La Salle

Postgrau en Màrqueting Digital

La Salle

Postgrau
Presencial
1 Semestres
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

L'aparició de la tecnologia digital ha donat lloc a un canvi revolucionari en el màrqueting i, en pocs anys els departaments de màrqueting i la inversió en els mitjans han fet un gir radical


 


El Postgrau en Màrqueting Digital és un programa innovador amb l'objectiu de proporcionar els coneixements més actuals i les millors pràctiques de màrqueting per obtenir avantatges competitius i convertir l'alumne en un especialista en màrqueting digital que li permeti dominar tots els conceptes i estratègies, des de tècniques de posicionament SEO i SEM i màrqueting en cercadors a CRM, email màrqueting i optimització en social media.


Temari del curs

MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL

Nivells estratègics i blended màrqueting
El pla de màrqueting digital
El mercat i el consumidor digital
Aspectes jurídics del màrqueting digital
Motor de cerca Optimization
???????Branding, posicionament i publicitat

DISSENY I OPTIMITZACIÓ WEB

user Experience
Conceptes bàsics tecnològics
Creació del site
Accions de màrqueting a Mobile, tablet i Smart TV
Analítica web 6. optimització web
Disseny i optimització Mobile (APP)

PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 1ª PART (PROJECTE FINAL)
MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL II

estratègies Mobile
Introducció a la publicitat digital
La planificació de campanyes i Pla de Mitjans
Correu electrònic màrqueting
Audiències 2.0
Seguiment de campanyes
Analítica web 360. Campaign analytics

MÀRQUETING I E-COMMMERCE

Introducció al comerç electrònic
Principals plataformes per comerç electrònic
Comparadors de Preu i Marketplaces
màrqueting B2B
Logística i Operacions
Mitjans de Pagament
Gestió del Frau
Omnicanalidad

MÀRQUETING I XARXES SOCIALS I

Estratègia en Social Media per a empreses: El Social Media Pla.
Com incloure el social mitjana en les campanyes 360
Twitter ús professional i nous formats publicitaris
Facebook ús professional i nous formats publicitaris
Instagram i Pinterest: el poder de la imatge
Branded Content. La construcció de continguts en Social Media
Social Media Analytics: Mesura de resultats. Els KPI'S bàsic.
Tendències: El fenomen Social TV. El mòbil a les Xarxes Socials. Xarxes Socials i la geolocalització

MÀRQUETING I XARXES SOCIALS II

Estratègia en Social Media per a empreses: Linkedin
El perfil professional del Community Manager. L'estructura d'un departament de Social Media i els seus rols.
Gestió i dinamització de comunitats: Youtube i Facebook
El paper dels influencers en Xarxes Socials. El Klout com a mesura estàndard de influencers. El networking en Xarxes Socials
Blocs professionals. Com treure rendiment a un bloc. El cas "cuiner Fidel"
Xarxes Socials corporatives.
Branding Personal i la seva estratègia en Social Media.
El Social Media Pla per a empreses

PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 2a PART (PROJECTE FINAL)

Veure més

Destinataris


  • Professionals de les àrees de Màrqueting, comercial, comunicació, publicitat i consultoria que vulguin dirigir àrees de Màrqueting Digital.

  • Professionals d'altres àrees que desitgin reorientar la seva trajectòria professional cap a una nova professió amb gran demanda per part de les empreses.

  • Professionals de l'àrea tècnica que necessiten ampliar coneixements en altres àrees funcionals, necessàries per gestionar amb èxit el màrqueting digital i les xarxes socials com a accelerador de negoci.



Metodologia

La metodologia del postgrau de Màrqueting Digital combina classes presencials obligatòries perquè l'alumne activi la seva capacitat de networking i lideratge amb classes en línia per capacitar l'alumne en l'ús d'eines professionals col·laboratives com el Campus Virtual de LaSalle BES.

Les classes es desenvolupen aplicant la metodologia del cas i s'acompanyen de sessions de mentoring online i grupals presencials amb l'objectiu d'accelerar el procés d'aprenentatge.

Idiomes en què s'imparteix

CAstellà

Horari/Torn

Horari: Divendres de 19h a 22h i dissabtes de 9 a 15h

Data Límit:

El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.

Durada

Inici: 07/10/2016

Objetius

Gestionar i liderar el màrqueting en línia d'una companyia, marca o producte, identificant les eines del màrqueting digital més adequades per al sector en un entorn 2.0.
Definir una estratègia de màrqueting digital.
Conèixer les noves eines de màrqueting i comunicació que ofereix Internet. Dominar conceptes i estratègies, tècniques de posicionament SEO i SEM, el màrqueting en cercadors, CRM, email màrqueting i optimització en social media.
Realitzar un pla de màrqueting digital.
Aprendre a planificar i analitzar resultats de campanyes a internet.
Formar professionals que siguin capaços de dirigir un departament de màrqueting digital com a unitat estratègica de negoci dins de les companyies.
Facilitar als alumnes les eines necessàries per observar el mercat Online amb mirada crítica i distingir les oportunitats de negoci reals que existeixen.
Detectar tendències, millors pràctiques i activar mecanismes per mantenir actualitzar en un sector tan dinàmic com i

Perspectives laborals

Directors de Màrqueting Digital;
Consultors de màrqueting digital;
Experts en màrqueting digital d'agències de publicitat i de comunicació.

Promocions

A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.

Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.

Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.


Preu

A consultar

Avantatges del curs

Formació en una professió molt valorada i demandada en el mercat laboral actual;
Metodologia d'acceleració d'aprenentatge provada. El postgrau compta amb el suport d'experts en coaching, mentoring i facilitadors de dinàmiques de grup aplicades en empreses internacionals;
Professorat format per professionals amb àmplia experiència laboral. Molts dels professors treballen actualment en departaments de màrqueting o agències interactives;
La Salle - Universitat Ramon Llull s'ha posicionat com a escola de negocis de referència en la formació de nous perfils professionals, com el de Brand Community Manager;
El programa s'enfoca des d'un punt de vista de màrqueting digital 360º. És a dir, que s'aprenen conceptes a partir d'una empresa fora de línia;

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Màrqueting Digital

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau en Màrqueting Digital