ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Postgrau Superior en Direcció de Publicitat i Entorns Digitals

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Postgrau
Presencial
6 Mesos
  • Barcelona
7.700 €

Descripció

Amb el Programa Superior de Gestió Publicitària impartit al campus de Barcelona adquiriràs els coneixements necessaris per gestionar la reputació offline-online de qualsevol empresa sota nous valors corporatius globals: Responsabilitat social, Sostenibilitat i Ètica de la comunicació.

Una especialització en l'entorn de la comunicació empresarial: funcions i responsabilitats del director de comunicació, posicionament estratègic i imatge de marca, cultura, valors, estratègia corporativa ...

Una formació avalada internacionalment per ESIC on facilitem la comunicació interpersonal entre alumne i professor a través de sessions d'integració i coaching, orientant de manera professional i directiva a l'alumne perquè des d'un primer moment formi part de la realitat empresarial i les noves tendències de mercat .

A més, a través de plataformes interactives d'e-learning de suport i seminaris d'habilitats directives podràs:

• Identificar el públic al qual es dirigeix ??un missatge

• Establir relacions amb canals de comunicació: Institucions o organitzacions d'esdeveniments

• Coordinar la comunicació interna i externa d'una companyia

• Planificar la cobertura d'una acció en els diferents mitjans de comunicació

• Gestionar crisi i realitzar auditories de comunicació

• Analitzar i interpretar ràtios econòmics que puguin influir en l'estratègia empresarial

• Controlar la reputació en línia en xarxes socials

• Conèixer les claus i eines que ens planteja l'ús de les noves tendències Social Media

• Tots els projectes realitzats durant el curs consten de tutories de seguiment individualitzades on es facilita una Bibliografia complementària, per aprofundir en determinats aspectes o temes del programa.

* Cursant el Programa Superior de Gestió Publicitària i el Programa Superior en Direcció de Comunicació, obtindràs la titulació de Màster en Direcció de Comunicació i Gestió Publicitària, reconegut amb el Primer Lloc en el Rànquing de Màsters nacionals especialitzats en Comunicació establert pel diari El Mundo .

Característiques:

A través de plataformes interactives d'e-learning de suport i seminaris d'habilitats directives podràs:

• Identificar el públic al qual es dirigeix ??un missatge

• Establir relacions amb canals de comunicació: Institucions o organitzacions d'esdeveniments

• Coordinar la comunicació interna i externa d'una companyia

• Planificar la cobertura d'una acció en els diferents mitjans de comunicació

• Gestionar crisi i realitzar auditories de comunicació

• Analitzar i interpretar ràtios econòmics que puguin influir en l'estratègia empresarial

• Controlar la reputació en línia en xarxes socials

• Conèixer les claus i eines que ens planteja l'ús de les noves tendències Social Media



Veure més

Temari del curs

  • Business management & environment
  • Expert knowledge
  • Personnel & management development

Destinataris

Busquem persones proactives disposades a desenvolupar una carrera professional directiva en àrees de negoci comercials i generar networking empresarial.

Candidats amb estudis superiors i un expedient acadèmic satisfactori, coneixements d'English Business, així com qualsevol altre mèrit tant professional com personal valorable per la Comissió d'Admissions d'ESIC.

Alumnes que vulguin especialitzar-se dins de les següents àrees:

• Direcció comercial.

Gabinet de Comunicació d'Empreses.

Departaments de Publicitat d'Anunciants.

Agències de Publicitat i RRPP

Agències de Màrqueting Directe i Promocional.

centrals de mitjans.

Estudis, instituts i gabinets d'Investigació.

Mitjans de Comunicació.

Empreses consultores i auditores.

Institucions.

Veure més

Metodologia

La clau del Programa Superior de Gestió Publicitària es basa a desenvolupar, de manera coherent, un programa que cobreix el món de la comunicació empresarial i la publicitat al llarg d'un curs acadèmic, d'un any de durada. Els grups, organitzats en aules amb un reduït nombre d'alumnes, permeten contrastar, debatre i analitzar casos reals proposats per professionals que aporten els coneixements necessaris per dur a bon terme els casos i exercicis proposats.

Tipus d'avaluació

L'avaluació es realitza de forma continuada durant tot el programa. Al llarg del curs hauràs de superar deu avaluacions individualment i superar el treball de fi de màster.

Horari/Torn

De dilluns a dijous de 19:00 a 22:00.

Durada

Convocatòries:
Del 5 de març del 2019 al juliol del 2019.

Preu

7.700 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau Superior en Direcció de Publicitat i Entorns Digitals

També et recomanem aquests cursos

Postgrau Superior en Direcció de Publicitat i Entorns Digitals