Inesdi Digital Business School

Postgrau en Comunicació Digital & Social Media

Inesdi Digital Business School

Postgrau
Presencial | On-line
120 Hores
  • Barcelona
2.490 €

Descripció

Et presentem la 46a Edició del Postgrau en Comunicació Digital & Social Media, amb el qual podràs convertir-te en un estrateg en Comunicació Digital i Social Media Management, amb amplis coneixements de les diferents plataformes socials. La figura del Social Media o Content Manager és "la veu de l'empresa portes enfora i la veu del client portes endins" en l'àmbit digital, i actualment imprescindible per a les empreses.

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.



    Possibilitat de realitzar el postgrau de forma presencial, online o semipresencial.

    Ensenyament pràctica i amb casos empresarials reals.

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs.

    Orientació laboral mitjançant un individualitzat "Pla de carrera professional".

    Desenvolupament d'un "Pla de Comunicació Digital".
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: El Pla de Comunicació Digital
Què és un Pla de Comunicació Digital i com desenvolupar-lo
Branding digital: creació de la imatge de marca i definició dels canals de comunicació adequats
Com calcular la rendibilitat del Pla de Comunicació Digital
Casos d'èxit en Comunicació Digital
Tècniques i estratègies de presentació del Pla de Comunicació Digital
Mòdul 2: Comunicació en xarxes socials
Facebook: pàgines d'empresa, estratègia, estadístiques i promocions
Twitter: comptes corporatius, estratègia, estadístiques, eines i aplicacions
LinkedIn: serveis, funcions i aplicacions
Estratègies de comunicació en altres xarxes socials
Instagram i Pinterest, la comunicació a través d'imatges
Mòdul 3: Gestió professional: accions, canals, eines i campanyes
Tàctica i operativa en estratègies de fidelització de la marca: gestió diària, difusió 2.0, captació i engagement
Tendències en interacció amb l'usuari
Inbound Màrqueting: atrau al teu públic objectiu
Mesura en Social Mitjana: KPI, informes i reporting
Gestió de base de dades i newsletter
Mòdul 4: Content Management: creació, gestió i difusió de continguts
Com crear una estratègia de continguts
Plataformes de blogging: WordPress, planificació, redacció i optimització
Vídeo Màrqueting, estratègia i gestió del contingut
Mòdul 5: ORM, mesurament i monitoratge
Monitorització de la marca com a element clau
Reputació online corporativa, influència i sentiment; protocol de crisi
Mòdul 6: Posicionament en motors de cerca
Posicionament orgànic en motors de cerca (SEO). SEO on page i SEO off page
Posicionament de pagament en motors de cerca (SEM)
Mòdul 7: Analítica i mesurament
analítica digital
Google Analytics
Creació de quadres de comandament
Generació d'informes
 
NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.
 
Veure més

Destinataris

A aquelles persones que volen especialitzar-se o completar la seva formació a l'entorn de la Comunicació Digital i Social Media per oferir una resposta professional a les demandes del mercat i les necessitats de les empreses. Emprenedors en l'entorn online que necessiten les eines necessàries per posar en marxa l'estratègia de Comunicació Digital i Social Media del seu negoci.

Requisits

Idealment, els interessats han de complir algun dels següents requisits:



    Disposar del títol de 2n Cicle Formatiu d'FP o Batxillerat.

    Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empresa, organització o institució.

    Disposar d'alguna titulació en màrqueting o una altra disciplina empresarial.

    Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà individualment en INESDI, previ enviament del CV actualitzat amb fotografia.

Horari/Torn

Horari: dilluns i dimecres de 18:30 h a 21:30 h. Divendres de 17:00 h a 20:00 h.

Durada

Data d'inici presencial: 28 de maig de 2018

Data d'inici en línia: 16 de gener de 2018 i es precisés unes 750 hores de dedicació.

 

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.
 

Perspectives laborals

El Postgrau en Comunicació i Social Media et permetrà convertir-te en Comunicació i Social Media Manager i incorporar-o treballar com a suport fonamental de departaments de Comunicació Corporativa o E-màrqueting, així com formar part de l'equip en agències de comunicació, agències de publicitat en línia i digital , consultores d'estratègia digital i departaments de gestió de clients.
 

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Preu

2.490 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Comunicació Digital & Social Media

Postgrau en Comunicació Digital & Social Media