Cambra de Comerç de Sabadell

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)

Cambra de Comerç de Sabadell

Curs
On-line
60 Hores
380 €

Descripció

En aquest curs definirem metodologies i aplicarem tècniques que ens permetin desenvolupar un pla d'acció per optimitzar el posicionament orgànic d'una web.

Practicarem amb eines i desenvoluparem habilitats que tindran com a objectiu aconseguir aparèixer en les primeres posicions dels rànquings dels cercadors per aquelles cerques més rellevants.

Temari del curs

MÒDUL 1: EL FUNCIONAMENT DELS MOTORS DE RECERCA I ELS CERCADORS MÉS IMPORTANTS
1.1. Com funcionen els cercadors
1.2. Cercadors genèrics i cercadors específics
1.3. Els cercadors més importants
1.4. Eines per trobar els cercadors més usats a cada país
 
MÒDUL 2: EL POSICIONAMENT EN CERCADORS EN EL MARC DEL TEU PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
2.1. Una visió estratègica del SEO
2.2. Els pilars de l'inbound màrqueting
2.3. El SEO i l'embut de conversió
 
MÒDUL 3: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAUS ADEQUADES
PART I. LONG TAIL SEO AND GOOGLE TRENDS
3.1. Factors per seleccionar les paraules clau: volum, competència i rellevància
3.2. El Long Tail SEO
3.3. Google Trends: l'eina per trobar paraules genèriques.

MÒDUL 4: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAU ADEQUADES PART II.
EL PLANIFICADOR DE PARAULES CLAU DE GOOGLE ADWORDS
4.1. Com donar-se d'alta a Google Adwords per utilitzar el planificador de paraules clau
4.2. Les funcionalitats de l'eina
4.3. Anàlisi de resultats
 
 
MÒDUL 5: ELS REQUISITS TÈCNICS QUE UNA WEB HA DE TENIR PER POSICIONAR
5.1.Contenido indexable
5.2. Estructura d'enllaços rastrejable
5.3. Disseny optimitzat per a dispositius mòbils
 
MÒDUL 6: OPTIMITZACIÓ INTERNA DE LA WEB: ONSITE SEO
6.1. Densitat de paraules clau
6.2. Prominència de paraules clau
6.3. Com podem editar la web per optimitzar la prominència?
 
MÒDUL 7: L'OPTIMITZACIÓ EXTERNA DEL WEB: OFFSITE SEO
7.1. el PageRank
7.2. link building
7.3. El paper de les xarxes socials en el SEO
 
MÒDUL 8: EL POSICIONAMENT LOCAL. GOOGLE MY BUSINESS
8.1. SEO local
8.2. Com donar-se d'alta a Google My Business
8.3. Els punts clau del perfil de Google My Business
 
MÒDUL 9: COM MESURAR EL RENDIMENT DEL SEO MITJANÇANT GOOGLE ANALYTICS
9.1. Search Console
9.2. referències
9.3. els segments
Veure més

Destinataris

Està dirigit a professionals vinculats a àrees de màrqueting, comunicació, vendes, disseny o internacionalització que vulguin ampliar els seus coneixements per millorar el rendiment de les accions de màrqueting digital. També està dirigit a aquelles persones que volen ampliar els seus coneixements en màrqueting digital.

Metodologia

La formació en línia et permet formar-te on i quan vulguis, és més flexible, perquè no hi ha horaris, és el propi alumne qui marca quan vol estudiar i el temps de connexió. Això permet adaptar el curs a les necessitats de cada alumne.

Horari/Torn

Flexible

Durada

Data d'inici: 20 març 2017
Data de fi: 23 maig 2017

Promocions

Aquest curs és bonificable.

Preu

380 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)