La Salle

Postgrau en eCommerce

La Salle

Postgrau
Presencial
1 Semestres
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Actualment, moltes empreses espanyoles opten per la internacionalització obrint nous canals de venda. En aquest sentit, moltes d'elles passen per eldesarrollo d'una àrea d'e-Commerce que els permeti utilitzar el canal de venda d'Internet per oferir els seus productes de forma global.

Per això les empreses demanden actualmenteprofesionales que siguin capaços de dissenyar, implantar i gestionardichas àrees, com a unitats estratègiques de negoci de les companyies.

El Postgrau en e-Commerce (Pecom) forma professionals perquè siguin capaços de fer l'anàlisi de la informació del mercat i de l'empresa un actiu estratègic, clau per a la implantació i gestió del canal de venda digital i conseqüentment per al manteniment de la competitivitat i de la diferenciació de la companyia.


Temari del curs

GENERACIÓ DE TRÀNSIT I CAPTACIÓ DE CLIENTS
  • Eines de Màrqueting Digital
  • Analítica i Mètriques eCommerce
  • Conversions i Anàlisi Qualitativa
  • Màrqueting i eCommerce B2B
  • Comparadors de Preu i Market places
  • Social Media i PR per eCommerce
  • Mesura de resultats i campanyes
CONVERTIR, VENDRE I COBRAR
  • Principals plataformes per eCommerce
  • Usabilitat, Arquitectura de la Informació i Desenvolupament
  • Mobile i Social Shopping
  • solucions Multicanal
  • Organització i Processos
  • Desenvolupament d'un eCommerce
PLA DE eCommerce 1ª PART (PROJECTE FINAL): DESENVOLUPAMENT DEL MODEL DE NEGOCI
LOGÍSTICA, atenció al client I FIDELITZACIÓ
  • Logística i operacions en eCommerce
  • Atenció al client
  • CRM i fidelització
  • Omnicanalidad
  • casos Pràctics
FINANCES I ASPECTES LEGALS
  • Gestió dels pagaments en comerç electrònic
  • Control del frau en comerç electrònic
  • Introducció a les finances per a empreses tecnològiques
  • Compte de resultats
  • Compte de resultats: casos pràctics
  • Cash-flow
  • Marc Legal en eCommerce
PLA DE eCommerce 2a PART (PROJECTE FINAL): PLA OPERATIU
Veure més

Destinataris


  • Professionals de les àrees de màrqueting, comercial, comunicació, publicitat i consultoria que vulguin dirigir àrees de Màrqueting Digital i àrees d'e-Commerce.

  • Professionals d'altres àrees que desitgin reorientar la seva trajectòria professional cap a una nova professió amb gran demanda per part de les empreses ..

  • Professionals de l'àrea tècnica que necessiten completar la seva formació en altres àrees per dominar amb garanties una plataforma d'e-Commerce.



Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

Horari: Divendres de 19h a 22h i dissabte de 09h a 15h

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Durada

Inici: 07/10/2016

Objetius

Formar professionals que siguin capaços de dissenyar, implementar i gestionar plataformes d'e-Commerce dins de les companyies;
Formar emprenedors per canalitzar les seves idees, ampliar el seu espectre funcional i donar una visió completa i innovadora de totes les disciplines necessàries així com de les millors pràctiques del sector de l'e-Commerce;
Capacitar per fer l'anàlisi de la informació del mercat i de l'empresa un actiu estratègic, clau per a la implantació i direcció de les àrees de venda digital assegurant el manteniment de la competitivitat i de la diferenciació de l'empresa.

Perspectives laborals

Especialistes en desenvolupar, implementar i gestionar plataformes d'e-Commerce de forma eficient, rendible i innovadora;
Professionals amb solvència funcional en totes les àrees de l'e-Commerce.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.

Preu

A consultar

Avantatges del curs

Et formaràs en un perfil empresarial demandat actualment per les empreses;
Professorat actiu laboralment que desenvolupa la seva activitat en departaments de màrqueting digital i e-Commerce;
Et dóna accés a cursar al Màster en e-Commerce (MECOM).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en eCommerce