LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda

LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau
Presencial
18 Crèdits
  • Barcelona
3.915 €

Descripció

Horari

PROPERES CONVOCATÒRIES:

D'octubre de 2011 a febrer de 2012.

Les classes s'impartiran els divendres, de 17h a 22h, i els dissabtes, de 9h a 14h.



De Març de 2012 a juliol de 2012.

Les classes s'impartiran els dilluns, dimecres i dijous, de 19h a 22h.





El Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda té com a objectiu principal formar futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, establint estratègies òptimes en l'àmbit de la comunicació i la imatge de marca, en un sector en què la innovació és contínua i molt competitiva.





Presentació



La indústria de la moda està subjecta a contínues modificacions caracteritzades per l'existència-tant a nivell de fabricant com de distribuïdor o detallista-d'empreses i establiments comercials de diferents mides i recursos. Definir sistemes de gestió i estratègies de màrqueting, comunicació i publicitat per a organitzacions tan diferents és una tasca complexa, tenint en compte a més factors externs a les mateixes com la globalització dels mercats i competitivitat en preus atenent l'aparició de noves fórmules de distribució.



Tot això exigeix ??professionals experts en la gestió i el màrqueting d'empreses del sector de la moda, amb els coneixements i habilitats necessaris per trobar nous camins que els permetin gestionar amb èxit les empreses del sector, així com determinar aquells mercats i segments en els quals l'empresa pugui atendre la demanda d'articles de moda de forma superior als seus competidors, capaços de desenvolupar el màrqueting mix més apropiat i que faci dels seus productes i servei el preferit pels clients.



Objectius



Formar futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, establint estratègies òptimes en l'àmbit de la comunicació i la imatge de marca, en un sector en què la innovació és contínua i molt competitiva. Professionals capaços de posicionar un producte en el mercat, i donar-lo a conèixer, ja sigui mitjançant campanyes publicitàries, a través de la premsa o amb l'organització d'un esdeveniment.





Preu:

Import total: 3.915 euros



Consultar formes de pagament



Titulació



Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda, diploma atorgat per l'Escola Superior de Disseny i Moda Felicidad Duce.



METODOLOGIA

Sessions teòrico-pràctiques, impartides per professionals del sector



Anàlisi de casos pràctics



Conferències col · loqui a càrrec de professionals de la Moda



Visites a empreses del sector



Assistència a Fires, Exposicions, Museus i Esdeveniments relacionats amb el món de la Moda



Veure més

Temari del curs

La durada del Postgrau és de 18 crèdits (180 hores), repartides en 150 hores de classe lectiva i 30 hores destinades a tutories i visites a empreses i fires del sector.

MÒDUL I: Màrqueting de la Moda - 5 crèdits

Introducció al màrqueting de la moda
Estructura del mercat de la moda
La segmentació i el posicionament del mercat de la moda
El consumidor del producte moda
La investigació de mercats en el màrqueting de la moda
Política de producte
Política de preus
Política de distribució
Política de comunicació i de promoció
La comercialització del producte moda
Estratègies de màrqueting de la moda
La planificació de màrqueting de la moda


MÒDUL II: Comunicació de la Moda: Processos i Estratègies. - 5 crèdits

El sector tèxtil i de la confecció. Situació i tipologia d'empreses
El procés de comunicació
La comunicació com a funció corporativa
La comunicació en el màrqueting mix
L'estratègia de comunicació
Gestió del pressupost. Cas pràctic.
Accions de comunicació "below the line"
Relació amb la premsa
Publicity
Màrqueting directe
Retail màrqueting
Trade màrqueting
Actes i esdeveniments
Internet
El producte com a element de comunicació: packaging / etiqueta
Endorsements. Celebrities
Street màrqueting
Patrocinis
Product placement


MÒDUL III: Publicitat de la Moda - 5 crèdits

Introducció
La publicitat a la moda: sectors i necessitats
Diferents formes de comunicació corporativa a la moda. Les seves característiques bàsiques i mètodes d'actuació.

La marca
La marca i els seus processos: recerca, creació i implementació.

Els conceptes publicitaris
La publicitat de la moda en funció dels sectors
La publicitat de la moda en funció de la marca
Els tres grans conceptes publicitaris: "above line, below the line, on line".
La publicitat en les estratègies "push" i "pull" de màrqueting

El mercat publicitari
Funcionament del mercat publicitari
Mitjans i suports publicitaris: les seves avantatges i inconvenients per a la moda.

La creativitat publicitària
Estratègia, els passos previs a la creació publicitària
La creativitat en la moda
El briefing i el seu perquè
L'eslògan en la moda
Característiques que ha de reunir un anunci o campanya

Decisions d'importància
Mitjans: paràmetres d'anàlisi
Criteris econòmics de classificació de mitjans i suports
Elecció de mitjans i suports per afinitat
Publicitat de marca versus publicitat de producte
Els 10 manaments de la publicitat
La publicitat i el posicionament

La gestió del pressupost i les seves possibilitats
Les fórmules d'elaboració del pressupost publicitari
La gestió i inversions de publicitat en les marques de moda grans, mitjanes i petites

Altres formes publicitàries
La publicitat de la promoció de vendes
Les eines de publicitat en el patrocini
Les eines de publicitat en les relacions públiques
Algunes consideracions sobre la publicitat en el marxandatge

MÒDUL IV: Treball de Recerca - 3 crèdits
Veure més

Destinataris

Estudiants, llicenciats, professionals del món de la moda i d'altres àrees, que vulguin integrar-se en una empresa del sector Moda en les àrees de Comunicació, Màrqueting, Producte, Publicitat, Periodisme i Relacions Públiques.
Veure més

Preu

3.915 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau en Màrqueting i Comunicació de Moda