Màster Professional en Màrqueting Digital i Social Media

Màster
Presencial | On-line | Distància
Consulteu el preu

Descripció

L'objectiu de l'Màster en Màrqueting Digital i Social Media és formar professionals de primer nivell perquè puguin implementar i desenvolupar amb èxit estratègies de màrqueting, a través dels canals digitals, que ajudin a assolir els objectius de l'empresa. I tot des d'una perspectiva molt pràctica en la que l'alumne va a tenir contacte amb alguns dels millors professionals de l'màrqueting digital a Espanya, que li van a mostrar l'últim de el sector.
El Màster no es va a centrar únicament a Internet com a vehicle per a la promoció dels productes i serveis, sinó que va a abordar, des d'una perspectiva integral, com afecta a les diferents dimensions de l'màrqueting, permetent l'alumne acabar el Màster amb sòlids coneixements que responguin a preguntes el tipus: com afecta Internet a la política de fixació de preus? Quines característiques tenen els canals digitals com a mitjans de venda? Hi ha productes de venda exclusiva a Internet? Com puc trobar al meu target? Tinc la mateixa competència en la Xarxa que en el punt de venda físic?
Aquest Màster de màrqueting digital té un contingut que barreja dos aspectes fonamentals: d'una banda, les eines, ja que resulta fonamental conèixer en profunditat les eines digitals aplicades a el món professional; d'altra banda, l'estratègia, així, l'alumne veurà multitud de casos i activitats i serà capaç de seleccionar la millor estratègia possible.
Es tracta de l'Màster més innovador de mercat, ja que s'ha reformat el seu contingut íntegrament en l'any 2018, amb un enfocament molt pràctic, per adaptar-se al que s'està demandant en el mercat. Els alumnes no només assisteixen a sessions sobre estratègies digitals, sinó que es veuran obligats a planificar-les, implementar-les i mesurar-les. Durant el Màster, els alumnes dissenyen webs, aplicacions mòbils i chatbots, llancen campanyes de social ads i gràfics màrqueting, gestionen perfils de xarxes socials, reben la informació per obtenir els certificats de Google Adwords, Google Analytics o Hootsuite, desenvolupen estratègies de CRO , aprenen els programes de disseny gràfic i d'edició de vídeo més utilitzats en el mercat, etc.

Temari

El Màster en Màrqueting Digital i Social Media de l'CEF.- compta amb un programa molt ambiciós que recull el contingut fonamental que ha de conèixer un professional que vulgui fer carrera en l'àmbit de l'màrqueting en els canals digitals.
El Màster, que ja compta amb diverses edicions, ha estat reformulat en el curs 2018 per adaptar-se a les últimes tendències que s'estan produint en l'àmbit de l'màrqueting. En aquest sentit, podem dir que és el programa més nou de mercat que permet la consecució d'un títol oficial (el Màster Universitari en Màrqueting Digital i Xarxes Socials de la UDIMA).
A més, els coneixements obtinguts al llarg de el programa, acuradament dissenyats tenint en compte les necessitats que es demanen al mercat, van ser posats a prova en el Treball de Fi de Màster, que persegueix la realització d'un pla de màrqueting digital o de digitalització d'una empresa. L'objectiu és aconseguir ampliar l'ocupabilitat de l'alumne.
A continuació es poden veure les assignatures de l'Màster en Màrqueting Digital i Social Media de l'CEF.-, així com la seva organització en semestres i el nombre de crèdits de cadascuna d'elles:
Primer semestre 30
• Ecosistema i Transformació Digital juny
• Client Digital març
• Pla de Màrqueting Digital juny
• Disseny Web, Comerç Electrònic i Experiència d'Usuari juny
• Social Media i Content Màrqueting 6
Segon semestre 30
• Màrqueting en Cercadors juny
• Display Màrqueting i Planificació Publicitària juny
• Intel·ligència de Negoci i Data Driven Màrqueting 3
• Analítica web i en Xarxes Socials març
• Pràctiques Externes 6
• Treball Fi de Màster 6
Total crèdits 60

Destinataris

El Màster s'adreça a tots aquells amb titulació universitària i que estan interessats en especialitzar-se en les àrees de l'màrqueting digital, el comerç electrònic i els social media. També a tots aquells emprenedors que volen iniciar negocis que tinguin com a base l'entorn digital i necessitin conèixer les claus i oportunitats que ofereix Internet.
No cal que es tinguin profunds coneixements de l'màrqueting per accedir a aquest màster, ja que a el principi de la mateixa es van a repassar els fonaments de l'màrqueting i de la comercialització de productes.
No obstant això, aquells llicenciats o graduats que no provinguin de les àrees de Comerç i Màrqueting, Economia, Organització d'Empreses, Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual i que vulguin obtenir l'oficialitat, hauran de cursar uns complements formatius a través de la UDIMA. En concret, es tracta de dues assignatures: "Màrqueting i Globalització" i "Xarxes Socials i Community Management".
Campus i seus: CEF Centro de Estudios Financieros
CEF Barcelona
C/ Gran de Gràcia, 171 08012 Barcelona
Cursos més populars
X