Màster en Organització d'esdeveniments, patrocini i protocol

Màster oficial
Presencial
70 crèdits
15500 €

Descripció

La Global Alliance for Public Relations and Communication Management posa de manifest que la comunicació estratègica s'alça protagonista davant la creixent necessitat cooperació, productivitat i empatia amb els diferents públics.
En ple segle XXI, juntament amb l'expansió de la tecnologia i la necessitat de les organitzacions públiques i privades de comptar amb una imatge pública cada vegada més apurada i definida, el patrocini, l'organització d'esdeveniments i el protocol estan experimentat un creixement sense precedents . Prova d'això l'augment dels recursos que les organitzacions destinen a aquestes eines que es configuren com a estratègiques tant a nivell intern com extern en la projecció de la identitat i la reputació corporativa i institucional.
Aquest creixement imprimeix una empenta professional amb la demanda perfils especialitzats en l'adequada gestió d'aquests instruments estratègics de comunicació al servei dels objectius institucionals, perquè estiguin preparats per afrontar un escenari en el qual les accions tradicionals de comunicació deixen de ser suficients.
El Màster de Patrocini, Organització d'Esdeveniments i Protocol d'EAE Business School prepara els alumnes per al domini dels codis que permeten dur a terme una adequada projecció pública i el coneixement integral dels instruments més eficaços per a la definició i perfeccionament de les identitats , la visibilitat organitzacional i el posicionament en l'espai-temps. Tot això des d'una perspectiva renovada, moderna i ajustada a les demandes actuals.

Temari

Direcció i Gestió de l'Organització
• Protocol institucional i empresarial
• Nobiliaria i emblemàtica
• Honorificencia i dret premial
• Organització política i interculturalitat
Imatge, Identitat i Cultura Corporativa
• Comunicació institucional (Branding corporatiu)
• Pla de comunicació intern i extern (estratègies de comunicació)
Planificació Estratègica de Mitjans
• Organització d'actes, esdeveniments i cerimònies
• Comunicació efectiva i nous canals; Web i RRSS (pla mitjans)
• Sinergies d'equips de restauració i comportament social
Pràctiques d'Empresa
• Pràctiques d'empresa
Treball Final de màster
• Treball de fi de máster6
Minor: Minor

Metodologia

Full time. Flexible Start Date: Es tracta d'una metodologia innovadora i flexible que permet oferir als alumnes internacionals un sistema d'incorporació contínua de diverses etapes perquè puguin incorporar-se a les classes presencials posterior a l'començament oficial de el programa sense problemes. Per a la convocatòria de maig 2021 ofereixen quatre etapes / dates per l'on-boarding dels alumnes a les classes presencials. Sol·licita informació sobre el teu programa d'interès i un assessor t'informarà sobre les dates d'incorporació previstes.

Idiomes en els quals s'imparteix

Español.

Durada

Propera convocatòria: Octubre 2021.

Objectius

• Saber aplicar les tècniques pròpies del protocol en tot tipus d'actes, així com la posada en escena tant de les cerimònies institucionals com de l'àmbit empresarial, de caràcter nacional o internacional.
• Distingir el protocol en les diferents administracions i organismes de caràcter oficial. Conèixer les normes i usos protocol·laris en l'àmbit empresarial i particular i l'estructura d'un departament de protocol i el seu funcionament.
• Adquirir els coneixements necessaris en l'àrea de la comunicació i el funcionament dels mitjans de comunicació en la seva relació amb les institucions. Saber realitzar un pla de comunicació, tant intern com extern, aplicat al tipus d'esdeveniment concret.
• Distingir les diferents organitzacions polítiques, així com els usos i costums de diferents cultures per a la seva posterior aplicació en el protocol i organització d'actes.

Perspectives laborals

Directors del Departament de Protocol i Cerimonial d'institucions públiques o privades. Directors de Relacions Públiques en Empreses i altres Organitzacions. Directors de Gabinet de Protocol. Directors d'Agències i Empreses de Protocol i Organització d'Esdeveniments. Directors d'Agències de Comunicació i de Relacions Públiques. Especialistes en Relacions amb els stakeholders. Caps de protocol. Event Manager. Planificació de congressos i reunions. Direcció i planificació estratègica d'imatge. Director de producció d'esdeveniments. Portaveu d'Empreses i Organismes Públics. Departaments d'Esdeveniments, Màrqueting o Comunicació en empreses i institucions. Director de Relacions Institucionals.

Avantatges del curs

International Talent Program: Si aspires a un desenvolupament professional internacional, disposaràs de la màxima visibilitat entre les multinacionals que col·laboren amb EAE a través d'Employment Workshops i d'entrevistes amb headhunters i consultors internacionals de selecció. Partners de Prestigi. Programa Residencial Internacional: L'alumne tindrà l'opció de realitzar dues setmanes de residencial internacional a l'SDM Institute for Management Development (Mysore, Índia). Aquest programa residencial té un cost addicional per a l'alumne. Consell Assessor: El pla d'estudis del màster es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea de Màrqueting i Comunicació, format per 23 professionals d'empreses com Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa o Dockers, entre d'altres. Trobades amb professionals de grans empreses i altres alumnes, que et permetran ampliar la teva xarxa de contactes.

Borsa de treball

El Servicio de Carreras Profesiones de EAE Business School se encarga de crear nuevas oportunidades laborales que orienta y acompaña al alumno, con un análisis de su perfil para alcanzar sus objetivos
Campus i seus: EAE Business School
E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas
C/ Aragón, 55 08015 Barcelona
Cursos més populars
X