Escuela Universitaria de Informática "Tomàs Cerdà" (UAB)
Postgrau
Presencial
30 Crèdits
  • Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
1.900 €

Descripció

El postgrau en Màrqueting digital té la intenció de donar als participants els coneixements necessaris per entendre i començar a abordar estratègies bàsiques de Màrqueting Online.

 Vivim en un món en què estem totalment connectats, mitjançant múltiples dispositius i on la quantitat d'informació al nostre abast és aclaparadora. Hem de buscar els millors canals i maneres d'arribar a ell. Els mètodes de Màrqueting clàssic o pràctiques fins ara usades en el mitjà online han quedat en moltes ocasions obsoletes. El paradigma del màrqueting clàssic, simplement, no funciona.

Amb aquest postgrau busquem fer arribar el coneixement dels canals i tècniques que funcionen en el món real mitjançant la formació per part de professionals actius de primer nivell en aquest sector.

L'objectiu és la introducció de nous professionals en un mercat que no ha de fer comunicació digital, sinó comunicar en un món digital i afrontar els problemes generats per la saturació i fragmentació de la informació dels canals i els diversos nivells de cultura digital.
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1 – Inbound Marketing i Continguts
Estratègia de Marketing
Inbound i Outbound Marketing
Automatització i Anàlisi
Generació de continguts
Copywritting
CTA i Leads
Professorat:
Roger Llorens - Director de Marketing Online en Ofiprix
Pau Llambi - CEO en Marketers Group
Jordi Navarrete - CEO en Inbound Emotion
Roger Bretau - Marketing Specialist en InboundCycle
 

Mòdul 2 – Xarxes Socials
Plà de marketing en Xarxes Socials.
Estratèia de publicació.
Community Management.
Publicitat (Facebook, Twitter, Linkedin e Instagram) 
Altres Xarxes socials: Pinterest, Snapchat, Periscope, etc
Monitorització y ROI en Xarxes Socials.
Estudi de casos reals.
 Professorat:
Irene Camacho - Online Marketing Specialist en Zürich España
Xavier Torres – Online Marketing en RBA

Mòdul 3 – SEO, SEM i Analítica
Estratègia SEO.
WPO.
Desenvolupament i CMS.
SEO On i Off Page
Estudi paraules clau.
SEO bàsic en e-commerce.
Analítica Web.
Eines
Professorat:
Fernando Escribano - Consultor SEO i Analista Web
Eduardo Garolera - Consultor en Marketing digital en DigitalGrowth
Fernando Angulo - Head of international partnerships en  SEMrush
Veure més

Destinataris

El postgrau està dirigit a:

- Perfils tècnics amb interessos a aplicar els seus coneixements en ares de màrqueting digital.

- Professionals de qualsevol àrea (salut, dret, etc ...), que volen oferir i promocionar els seus serveis o coneixements mitjançant el canal online.

- Marketers, periodistes i comunicadors amb desitjos de complementar els seus coneixements amb el estudis de diversos canals digitals.

Requisits

No es requereix titulació prèvia per a accedir a qualsevol dels mòduls però sí que és recomenable certs coneixements tènics (HTML bàsic) en el Tercer mòdul.




Metodologia

El postgrau es basarà en una metodologia eminentment pràctica, treballant totes les àrees des d'un punt de vista pràctica i en temps real amb accés a Internet. L'alumne disposarà de tot el material necessari al centre.

Horari/Torn

Divendres de 16:00 a 20:00 i Dissabtes de 10:00 a 14:00.

Dates lectives:

Mòdul 1: 11, 12, 18, 19 de Març, 1 i 2 d'Abril.

Mòdul 2: 22, 23, 29, 30 de Abril, 6 i 7 de Maig.

Mòdul 3: 20, 21, 27, 28, de Maig, 3 i 4 de Juny.

Durant la resta de Juny els alumnes hauran de completar i defensar el Projecte del Postgrau.

Durada

72 hores

Lloc on s'imparteix el curs

Sant Cugat

Objetius

Definir una estratègia bàsica per a una empresa, servei o producte.
Definir una estratègia i implementació de comunicació en Xarxes socials.
Coneixement i ús d'eines de Community Management.
Entendre l'enfocament de cada xarxa social.
Escollir les eines adequades per al projecte.
Establir una estratègia de generació de continguts.
Aplicar tècniques SEO als continguts generats.
Coneixement de tècniques SEO on site i OFFSITE.
Estudiar les paraules claus òptimes per posicionar.
Estudi de la competència.
Englobar tots aquests elements en una estratègia de Inbound Màrqueting
Conèixer altres canals i estratègies com el SEM, PPC, Email, etc ...

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de l'E. U. Informàtica Tomàs Cerdà

Perspectives laborals

Community Manager
SEO Specialist
SEM Specialist
Web Analytics & Monitoring Specialist
Digital Marketing Manager
Digital Product Manager

Promocions

 S'apliquen preus especials per als següents colectius:

 −        Socis de COETIC i de JCI: 1.700 euros (600 euros inscripció per mòduls)

−        Antics alumnes de les Escoles Universitàries Gimbernat: 1.300€. (500 euros inscripció per mòduls)

Preu

1.900 €
Es contempla la inscripció per mòduls separats, a un preu de 700 euros/mòdul

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Marketing Digital

Postgrau en Marketing Digital