LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda

LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Postgrau
Presencial
18 Crèdits
  • Barcelona
3.915 €

Descripció

horari

PROPERES CONVOCATÒRIES:

D'octubre de 2011 a febrer de 2012.

Les classes s'impartiran els dilluns, dimecres i dijous, de 19h a 22h.



De Març de 2012 a juliol de 2012.

Les classes s'impartiran els divendres, de 17h a 22h, i els dissabtes, de 9h a 14h.



preu

Import total: 3.915 euros



Consultar formes de pagament



En aquest Postgrau s'ofereix una àmplia visió de l'entorn professional de l'organització d'esdeveniments de moda, amb especial rellevància a les passarel · les, els showrooms i les fires de moda, així com també a les inauguracions, exposiones i convencions.



presentació



Dins el sector de la Moda, trobem un ampli ventall de possibilitats en el qual formar-nos professionalment, un d'ells és l'Organització d'Esdeveniments.



La major part de les grans empreses i firmes d'aquest sector, participen i organitzen diferents actes de forma periòdica, per tal de donar a conèixer el seu producte. Per dur a terme aquesta tasca, és imprescindible la tasca de grans professionals, capaços de no només assumir la gestió, sinó també de coordinar la producció de l'esdeveniment.



objectius

Proporcionar a l'alumne els coneixements necessaris per organitzar una Passarel. Coordinar la presentació de noves col · leccions a través de Showrooms o Fires. Realitzar el muntatge d'una exposició i saber executar la producció d'una Convenció.





titulació

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda, diploma atorgat per l'Escola Superior de Disseny i Moda Felicidad Duce.



METODOLOGIA

Sessions teòrico-pràctiques, impartides per professionals del sector



Anàlisi de casos pràctics



Conferències col · loqui a càrrec de professionals de la Moda



Visites a empreses del sector



Assistència a Fires, Exposicions, Museus i Esdeveniments relacionats amb el món de la Moda

Veure més

Temari del curs

La durada del Postgrau és de 18 crèdits (180 hores), repartides en 150 hores de classe lectiva i 30 hores destinades a tutories i visites a empreses i fires del sector.


MÒDUL I: Passarel · les de Moda - 5 crèdits

INTRODUCCIÓ
Evolució dels moviments artístics amb influència en la moda
Anàlisi dels dissenyadors del segle XX i XXI
Història de les Passarel · les de Moda
Passarel · les
- Nacionals
- Internacionals
Direcció d'Art
- Concepte
- Desenvolupament projectual
- Coordinació amb el Dissenyador o la Marca

ORGANITZACIÓ
Ambientacions
- Localitzacions
- Espai
- Decoració
Mitjans Audiovisuals
- Il · luminació
- So
- Projeccions
Càsting
- Agències de models
- Selecció de models
- Proves de vestuari
- Coreografia
Escenografia
Estilisme
- Coordinació dels estilismes
- Perruqueria
- Maquillatge
Fitting
Backstage
Producció

RELACIONS PÚBLIQUES I PUBLICITAT
Patrocinadors i col · laboradors
Participants
- Dissenyadors
- Marques Nacionals i Internacionals
Disseny gràfic
- Disseny
- Imatge
- Edició
Convidats
- Premsa especialitzada
- Vips
Catering
Gabinets de Comunicació
- Difusió publicitària
- Planificació de mitjans


MÒDUL II: Showrooms i Fires de Moda - 5 crèdits

SHOWROOMS
Introducció
- Concepte
- Showrooms
- Barcelona
Nacionals
Internacionals

Organització
Coordinació amb Dissenyadors i Marques
Desenvolupament Espacial Showroom
Característiques del producte
La funció de l'estilista
Sessions fotogràfiques
Particularitats de l'aparadorisme

Relacions públiques i publicitat
Gabinets de Comunicació
- Clipping de Premsa
- Rodes de Premsa
Imatge de Marca
Disseny publicitari

FIRES
Introducció
Concepte
Fires Nacionals i Internacionals
Anàlisi de característiques sobre una fira consolidada Bread & Butter
Característiques d'una fira alternativa Changing Room Barcelona

Organització d'una fira
Creació i organització d'una fira
- Ubicació
- Objectius generals
- Perfil de expositories
- Perfil de visitants
- Denominació i criteris d'imatge general de la fira
- Infraestructura d'organització
- Organigrama staff
- Normativa de selecció d'expositors i visitants
Promoció
Espai d'exposició
Organització
Publicacions


MÒDUL III: Inauguracions, Exposicions i Convencions de Moda - 5 crèdits

TIPOLOGIA D'ESDEVENIMENTS
Inauguracions
Exposicions
Convencions
Incentius
Presentacions de Producte
Especials: Experiències de Marca

PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
Organització
Logística
Mitjans Tècnics
Personal Auxiliar
Serveis Audiovisuals
Ubicació
Decoració

COMUNICACIÓ I PUBLICITAT
Relació Agències-Empresa
Difusió del Esdeveniment
El disseny publicitari

CELEBRACIÓ DE L'ESDEVENIMENT I GESTIÓ POST-ESDEVENIMENT


MÒDUL IV: Treball de Recerca - 3 crèdits
Veure més

Destinataris

Estudiants, llicenciats, professionals del món de la moda i d'altres àrees, que vulguin integrar-se en una empresa del sector Moda en les àrees de Comunicació, Màrqueting, Producte, Publicitat, Periodisme i Relacions Públiques.
Veure més

Preu

3.915 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda

Postgrau en Organització d'Esdeveniments de Moda