Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce

Postgrau
Presencial
30 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El Pla d'Estudis del Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce està dissenyat per dotar els alumnes de les últimes tècniques per fer front a les necessitats de l'empresa turística actual.
A les àrees de Màrqueting Online i E-Commerce, les empreses necessiten augmentar la visibilitat i notorietat de les seves webs, millorar el seu posicionament, optimitzar la presència en xarxes socials i gestionar el comerç electrònic, per assegurar l'èxit en el mercat.

Temari

Introducció al màrqueting en línia 2 ects.
Social mitjana màrqueting maig ects.
Geo màrqueting 2 ects.
Web & app design 5 ects.
E-commerce & booking engine 3 ects.
Networking 2 ects.
Seu & advertising 4 ects.
Gestió financera 2 ects.
Projecte final 5 ects.

Destinataris

Professionals que desitgin accedir al sector hoteler.
Joves llicenciats, graduats i diplomats que desitgin orientar la seva carrera professional en el sector hoteler.
Directius que vulguin reciclar-se en l'entorn hoteler.
Emprenedors que necessitin potenciar els seus coneixements hotelers.

Metodologia

EUROAULA desenvolupa un programa pràctic i actualitzat en continguts mitjançant l'anàlisi i discussió de casos reals d'empresa, tant nacionals com internacionals.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

D'octubre a febrer.

Titulació obtinguda

Doble titulació per la Universitat de Girona i per l'Escola Universitària de Turisme Euroaula.

Preu

Consulteu el preu
A consultar
Campus i seus: Escola Universitària de Turisme Euroaula
Escola Universitària de Turisme Euroaula
Carrer d'Aragó, 208-210 08011 Barcelona
Cursos més populars
X