Postgrau Superior en Direcció de publicitat i entorns digitals

Informació del curs
Descripció
Amb el Programa Superior de Gestió Publicitària impartit al campus de Barcelona adquiriràs els coneixements necessaris per gestionar la reputació offline-online de qualsevol empresa sota nous valors corporatius globals: Responsabilitat social, Sostenibilitat i Ètica de la comunicació.
Una especialització en l'entorn de la comunicació empresarial: funcions i responsabilitats del director de comunicació, posicionament estratègic i imatge de marca, cultura, valors, estratègia corporativa ...
Una formació avalada internacionalment per ESIC on facilitem la comunicació interpersonal entre alumne i professor a través de sessions d'integració i coaching, orientant de manera professional i directiva a l'alumne perquè des d'un primer moment formi part de la realitat empresarial i les noves tendències de mercat .
A més, a través de plataformes interactives d'e-learning de suport i seminaris d'habilitats directives podràs:
• Identificar el públic al qual es dirigeix ??un missatge
• Establir relacions amb canals de comunicació: Institucions o organitzacions d'esdeveniments
• Coordinar la comunicació interna i externa d'una companyia
• Planificar la cobertura d'una acció en els diferents mitjans de comunicació
• Gestionar crisi i realitzar auditories de comunicació
• Analitzar i interpretar ràtios econòmics que puguin influir en l'estratègia empresarial
• Controlar la reputació en línia en xarxes socials
• Conèixer les claus i eines que ens planteja l'ús de les noves tendències Social Media
• Tots els projectes realitzats durant el curs consten de tutories de seguiment individualitzades on es facilita una Bibliografia complementària, per aprofundir en determinats aspectes o temes del programa.
Temari
- Business management & environment
- Expert knowledge
- Personnel & management development
Destinataris
Candidats amb estudis superiors i un expedient acadèmic satisfactori, coneixements d'English Business, així com qualsevol altre mèrit tant professional com personal valorable per la Comissió d'Admissions d'ESIC.
Alumnes que vulguin especialitzar-se dins de les següents àrees:
• Direcció comercial.
• Gabinet de Comunicació d'Empreses.
• Departaments de Publicitat d'Anunciants.
• Agències de Publicitat i RRPP
• Agències de Màrqueting Directe i Promocional.
• centrals de mitjans.
• Estudis, instituts i gabinets d'Investigació.
• Mitjans de Comunicació.
• Empreses consultores i auditores.
• Institucions.