerència estratègica.

4.Aplicar les teories apropiades i rellevants a situacions de negoci complexes per determinar futures direccions estratègiques i desenvolupar recomanacions per a la implementació.

5.Evaluar críticament opcions estratègiques i seleccionar la més apropiada per implementar, i així assegurar la sostenibilitat a llarg termini d'una organització.

6.Desarrollar un Pla de Màrqueting Internacional.

7.Demostrar la comprensió de les teories de publicació més importants i la seva utilitat.

8.Avaluar i utilitzar apropiadament totes les tècniques disponibles d'estudi de mercats.

Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

1. Els alumnes obtindran una base sòlida en la gestió de la comunicació i el màrqueting global, dotant-los d'un perfil professional multidisciplinari especialitzat en la segmentació de productes o serveis i el coneixement de les millors tècniques d'investigació de mercats internacionals.
2.Desempeñar amb èxit una carrera professional en l'àrea de Màrqueting a nivell internacional.
3.Aspirar a llocs directius del màxim nivell.
4.Competencias transversals essencials en l'empresa actual: Comunicació Professional, Direcció d'Equips, Creativitat, Visió Internacional, Anticipació al Canvi i Responsabilitat Ètica, Social i Mediambiental.

Requisits

REQUERIMENTS DE ADMISSIÓ
-Finalització Amb èxit d'un grau o llicenciatura (qualsevol branca)
-Experiència De dos anys o pràctiques de sis mesos per finalitzar-amb el programa d'MBA
-Qualificació De 213 punts del TOEFL (per ordinador) per parlants d'anglès no nadius, o evidència de les habilitats d'anglès parlat / escrit requerides)
-GMAT O GRE (qualificació satisfactòria)
-Entrevista Amb el Degà / gerent del campus

Idiomes en què s'imparteix

Anglès

Places

30

Durada

PERÍODE DE MATRICULACIÓ
Tot l'any

DATES D'IMPARTICIÓ DEL CURS
Octubre a Juny

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Preu

20.300 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster MBA en Màrqueting Internacional

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster MBA en Màrqueting Internacional