Institut Universitari de Ciència i Tecnologia

Màster en Màrqueting Farmacèutic Avançat a Madrid

Institut Universitari de Ciència i Tecnologia

Postgrau
Presencial
1120 Hores
  • Mollet del Vallès (Barcelona)
consultar preu

Descripció

La indústria farmacèutica necessita processos i tècniques molt específics de venda, comunicació i negociació. Aquests processos i tècniques estan canviant a passos de gegant amb l'auge de les figures del Key Account i del gestor, cap a les quals evolucionen les forces de vendes i visitadors mèdics.



En el Màster els alumnes es formen en assignatures avançades de Farmacoeconomia, Modelització Econòmica, Anàlisi de l'Impacte Pressupostari, Market Access, Relacions Institucionals i Relacions amb Agents i Líders d'Opinió, aprenent a realitzar Plans de Màrqueting, Generació de Valor, determinar la Viabilitat de els plans de negoci i capacitar com a Cap de vendes. També reben formació sobre Patentabilidad i Protecció Industrial, les diferents Fases en el desenvolupament dels fàrmacs (preclínica, clínica, industrial) i la qualitat inherent als processos farmacèutics (QbD, Quality by Design). Amb això aconsegueixen condicions òptimes en la seva futura inserció laboral a la indústria farmacèutica i afins, en ocupacions d'alt nivell i ben remunerats.


Veure més

Temari del curs

  1. El mercat farmacèutic: actors (24 Hores)
  2. Àrees i serveis a la indústria farmacèutica (24 Hores)
  3. El mercat farmacèutic: productes (16 Hores)
  4. Màrqueting farmacèutic específic (28 Hores)
  5. Farmacoeconomia avançada (36 Hores)
  6. Market access avançat (12 Hores)
  7. Relacions institucionals avançat (8 Hores)
  8. Sales manager farmacèutic (16 Hores)
  9. La patent i la protecció intel·lectual (20 Hores)
  10. Recerca de nous fàrmacs: Fase desenvolupament (32 Hores)
  11. Recerca de nous fàrmacs: Fase desenvolupament preclínic (20 Hores)
  12. Recerca de nous fàrmacs: Fase desenvolupament clínic (32 Hores)
  13. Recerca de nous fàrmacs: fase desenvolupament industrial (16 Hores)
  14. QbD (Quality By Design) (28 Hores)
  15. Pràctiques en empreses o projecte (460 h)
De les 2 opcions següents s'ha de seleccionar una que estarà d'acord amb les necessitats de l'alumne, les observacions del professorat i el grau d'aprofitament:
  • Pràctiques en empresa o grup experimental.
  • Projecte final de màster.
Veure més

Destinataris

Llicenciats en farmàcia, química, biologia, bioquímica, biotecnologia i medicina que vulguin incorporar-se a la indústria farmacèutica en les àrees relacionades amb el màrqueting i el negoci farmacèutic.


Horari/Torn

Horari: De dilluns a dijous de 18 a 22 h.

Places

25

Durada

Inici: 3 d'octubre del 2016.
Final: 22 març 2017.

Lloc on s'imparteix el curs

Madrid

Promocions

Beques del 50% per a alumnes estrangers.

Consulta condicions.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Farmacèutic Avançat a Madrid

També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting Farmacèutic Avançat a Madrid