Descripció
L'aparició de la tecnologia digital ha donat lloc a un canvi revolucionari en el màrqueting i, en pocs anys els departaments de màrqueting i la inversió en els mitjans han fet un gir radical
El Postgrau en Màrqueting Digital és un programa innovador amb l'objectiu de proporcionar els coneixements més actuals i les millors pràctiques de màrqueting per obtenir avantatges competitius i convertir l'alumne en un especialista en màrqueting digital que li permeti dominar tots els conceptes i estratègies, des de tècniques de posicionament SEO i SEM i màrqueting en cercadors a CRM, email màrqueting i optimització en social media.
Temari del curs
MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL
Nivells estratègics i blended màrqueting
El pla de màrqueting digital
El mercat i el consumidor digital
Aspectes jurídics del màrqueting digital
Motor de cerca Optimization
???????Branding, posicionament i publicitat
DISSENY I OPTIMITZACIÓ WEB
user Experience
Conceptes bàsics tecnològics
Creació del site
Accions de màrqueting a Mobile, tablet i Smart TV
Analítica web 6. optimització web
Disseny i optimització Mobile (APP)
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 1ª PART (PROJECTE FINAL)
MÀRQUETING I PUBLICITAT DIGITAL II
estratègies Mobile
Introducció a la publicitat digital
La planificació de campanyes i Pla de Mitjans
Correu electrònic màrqueting
Audiències 2.0
Seguiment de campanyes
Analítica web 360. Campaign analytics
MÀRQUETING I E-COMMMERCE
Introducció al comerç electrònic
Principals plataformes per comerç electrònic
Comparadors de Preu i Marketplaces
màrqueting B2B
Logística i Operacions
Mitjans de Pagament
Gestió del Frau
Omnicanalidad
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS I
Estratègia en Social Media per a empreses: El Social Media Pla.
Com incloure el social mitjana en les campanyes 360
Twitter ús professional i nous formats publicitaris
Facebook ús professional i nous formats publicitaris
Instagram i Pinterest: el poder de la imatge
Branded Content. La construcció de continguts en Social Media
Social Media Analytics: Mesura de resultats. Els KPI'S bàsic.
Tendències: El fenomen Social TV. El mòbil a les Xarxes Socials. Xarxes Socials i la geolocalització
MÀRQUETING I XARXES SOCIALS II
Estratègia en Social Media per a empreses: Linkedin
El perfil professional del Community Manager. L'estructura d'un departament de Social Media i els seus rols.
Gestió i dinamització de comunitats: Youtube i Facebook
El paper dels influencers en Xarxes Socials. El Klout com a mesura estàndard de influencers. El networking en Xarxes Socials
Blocs professionals. Com treure rendiment a un bloc. El cas "cuiner Fidel"
Xarxes Socials corporatives.
Branding Personal i la seva estratègia en Social Media.
El Social Media Pla per a empreses
PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 2a PART (PROJECTE FINAL)
Veure mésMetodologia
La metodologia del postgrau de Màrqueting Digital combina classes presencials obligatòries perquè l'alumne activi la seva capacitat de networking i lideratge amb classes en línia per capacitar l'alumne en l'ús d'eines professionals col·laboratives com el Campus Virtual de LaSalle BES.
Les classes es desenvolupen aplicant la metodologia del cas i s'acompanyen de sessions de mentoring online i grupals presencials amb l'objectiu d'accelerar el procés d'aprenentatge.
Idiomes en què s'imparteix
CAstellà
Horari/Torn
Horari: Divendres de 19h a 22h i dissabtes de 9 a 15h
Data Límit:
El procés d'admissió per al curs acadèmic 2016-2017, s'inicia a l'octubre de 2015 i es manté obert fins completar el límit de places establert per a cada màster.
Durada
Inici: 07/10/2016
Objetius
Gestionar i liderar el màrqueting en línia d'una companyia, marca o producte, identificant les eines del màrqueting digital més adequades per al sector en un entorn 2.0.
Definir una estratègia de màrqueting digital.
Conèixer les noves eines de màrqueting i comunicació que ofereix Internet. Dominar conceptes i estratègies, tècniques de posicionament SEO i SEM, el màrqueting en cercadors, CRM, email màrqueting i optimització en social media.
Realitzar un pla de màrqueting digital.
Aprendre a planificar i analitzar resultats de campanyes a internet.
Formar professionals que siguin capaços de dirigir un departament de màrqueting digital com a unitat estratègica de negoci dins de les companyies.
Facilitar als alumnes les eines necessàries per observar el mercat Online amb mirada crítica i distingir les oportunitats de negoci reals que existeixen.
Detectar tendències, millors pràctiques i activar mecanismes per mantenir actualitzar en un sector tan dinàmic com i
Perspectives laborals
Directors de Màrqueting Digital;
Consultors de màrqueting digital;
Experts en màrqueting digital d'agències de publicitat i de comunicació.
Promocions
A La Salle, les persones estan per sobre de tot i el nostre programa de beques permet que els que disposin dels coneixements i competències necessàries puguin estudiar amb nosaltres, independentment de la seva situació econòmica, familiar, procedència geogràfica i cultural.
Com a mitjana, un 15% dels estudiants de màsters i postgraus de La Salle - Universitat Ramon Llull es beneficien anualment de les beques atorgades des de La Salle Campus Barcelona.
Cada candidat podrà optar única i exclusivament a una beca pel que si un candidat aplica a més d'una beca només es valorarà el seu expedient per a optar a una de les beques sol·licitades.
Preu
A consultar
Avantatges del curs
Formació en una professió molt valorada i demandada en el mercat laboral actual;
Metodologia d'acceleració d'aprenentatge provada. El postgrau compta amb el suport d'experts en coaching, mentoring i facilitadors de dinàmiques de grup aplicades en empreses internacionals;
Professorat format per professionals amb àmplia experiència laboral. Molts dels professors treballen actualment en departaments de màrqueting o agències interactives;
La Salle - Universitat Ramon Llull s'ha posicionat com a escola de negocis de referència en la formació de nous perfils professionals, com el de Brand Community Manager;
El programa s'enfoca des d'un punt de vista de màrqueting digital 360º. És a dir, que s'aprenen conceptes a partir d'una empresa fora de línia;