Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Màster Online en Competències de l'Economia Digital (Especialitat Gestió de Customer Contact Center)

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció

Construeix i gestiona amb èxit un contact center professional i aconsegueix una major satisfacció i fidelitat dels teus clients

Amb la irrupció del els entorns 2.0 i el Social Media, la gestió dels actuals Contact Center requereixen de professionals amb una alta formació i unes excel·lents capacitats directives. Si vols ser un d'ells, el canvi comença amb el Màster Online en Competències de l'Economia Digital amb l'especialitat en Gestió de Contact Center.

El Màster online està format per 6 mòduls i els alumnes poden configurar-lo a mida segons les necessitats i interessos professionals.

Temari del curs

  • Gestió Avançada de Clients en Contact Center
  • Gestió de Tecnologia de Contact Center
  • Gestió Avançada d'Operacions en un Contact Center
  • Gestió de Recursos Humans en un Contact Center
  • Direcció i Control de Gestió de Contact Center
  • Customer Experience Management
  • Customer Relationship Management
  • Social Media Management
  • Datamining & Customer Intelligence

Metodologia

El nostre ensenyament està BASADA EN LA PRÀCTICA i serà sempre aplicable a la realitat de les empreses. On els professors-professionals fan pensar, discutir, reflexionar i treballar sobre els aspectes més importants del contingut de cada tema.

Durada

Desde el 20/09/2016
fins el 20/07/2017

Titulació obtinguda

ICEMD és la primera i l'única institució a Espanya que atorga als seus alumnes les titulacions europees en Màrqueting Directe i Interactiu.

Perspectives laborals

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Promocions

Beques per desocupació:

Facilitem l'accés a la formació a aquelles persones que a hores d'ara compten amb menys recursos.



Programa bonificable per la Fundació Tripartita.


Preu

9.900 €
Matrícula: 1000 ¤
Rest del Curs: 8900 ¤

Avantatges del curs

Els alumnes Màster presenten al final de la seva formació un treball personal d'investigació en format Bloc -a la plataforma Blocs ICEMD- o white paper sobre una temàtica del seu interès relacionada amb el programa, guiat en tot moment de la seva realització per un tutor.
Si és la primera incursió en els Blocs, t'ensenyarem com fer-ho, divulgar-lo i treure-li el màxim rendiment. Serà "el teu" Blog. A més tindràs un tutor que et guiarà en cada moment de la teva feina d'investigació o del bloc.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Online en Competències de l'Economia Digital (Especialitat Gestió de Customer Contact Center)

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster Online en Competències de l'Economia Digital (Especialitat Gestió de Customer Contact Center)