LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda

LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau
Presencial
18 Crèdits
  • Barcelona
3.915 €

Descripció

horari

PROPERES CONVOCATÒRIES:

D'octubre de 2011 a febrer de 2012.

Les classes s'impartiran els dilluns, dimecres i dijous, de 19h a 22h.



De Març de 2012 a juliol de 2012.

Les classes s'impartiran els divendres, de 17h a 22h, i els dissabtes, de 9h a 14h.



preu

Import total: 3.915 euros



Consultar formes de pagament



En aquest Postgrau s'ofereix una àmplia visió de l'entorn professional de l'organització d'esdeveniments de moda, amb especial rellevància a les passarel · les, els showrooms i les fires de moda, així com també a les inauguracions, exposiones i convencions.



presentació



Dins el sector de la Moda, trobem un ampli ventall de possibilitats en el qual formar-nos professionalment, un d'ells és l'Organització d'Esdeveniments.



La major part de les grans empreses i firmes d'aquest sector, participen i organitzen diferents actes de forma periòdica, per tal de donar a conèixer el seu producte. Per dur a terme aquesta tasca, és imprescindible la tasca de grans professionals, capaços de no només assumir la gestió, sinó també de coordinar la producció de l'esdeveniment.



objectius

Proporcionar a l'alumne els coneixements necessaris per organitzar una Passarel. Coordinar la presentació de noves col · leccions a través de Showrooms o Fires. Realitzar el muntatge d'una exposició i saber executar la producció d'una Convenció.





titulació

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda, diploma atorgat per l'Escola Superior de Disseny i Moda Felicidad Duce.



METODOLOGIA

Sessions teòrico-pràctiques, impartides per professionals del sector



Anàlisi de casos pràctics



Conferències col · loqui a càrrec de professionals de la Moda



Visites a empreses del sector



Assistència a Fires, Exposicions, Museus i Esdeveniments relacionats amb el món de la Moda

Veure més

Temari del curs

La durada del Postgrau és de 18 crèdits (180 hores), repartides en 150 hores de classe lectiva i 30 hores destinades a tutories i visites a empreses i fires del sector.


MÒDUL I: Passarel · les de Moda - 5 crèdits

INTRODUCCIÓ
Evolució dels moviments artístics amb influència en la moda
Anàlisi dels dissenyadors del segle XX i XXI
Història de les Passarel · les de Moda
Passarel · les
- Nacionals
- Internacionals
Direcció d'Art
- Concepte
- Desenvolupament projectual
- Coordinació amb el Dissenyador o la Marca

ORGANITZACIÓ
Ambientacions
- Localitzacions
- Espai
- Decoració
Mitjans Audiovisuals
- Il · luminació
- So
- Projeccions
Càsting
- Agències de models
- Selecció de models
- Proves de vestuari
- Coreografia
Escenografia
Estilisme
- Coordinació dels estilismes
- Perruqueria
- Maquillatge
Fitting
Backstage
Producció

RELACIONS PÚBLIQUES I PUBLICITAT
Patrocinadors i col · laboradors
Participants
- Dissenyadors
- Marques Nacionals i Internacionals
Disseny gràfic
- Disseny
- Imatge
- Edició
Convidats
- Premsa especialitzada
- Vips
Catering
Gabinets de Comunicació
- Difusió publicitària
- Planificació de mitjans


MÒDUL II: Showrooms i Fires de Moda - 5 crèdits

SHOWROOMS
Introducció
- Concepte
- Showrooms
- Barcelona
Nacionals
Internacionals

Organització
Coordinació amb Dissenyadors i Marques
Desenvolupament Espacial Showroom
Característiques del producte
La funció de l'estilista
Sessions fotogràfiques
Particularitats de l'aparadorisme

Relacions públiques i publicitat
Gabinets de Comunicació
- Clipping de Premsa
- Rodes de Premsa
Imatge de Marca
Disseny publicitari

FIRES
Introducció
Concepte
Fires Nacionals i Internacionals
Anàlisi de característiques sobre una fira consolidada Bread & Butter
Característiques d'una fira alternativa Changing Room Barcelona

Organització d'una fira
Creació i organització d'una fira
- Ubicació
- Objectius generals
- Perfil de expositories
- Perfil de visitants
- Denominació i criteris d'imatge general de la fira
- Infraestructura d'organització
- Organigrama staff
- Normativa de selecció d'expositors i visitants
Promoció
Espai d'exposició
Organització
Publicacions


MÒDUL III: Inauguracions, Exposicions i Convencions de Moda - 5 crèdits

TIPOLOGIA D'ESDEVENIMENTS
Inauguracions
Exposicions
Convencions
Incentius
Presentacions de Producte
Especials: Experiències de Marca

PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
Organització
Logística
Mitjans Tècnics
Personal Auxiliar
Serveis Audiovisuals
Ubicació
Decoració

COMUNICACIÓ I PUBLICITAT
Relació Agències-Empresa
Difusió del Esdeveniment
El disseny publicitari

CELEBRACIÓ DE L'ESDEVENIMENT I GESTIÓ POST-ESDEVENIMENT


MÒDUL IV: Treball de Recerca - 3 crèdits
Veure més

Destinataris

Estudiants, llicenciats, professionals del món de la moda i d'altres àrees, que vulguin integrar-se en una empresa del sector Moda en les àrees de Comunicació, Màrqueting, Producte, Publicitat, Periodisme i Relacions Públiques.
Veure més

Preu

3.915 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda