Inesdi Digital Business School

Postgrau en Analítica Digital

Inesdi Digital Business School

Postgrau
Presencial | On-line | Semi-presencial
120 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem la 8a Edició del Postgrau en Analítica Digital, amb el qual adquiriràs un ampli coneixement de les diferents eines i mètodes d'anàlisi i mesurament en línia.

L'Analista Digital és la persona responsable de recopilar, analitzar i valorar els resultats de qualsevol acció realitzada a Internet, informació fonamental per determinar mesures correctives i properes accions. Una figura que està cobrant gran importància en les organitzacions.

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Importants professionals del sector de l'Analítica Digital impartiran classes teòriques i pràctiques, i faran un seguiment al llarg d'aquest postgrau.



    Ensenyament presencial i pràctica amb casos empresarials reals.

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs.

    Orientació laboral mitjançant un "Pla de carrera professional" individualitzat.

    Desenvolupament d'un "Quadre de comandament d'Analítica Digital".

 
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Situant l'Analítica web en el seu context
Estructura i metodologia del postgrau
El mesurament com a part de l'estratègia
Eines de mesura en línia, de feedback de l'usuari i d'intel·ligència
exercici pràctic
Mòdul 2: Pla de mesurament en línia
Objectius, KPI i hipòtesis
Estratègia de mesurament en línia
Estructura del pla de mesurament en línia
Perfil de l'analista digital
Mòdul 3: Intel·ligència Competitiva
Introducció i metodologia
Eines dedicades d'Intel·ligència Competitiva
Intel·ligència Competitiva amb eines analítiques internes
Intel·ligència competitiva en Social Media
Intel·ligència Competitiva per SEO i SEM
exercici pràctic
Mòdul 4: Conceptes tècnics bàsics per a l'Analítica web
Visió tècnica d'un analista web
Estructura dels clients i servidors web
Conceptes de posicionament
El codi de programació des de la visió d'un analista web
eines imprescindibles
Galetes i expressions regulars
Metodologies per a la mesura: tipus de dades en analítica web i eines de mesurament
Mòdul 5: Dominant una eina de web tracking: Google Analytics (GA)
Configuració de Google Analytics. Filtres, vistes i posada en marxa
Interfície, informes i segments avançats
Google Tag Manager: coneixement i gestió de l'entorn
Implementació estratègica: principals tipus de hits, trucs i scripts per a mesurament avançada, comerç electrònic millorat, protocol de mesurament
Informes personalitzats. Panells i alertes
Mòdul 6: Creació de quadres de comandament
Excel avançat
Introducció als quadres de comandament
Tipus de quadres de comandament
Quadres de comandament i panells de control
Recursos: fonts de dades i eines de visualització
exercici pràctic
Mòdul 7: Mesura i optimització de campanyes publicitàries
Mesurar l'efectivitat de la publicitat en línia
Càlcul de costos
landing pages
CRO (Conversion Rate Optimization). Processos d'optimització
Mòdul 8: Càlcul del ROI en Analítica Web
Què és el ROI i com mesurar-ho
El ROI en campanyes publicitàries
Mòdul 9: Altres eines de mesurament mitjançant marcadors
Webtrekk i Adobe - Digital Intelligence Suite
Adobe SiteCatalyst
Mòdul 10: Anàlisi estratègica de les accions en Social Media
Social Media Analytics
Objectius estratègics de Social Media
Fases del SMO
Anàlisi de buzz
casos pràctics
Mòdul 11: Vídeo & Rich Media Analytics. Apps & Mobile Analytics
Anàlisi dels vídeos en línia, mesurament i monitoratge
Mesura i optimització d'aplicacions multidispositiu
Mòdul 12: Les bases del Big Data: fusió de dades
Big Data, què és i per què és un repte?
Quin tipus de dades puc exportar?
Integració de dades de CRM
Data Science i Data Scientist
Mòdul 13: Tutoria de projecte
Preparant l'estratègia de mesurament
Definició d'objectius i KPI
Implantació de Google Analytics
Quadres de comandament
Optimització del lloc web
Pla de treball i costos

 
Veure més

Destinataris

Aquelles persones que volen especialitzar-se o completar la seva formació a l'entorn de Social Media o Màrqueting Digital per oferir una resposta professional a les demandes del mercat i les necessitats de les empreses. Emprenedors en l'entorn online que necessiten les eines necessàries per posar en marxa l'estratègia de mesurament en línia del seu negoci.





 

Requisits

Idealment, els interessats han de complir algun dels següents requisits:



    Disposar del títol de 2n Cicle Formatiu d'FP o Batxillerat.

    Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empresa, organització o institució.

    Disposar d'alguna titulació en Màrqueting o una altra disciplina empresarial.

    Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà individualment en INESDI, previ enviament del CV actualitzat amb fotografia.

 

Horari/Torn

Horari: divendres de 17:00 h a 20:00 h

Durada

Data d'inici presencial: 2018.05.30

Data d'inici en línia: 2018.01.30 i es precisés unes 750 hores de dedicació.


Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Agències de comunicació interactiva i online
Mitjans de comunicació online
Portals d'Internet
Empreses multimèdia i operadores de telecomunicacions
Departaments de màrqueting i publicitat interactiva

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Analítica Digital

També et recomanem aquests cursos

Postgrau en Analítica Digital