European University Barcelona

Màster MBA en Màrqueting Internacional

European University Barcelona

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
20.300 €

Descripció

L'MBA a International Màrqueting cobreix els aspectes fonamentals de la comprensió de mercats, competidors, productes de cartera de valors i comportament del consumidor des d'una perspectiva internacional. Emfatitza els moviments actuals en estratègies de màrqueting electrònic i canvis en la publicitació i l'ús dels mitjans de comunicació. Aquest programa equipa als graduats amb les eines necessàries, les habilitats i la mentalitat requerides per ser comerciants internacionals efectius.



Objectius:



1.Integrar les teories d'inversió i comerç internacional en una anàlisi aplicat de comportament empresarial observat.

2.Evaluar críticament les activitats i estratègies de negoci internacional davant les normes i els reglaments econòmics.

3.Comparar i contrastar els conceptes clau i les teories actuals relacionades amb l'estratègia de negoci i la gerència estratègica.

4.Aplicar les teories apropiades i rellevants a situacions de negoci complexes per determinar futures direccions estratègiques i desenvolupar recomanacions per a la implementació.

5.Evaluar críticament opcions estratègiques i seleccionar la més apropiada per implementar, i així assegurar la sostenibilitat a llarg termini d'una organització.

6.Desarrollar un Pla de Màrqueting Internacional.

7.Demostrar la comprensió de les teories de publicació més importants i la seva utilitat.

8.Avaluar i utilitzar apropiadament totes les tècniques disponibles d'estudi de mercats.

Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

1. Els alumnes obtindran una base sòlida en la gestió de la comunicació i el màrqueting global, dotant-los d'un perfil professional multidisciplinari especialitzat en la segmentació de productes o serveis i el coneixement de les millors tècniques d'investigació de mercats internacionals.
2.Desempeñar amb èxit una carrera professional en l'àrea de Màrqueting a nivell internacional.
3.Aspirar a llocs directius del màxim nivell.
4.Competencias transversals essencials en l'empresa actual: Comunicació Professional, Direcció d'Equips, Creativitat, Visió Internacional, Anticipació al Canvi i Responsabilitat Ètica, Social i Mediambiental.

Requisits

REQUERIMENTS DE ADMISSIÓ
-Finalització Amb èxit d'un grau o llicenciatura (qualsevol branca)
-Experiència De dos anys o pràctiques de sis mesos per finalitzar-amb el programa d'MBA
-Qualificació De 213 punts del TOEFL (per ordinador) per parlants d'anglès no nadius, o evidència de les habilitats d'anglès parlat / escrit requerides)
-GMAT O GRE (qualificació satisfactòria)
-Entrevista Amb el Degà / gerent del campus

Idiomes en què s'imparteix

Anglès

Places

30

Durada

PERÍODE DE MATRICULACIÓ
Tot l'any

DATES D'IMPARTICIÓ DEL CURS
Octubre a Juny

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Preu

20.300 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster MBA en Màrqueting Internacional

Màster MBA en Màrqueting Internacional