Cambra de Comerç de Sabadell

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)

Cambra de Comerç de Sabadell

Curs
On-line
60 Hores
380 €

Descripció

En aquest curs definirem metodologies i aplicarem tècniques que ens permetin desenvolupar un pla d'acció per optimitzar el posicionament orgànic d'una web.

Practicarem amb eines i desenvoluparem habilitats que tindran com a objectiu aconseguir aparèixer en les primeres posicions dels rànquings dels cercadors per aquelles cerques més rellevants.

Temari del curs

MÒDUL 1: EL FUNCIONAMENT DELS MOTORS DE RECERCA I ELS CERCADORS MÉS IMPORTANTS
1.1. Com funcionen els cercadors
1.2. Cercadors genèrics i cercadors específics
1.3. Els cercadors més importants
1.4. Eines per trobar els cercadors més usats a cada país
 
MÒDUL 2: EL POSICIONAMENT EN CERCADORS EN EL MARC DEL TEU PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
2.1. Una visió estratègica del SEO
2.2. Els pilars de l'inbound màrqueting
2.3. El SEO i l'embut de conversió
 
MÒDUL 3: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAUS ADEQUADES
PART I. LONG TAIL SEO AND GOOGLE TRENDS
3.1. Factors per seleccionar les paraules clau: volum, competència i rellevància
3.2. El Long Tail SEO
3.3. Google Trends: l'eina per trobar paraules genèriques.

MÒDUL 4: COM SELECCIONAR LES PARAULES CLAU ADEQUADES PART II.
EL PLANIFICADOR DE PARAULES CLAU DE GOOGLE ADWORDS
4.1. Com donar-se d'alta a Google Adwords per utilitzar el planificador de paraules clau
4.2. Les funcionalitats de l'eina
4.3. Anàlisi de resultats
 
 
MÒDUL 5: ELS REQUISITS TÈCNICS QUE UNA WEB HA DE TENIR PER POSICIONAR
5.1.Contenido indexable
5.2. Estructura d'enllaços rastrejable
5.3. Disseny optimitzat per a dispositius mòbils
 
MÒDUL 6: OPTIMITZACIÓ INTERNA DE LA WEB: ONSITE SEO
6.1. Densitat de paraules clau
6.2. Prominència de paraules clau
6.3. Com podem editar la web per optimitzar la prominència?
 
MÒDUL 7: L'OPTIMITZACIÓ EXTERNA DEL WEB: OFFSITE SEO
7.1. el PageRank
7.2. link building
7.3. El paper de les xarxes socials en el SEO
 
MÒDUL 8: EL POSICIONAMENT LOCAL. GOOGLE MY BUSINESS
8.1. SEO local
8.2. Com donar-se d'alta a Google My Business
8.3. Els punts clau del perfil de Google My Business
 
MÒDUL 9: COM MESURAR EL RENDIMENT DEL SEO MITJANÇANT GOOGLE ANALYTICS
9.1. Search Console
9.2. referències
9.3. els segments
Veure més

Destinataris

Està dirigit a professionals vinculats a àrees de màrqueting, comunicació, vendes, disseny o internacionalització que vulguin ampliar els seus coneixements per millorar el rendiment de les accions de màrqueting digital. També està dirigit a aquelles persones que volen ampliar els seus coneixements en màrqueting digital.

Metodologia

La formació en línia et permet formar-te on i quan vulguis, és més flexible, perquè no hi ha horaris, és el propi alumne qui marca quan vol estudiar i el temps de connexió. Això permet adaptar el curs a les necessitats de cada alumne.

Horari/Torn

Flexible

Durada

Data d'inici: 20 març 2017
Data de fi: 23 maig 2017

Promocions

Aquest curs és bonificable.

Preu

380 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de Posicionament en cercadors (SEO)