Informació del curs
Descripció
El Postgrau en Màrqueting i Gestió Comercial, pretén formar professionals d'aquesta àrea des d'una perspectiva pràctica i enfocada a les petites i mitjanes empreses. A les PIMES és habitual que la funció de màrqueting estigui poc desenvolupada i en mans de persones de diferent procedència professional i acadèmica. Aquest programa vol aportar la formació específica i necessària perquè aquests professionals desenvolupin de manera satisfactòria les seves responsabilitats en el dia a dia de l'empresa.
Temari
Mòdul 1: Funció de màrqueting
- Conceptes centrals en màrqueting: Valor, Posicionament, Segmentació de mercats. Experiència- Satisfacció client.
- Màrqueting estratègic: L'orientació a Màrqueting, Diagnosi interna i externa. Investigació de mercats. La formulació Estratègica.
- Màrqueting operatiu: Producte, Preu ,Distribució, Promoció, Avaluació, Pla de Màrqueting.
- Extensions en màrqueting: Innovació al Màrqueting. Màrqueting Internacional. Màrqueting Digital. Finances per gestors de Màrqueting Legislació.
Mòdul 2: Funció comercial
- El procés de venda: Fases del procés de venda, psicologia del consum.
- Estratègia comercial: Disseny estratègic, direcció de les polítiques de venda, l'organització comercial
- Planificació de l'esforç en vendes. Avaluació, control i millora.
- El pla comercial.
- Captació, formació, capacitació i gestió dels equips de venda. Sistemes de captació de comercials, motivació i formació, direcció per objectius, co-avaluació.
- Venda personal. Tècniques de venda personal.
Mòdul 3: Aplicació de coneixements i habilitats
- Pla de màrqueting i pla comercial: Treball d'integració de continguts.
Addicionalment el programa comptarà amb la intervenció de professionals del món del màrqueting i comercial que aproparan la seva experiència als participants mitjançant casos pràctics reals. A més, s'efectuaran dues visites a empreses reconegudes per la seva bona praxis en les àrees d'estudi d'aquest programa.
Competències per a les quals et prepara el curs
La realització i superació del programa contribueix a l'assoliment de les següents competències professionals:
específiques
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes.
Resolució de problemes de manera efectiva.
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats.
Planificació i organització.
Lideratge i treball en equip.
transversals
Concepció, disseny i elaboració d'estratègies de màrqueting i comercials.
Planificació, programació, organització i direcció dels processos de màrqueting i comercialització.
Direcció de persones responsables de la gestió comercial i de màrqueting.
Control i avaluació dels recursos destinats a la consecució d'objectius de comunicació i vendes.
Destinataris
Graduats, Llicenciats i / o diplomats en l'àmbit de l'empresa, la comunicació i / o la psicologia
Requisits
Per a l'obtenció del diploma de postgrau cal ser diplomat, llicenciat o graduat universitari. Especialment es recomanen diplomatures, llicenciatures i graduats en l'àmbit empresarial, en l'àmbit de la comunicació i en l'àmbit de la psicologia.
Objectius
El principal objectiu formatiu és que els participants siguin capaços d'elaborar un pla de màrqueting complet, des de la concepció estratègica fins al desenvolupament de les accions concretes. Addicionalment es demanarà que es faci un pla específic comercial que es basarà en l'anterior, però desenvolupant cada acció amb un sentir comercial aplicat a una empresa real.
Promocions
10% de descompte per antics alumnes de la FUB
Possibilitat de subvenció mitjançant bonificacions de la Fundació Tripartita.
Possibilitat de subvenció mitjançant bonificacions de la Fundació Tripartita.
Postgrau en Màrqueting i Gestió Comercial
Campus i seus: UMANRESA Fundació Universitària del Bages FUB
UMANRESA Fundació Universitària del Bages FUB
Av. Universitària, 4-6
08242
Manresa
(Barcelona)
Cursos més populars